Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

8 μήνες χωρίς ΣΣΕ οι εργαζόμενοι στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ και τα ...καλύτερα (ακόμα) έρχονται.

8 μήνες έχουν περάσει απο την λήξη της ΣΣΕ στην τεχνική βάση και ακόμη οι συνάδελφοι σε αυτήν δεν έχουν δεί κανένα φως γύρω απο το θέμα. 
Η τελευταία επιστολή των
"συνδικαλιστικών απατεώνων" της ΠΟΣ (αυτών που ισχυρίστηκαν γραπτώς ότι νέος μηχανοδηγός έχει αποτύχει στις εξετάσεις για να πείσουν την δικαιοσύνη ότι οι 60 ήταν μαθητές) σχεδόν παρακαλούσε την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα, ενώ έθετε - και πάλι- στο τραπέζι ζητήματα αντιπροσώπευσης που στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν λυθεί απο τον Οκτώβρη του 2018. 

Οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,εκπροσωπούνται απο τα Σωματεία που έχουν υπογράψει επιχειρησιακή ΣΣΕ και ΟΧΙ  απο την ΠΟΣ. 
Είναι ενδεικτικό ότι ακόμα και το Καταστατικό της ΠΕΠΕ έχει προβλέψει από παλιά (άρθρο 3 παράγραφος 1) την δυνατότητα του Σωματείου των μηχανοδηγών να μην συμμορφώνεται σε αποφάσεις της ΠΟΣ εφόσον τις θεωρεί λανθασμένες και πως βλάπτουν τα συμφέροντα του κλάδου.

Πρώτη φορά και επίσημα, έγινε χρήση του άρθρου αυτού το 2019 με την επιστολή της ΠΕΠΕ μετά το συνέδριο της ΠΟΣ και τα όσα διέπραξαν οι "συνδικαλιστικοί απατεώνες" για να φαλκιδεύσουν την δημοκρατική εκφρασμένη άποψη των σιδηροδρομικών.

Η ΣΣΕ στην τεχνική βάση

Στην πλάτη των συναδέλφων στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ - και ιδιαίτερα των νέων εργαζομένων- παίχθηκε το πλέον θλιβερό παιχνίδι.
Μετά τα όσα συνέβησαν στο τελευταίο συνέδριο, οι "συνδικαλιστικοί απατεώνες" της ΠΟΣ προσπάθησαν να αλλάξουν τον τρόπο εκπροσώπησης  εγείροντας ζητήματα για την υπογραφή ΣΣΕ με μια εταιρεία (ΕΕΣΣΤΥ) που θα έκλεινε τον Δεκέμβρη του 2019.
ΑΝΤΙ να ζητήσουν την ένταξη των εργαζομένων στην τεχνική βάση απο την πρώτη στιγμή στην επιχειρησιακή ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς κανένα διαχωρισμό,επιχείρησαν να υπογράψουν άλλη ΣΣΕ στην ίδια εταιρεία (!!) με σκοπό να την κάνουν όχημα για την επόμενη διαπραγμάτευση και όταν λήξει η ισχύουσα ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Για να επιστρέψει έτσι η ΠΟΣ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς δεν μπορεί το συνδικαλιστικό κατεστημένο να αποδεχτεί την ήττα που υπέστη τα τελευταία χρόνια. Όσο νοθείες και να γίνουν οι σιδηροδρομικοί ξέρουν.
Αιχμαλώτισαν με τον τρόπο αυτό τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση, αδιαφορώντας  ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ για τους νέους συναδέλφους που έχουν υπογράψει ατομικές συμβάσεις με επαχθέστερους της ισχύουσας ΣΣΕ όρους και σήμερα χάνουν δικαιώματα και αμοιβές.

Η πλειοψηφία της  ΠΟΣ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ) κατόρθωσε να χάσει και το θέμα στον ΟΜΕΔ (Περί κατορθώματος πρόκειται) αλλά και να χάσει κάθε δικαστήριο γύρω απο κινητοποιήσεις. 
Είναι τραγικό να πανηγυρίζουν κάποιοι για τις αποφάσεις τις δικαιοσύνης για το συνέδριο ξεχνώντας ότι η ίδια δικαιοσύνη είναι αυτή που  απέρριψε κάθε αίτημα τους για την ΣΣΕ στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ. 
Αφού λοιπόν απέτυχαν να υπογράψουν ΣΣΕ μέχρι το τέλος Δεκέμβρη, στην συνέχεια και αφού η ΕΕΣΣΤΥ ενσωματώθηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακάλυψαν την δημιουργία  "νέου Σωματείου" που θα  ηγηθεί στην εταιρεία γιατί θα είναι "πολυπληθέστερο και αντιπροσωπευτικό". 
Επιπλέον,καλλιεργώντας κλίμα εσωστρέφειας περί τάχα βούλησης των Σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υπογράψουν τροποποίηση της ΣΣΕ με πλαφόν για τους τεχνίτες, επιχείρησαν να φέρουν συναδέλφους απέναντι. 
Συνεχίζοντας την ίδια τακτική της εσωστρέφειας  σχεδόν υποχρέωσαν (με κλίμα τρομοκρατίας) -ιδιαίτερα τους νέους- εργαζόμενους να υπογράψουν, κείμενο που ζητούσε να μην διαπραγματευτούν για αυτούς τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την ένταξη τους στην ισχύουσα ΣΣΕ , παρά το ότί αυτά είχαν δημόσια τοποθετηθεί ότι δεν πρόκειται να πράξουν κάτι χωρίς την σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων.

 ΜΟΝΟ που απέκρυψαν απο τους εργαζόμενους ότι η ισχύουσα ΣΣΕ δεν τροποποιείτε ή καταργείτε μέχρι την λήξη της, παρά μόνο αν καταγγελθεί απο ένα απο τα 2 μέρη που την έχουν υπογράψει (Σωματεία- Εργοδοσία). 

Οι "συνδικαλιστικοί απατεώνες" της ΠΟΣ,θεωρούσαν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε την υποχρέωση να εντάξει μονομερώς το προσωπικό στην ισχύουσα ΣΣΕ. 
 Η σοβαρή στάση των 2 Σωματείων στην συνάντηση του Φεβρουαρίου, πρέπει να αποτέλεσε το πλέον ηχηρό χαστούκι που δέχτηκαν απο τον Ιούλιο μέχρι σήμερα. 

Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τρίβει τα χέρια της με την ανικανότητα των συνδικαλιστών της ΠΟΣ, που στην ουσία της έχει χαρίσει μέχρι σήμερα ένα αξιοσέβαστο ποσό, καθώς οι 500 και πλέον εργαζόμενοι στην τεχνική βάση αμείβονται -ακόμα- με βάση το ενιαίο μισθολόγιο!

Το μέλλον 

Δεν ξέρουμε αν τα...καλύτερα έρχονται (μάλλον με τα πόδια) όπως λέει ο Νικολάκης ο Κιουτσούκης, αυτό που ξέρουμε όμως είναι ότι στην εταιρεία που εργάζεται ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ ΚΑΙ με δική του συνδικαλιστική υπαιτιότητα υπάρχουν εργαζόμενοι 2 και 3 ταχυτήτων. 

Αν τα καλύτερα που μας λέει και... έρχονται απο τον Ιούλιο είναι αυτά, μάλλον οι εργαζόμενοι στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ πρέπει να προβληματιστούν σοβαρά για την εκπροσώπηση τους στο μέλλον. 
Για εμάς απλά επιβεβαιώνεται ότι η ηγεσία της ΓΣΕΕ δεν αποτελεί τίποτα παραπάνω απο ένα γραφειοκρατικό μηχανισμό, μακριά απο τα προβλήματα του κόσμου της εργασίας.
Ιδιαίτερα οι νέοι εργαζόμενοι γνωρίζουν πολύ καλά τον ρόλο της.  

Μέχρι νεοτέρας λοιπόν, η μόνη κερδισμένη στην ιστορία αυτή είναι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που γλυτώνει σοβαρά ποσά και που βλέπει το συνδικάτο διχοτομημένο. 
Και πίνει στην υγεία των καλύτερων που....ΘΑ έρχονταν.
Όπως τα δεδομένα καταμαρτυρούν, το πρόβλημα θα διαιωνίζεται με ΚΑΙΡΙΑ την συνδικαλιστική ευθύνη της ΠΟΣ μέχρι την επόμενη ΣΣΕ, όποτε αυτή αρχίσει να συζητείται. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Και κάτι εσωτερικό 
Ας φανταστούν οι μηχανοδηγοί τι θα γινόταν αν η ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε λήξει και είμαστε 8 μήνες χωρίς ΣΣΕ. 
Βλέπουν ότι η ΠΟΣ ζητά να μην υπάρχει πλαφόν  και πλέον διαπιστώνουν τι καταφέραμε εμείς στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Οκτώβριο του 2018.
Αφού σκεφτούν αυτά, μετά ας δουν την κατάντια των γραφικών. Όπως γράψαμε προχτές, στα όρια της ψυχασθένειας. 

1 σχόλιο:

  1. ΤΟΣΟ ΑΟΡΑΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ. Η ΕΕΣΣΤΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΣΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΟΤΙ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΗ ΔΗΘΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Ο ΠΡΩΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΕΜΜΕΣΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΙ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή