Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020

Τα μέτρα που έχει λάβει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 Στις  23.3 με επιστολή της προς τον ΕΟΔΥ τον Υπουργό Μεταφορών και τον Υπουργό Υγείας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέλυσε τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την προστασία εργαζομένων και επιβατών. Διαβάζουμε : 




ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ, ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ & ΜΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ςονίΙ-19 

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, από τα πρώτα κρούσματα του κορωνοιού στη χώρα μας, παρακολουθεί τις εξελίξεις και οργανώνει τις λειτουργίες της, ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί την κρίση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για το επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους 
Λαμβάνει σύμφωνα με τις εγκυκλίους των αρμοδίων Ελληνικών και Ευρωπαϊκών Αρχών όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας των επιβατών και των εργαζομένων. Για τον σκοπό αυτό, παρακολουθεί στενά τις ευρωπαϊκές οδηγίες και τις καλές πρακτικές των ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών εταιρειών, αλλά και τις επικαιροποιήσεις του εθνικού σχεδίου για την αντιμετώπιση του ιού. 
Η πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ είναι δυναμική, τροποποιείται δηλαδή αναλόγως των παραπάνω, ώστε να παράγεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. 
Τα μέτρα που έχουν από την αρχή ληψθεί μπορούν να ομαδοποιηθούν ως ακολούθως: 

Α. Μέτρα Προφύλαξης Προσωπικού 

1. Εκδίδονται οδηγίες ατομικής υγιεινής και προληπτικών μέτρων από τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και της ΠΟΥ (emails και έντυπο υλικό). Η έκδοση οδηγιών συνεχίζεται αναλόγως των εξελίξεων. 
2. ‘Εχουν διερευνηθεί οι εργαζόμενοι που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, ώστε με σεβασμό στα προσωπικά τους δεδομένα να ληψθούν τα κατάλληλα μέτρα (τηλε-εργασία, απομάκρυνση από εργασίες πεδίου, χρήση αδειών, κλπ.). 
3. Έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά σε γραφεία, εκδοτήρια και συρμούς. 
4. Έχουν δοθεί γάντια μίας χρήσης στα εκδοτήρια. 
5. Έχει εκδοθεί πολιτική “καραντίνας” και απολύμανσης, δηλαδή οδηγίες για το τι γίνεται σε περίπτωση ύποπτου, αλλά και επιβεβαιωμένου, κρούσματος σε εργασιακό χώρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ. 
6. Έχει προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό η τηλεεργασία σε εργασίες που είναι εφικτή. 
7. ‘Εχουν δοθεί/δίνονται οι άδειες ειδικού σκοπού για εργαζόμενους/εργαζόμενες γονείς σύμφωνα με τη σχετική ΠΝΠ. 
8. Για όσες λειτουργίες δεν μπορούν να γίνουν με τηλεεργασία (π.χ. Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας), έχει εκδοθεί οδηγία για εργασία σε απόσταση >1,5 μ. 
9. Έχουν εκδοθεί οδηγίες για περιορισμό των συσκέψεων και συναθροίσεων. Εφαρμογή του μέτρου μέχρι 10 άτομα ή τηλεδιάσκεψη εάν είναι περισσότερα από 10.
10. ‘Εχει εκδοθεί εντολή για απαγόρευση ταξιδιών εκτός Ελλάδας ή εντός σε πληγείσες περιοχές. 
11. ‘Εχει εκδοθεί εντολή για περιορισμό αρχικά και στη συνέχεια απαγόρευση ταξιδιών για επαγγελματικούς λόγους. 
12. Έχει εκδοθεί οδηγία για περιορισμό των μετακινήσεων μεταξύ των εγκαταστάσεων της εταιρείας και συνεργασία με ηλεκτρονικά μέσα 


Β. Μέτρα προφύλαξης Επιβατικού κοινού 

1. Εχουν τοιχοκολληθεί αφίσες με τα μέτρα υγιεινής στους συρμούς, 
2. Έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά στους συρμούς. 
3. Έχει γίνει αραίωση των θέσεων, ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός στα τρένα (μείωση χωρητικότητας στο 50%). 
4. ‘Εχουν εκδοθεί ανακοινώσεις για ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων (on line ticketting) προς αποφυγή συνωστισμού ή και επίσκεψης στα εκδοτήρια. 
5. ‘Εχουν εκδοθεί ανακοινώσεις για χρήση κάρτας (πιστωτικής/χρεωστικής) αντί μετρητών στα εκδοτήρια. 
6. ‘Εχουν εκδοθεί ανακοινώσεις για την πολιτική αποζημιώσεων και αντικαταστάσεων εισιτηρίων. 

Γ. Επιπλέον μέτρα στο συρμό (Επιβάτες και προσωπικό) 

1. ‘Εχουν δοθεί protection kits στο προσωπικό αμαξοστοιχιών (μάσκες, γάντια, θερμόμετρα, σακούλες απορριμμάτων, αντισηπτικό). 
2. ‘Εχουν δοθεί οδηγίες στο προσωπικό αμαξοστοιχιών πως να αντιμετωπίσει ένα ύποπτο κρούσμα στο συρμό, ώστε να μη διακινδυνεύσει τη δική του ασφάλεια και την ασφάλεια των επιβατών. 
3. ‘Εχει διανεμηθεί Φόρμα (έντυπο) Επιβάτη για να λαμβάνονται τα στοιχεία των επιβατών βαγονιού, εάν εκδηλωθεί ύποπτο κρούσμα στο πλαίσιο της ιχνηλάτησης του ιού. 
4. ‘Εχουν ενταθεί οι καθαρισμοί των τρένων. 
5. ‘Εχουν δοθεί οδηγίες στα συνεργεία καθαριότητας για τον καθαρισμό χειρολαβών, κουμπιών, τουαλετών. 
6. Ακολουθείται η οδηγία της 5.3.2020 του ΕΟΔΥ για τον καθαρισμό περιβάλλοντος χώρου μη υγειονομικών μονάδων και η σχετική οδηγία “Μέτρα προφύλαξης από το νέο κορονοΙό (2019-n Cov) κατά το ταξίδι με τραίνο Οδηγίες που αφορούν επιβάτες και προσωπικό του τραίνου Φεβρουάριος 2020”. 
7. Έχει γίνει συμφωνία με δύο εταιρείες ειδικής απολύμανσης για να είναι stand by σε περίπτωση ύποπτου κρούσματος στο συρμό, ώστε να προβούν σε απολύμανση (η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ήδη προβεί σε βαθιά απολύμανση με νεφελοψεκασμό, όπου και όποτε υπήρξε ένδειξη υπόπτου κρούσματος). 
8. Με τη μείωση των δρομολογίων, που επιτρέπει να δίνεται περισσότερος χρόνος στον καθαρισμό, εκπονείται νέο σχέδιο καθαρισμών, που προβλέπει προσωπικό καθαρισμού σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. 
9. Τα φίλτρα των κλιματιστικών καθαρίζονται συχνότερα (ανά εβδομάδα). 
10. Ξεκλειδώθηκαν τα παράθυρα στους συρμούς. 
11. Απομακρύνθηκαν περιοδικά και φυλλάδια. 
12. Το κυλικείο λειτουργεί μόνο ως take away (δεν λειτουργούν τα τραπεζοκαθίσματα) και με μαχαιροπίρουνα, ποτήρια, κλπ., μιας χρήσης. 

Δ. Συνέχεια Λειτουργίας 

1. Τηλεεργασία. 
2. Σχέδιο μετεγκατάστασης Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας Και Τηλεφωνικού Κέντρου αν χρειαστεί. 
3. Σχέδιο ορισμού αναπληρωτών από κάθε Διευθυντή και Επικεφαλής οργανικής μονάδας. 
4. Εκπονήθηκε και εκτελέστηκε σχέδιο Εργασίας εκ περιτροπής για το προσωπικό πεδίου. 

Ε. Διαχείριση 

1. Ορισμός Σημείων Αναφοράς για το προσωπικό. 
2. Συγκρότηση Ομάδας Διαχείρισης Κρίσης. 
3. Ανάπτυξη και διαρκής επικαιροποίηση έγγραφων Διαδικασιών οργάνωσης της διαχείρισης και μέτρων αντιμετώπισης (GEN/ΡΒΟΟ59 & GEN/ΡΒΟ/Ο61). Διανομή σε όλο το προσωπικό. 
4. Διαρκής επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς (Υπουργεία, ΕΟΔΥ, Ευρωπαϊκοί φορείς, όπως UIC, κλπ). 
5. Διαρκής επικοινωνία με το επιβατικό κοινό (Δελτία τύπου, ανακοινώσεις, κλπ.). 
Παρακαλούμε όπως κατεπειγόντως μας γνωρίσετε εάν τα ανωτέρω μέτρα κρίνονται επαρκή και σε αντίθετη περίπτωση να μας γνωρίσετε τα πρόσθετα που πρέπει να ληφθούν. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος 

Καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου