Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

Επερώτηση Μεικόπουλου για την υποβάθμιση του Βόλου


Την πλήρη υποβάθμιση του σιδηροδρόμου της Μαγνησίας, την οποία φέρνει η πρόταση της Διοίκησης του ΟΣΕ για το νέο Οργανόγραμμακαι με βάση την οποία καταργούνται δύο κρίσιμα για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας Τμήματα, ανέδειξε με ερώτησή του προς
τον αρμόδιο Υπουργό ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, ζητώντας την παρέμβασή του ώστε να μην προχωρήσει αυτός ο σχεδιασμός και τα Τμήματα να παραμείνουν στο Βόλο.


Συγκεκριμένα, με βάση το νέο Οργανόγραμματου ΟΣΕ, δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία γραμμής, το Τμήμα Γραμμής Βόλου και στη Διεύθυνση κυκλοφορίας, το Τμήμα Επιθεώρησης Βόλου, τα οποία πλέον θαεντάσσονται διοικητικά στη Λάρισα.

Σύμφωνα με το Βουλευτή, η κατάργηση των εν λόγω Τμημάτων διαταράσσει σημαντικά τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, καθώς η γραμμή του Τμήματος Βόλου είναι επιφορτισμένη με την επισκευή των ζημιών στο δίκτυο Βόλου-Λάρισας, στο δίκτυο Παλαιοφάρσαλο-Καλαμπάκα και στο τρενάκι του Πηλίου, ενώ το Τμήμα Επιθεώρησης περιλαμβάνει τους κλειδούχους και τους σταθμάρχες του σιδηροδρόμου Μαγνησίας.

Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος τόνισε πως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, είχε επανασυστήσει το 2016, μετά από κατάργησή τους το 2013,τα Τμήματα αυτά με έδρα το Βόλο, ενώ από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών είχε ξεκινήσει μία σοβαρή προσπάθεια ανάκαμψης του σιδηρόδρομου της Μαγνησίας, επαναχάραξης της γραμμής του με κατάργηση της παράκαμψης του S από την περιοχή της Ν. Ιωνίας και αποτελεσματικής σύνδεσής του με λιμάνι Βόλου και ΒΙΠΕ.

Για τον Βουλευτή, η επαναφορά του παλαιότερου σχεδιασμού και η κατάργηση των Τμημάτων, απαξιώνει το σιδηρόδρομο της Μαγνησίας και εντείνει τη σιδηροδρομική απομόνωση της περιοχής, εμποδίζοντας ταυτόχρονα την προσπάθεια για τη συνολική αναβάθμιση του σιδηροδρομικού της δικτύου.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΕΡΩΤΗΣΗ:

Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών

ΘΕΜΑ:Πλήρης υποβάθμιση του σιδηροδρόμου της Μαγνησίας φέρνει η πρόταση της Διοίκησης του ΟΣΕ για το νέο Οργανόγραμμα

Σύμφωνα με την πρόταση της Διοίκησης του ΟΣΕ για το νέο Οργανόγραμμα του Οργανισμού, σε αυτό δεν περιλαμβάνονται δύο κρίσιμα για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας Τμήματα.

Συγκεκριμένα, με βάση το νέο Οργανόγραμμα, δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία γραμμής, το Τμήμα Γραμμής Βόλου και στη Διεύθυνση κυκλοφορίας, το Τμήμα Επιθεώρησης Βόλου.

Τα τμήματα αυτά, που αυτή τη στιγμή έχουν έδρα τον Βόλο, με βάση την πρόταση για το νέο Οργανόγραμμα του ΟΣΕ καταργούνται, ώστε πλέον να εντάσσονται διοικητικά στη Λάρισα.

Η κατάργηση των εν λόγω Τμημάτων διαταράσσει σημαντικά τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, καθώς η γραμμή του Τμήματος Βόλου είναι επιφορτισμένη με την επισκευή των ζημιών στο δίκτυο Βόλου-Λάρισας, στο δίκτυο Παλαιοφάρσαλο-Καλαμπάκα και στο τρενάκι του Πηλίου.

Το Τμήμα Επιθεώρησης περιλαμβάνει τους κλειδούχους και τους σταθμάρχες του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, οι οποίοι στο άκουσμα της κατάργησης του Τμήματος και της ένταξής του στη Λάρισα, έχουν δικαιολογημένα αναστατωθεί.

Η υποβάθμιση των εν λόγω Τμημάτων δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Το 2013 τα συγκεκριμένα τμήματα είχαν υποβιβαστεί σε Τομείς και είχαν υπαχθεί στην Λάρισα.

Ωστόσο, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αναγνωρίζοντας την ανάγκη αναβάθμισης και ενίσχυσης του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, επανασύστασε το 2016 τα Τμήματα, με έδρα το Βόλο.

Ακόμη, από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών είχε ξεκινήσει μία σοβαρή προσπάθεια ανάκαμψης του σιδηρόδρομου της Μαγνησίας, επαναχάραξης της γραμμής του με κατάργηση της παράκαμψης του S από την περιοχή της Ν. Ιωνίας και αποτελεσματικής σύνδεσής του με λιμάνι Βόλου και ΒΙΠΕ.

Η επαναφορά του παλαιότερου σχεδιασμού και η κατάργηση των Τμημάτων, απαξιώνει το σιδηρόδρομο της Μαγνησίας και εντείνει τη σιδηροδρομική απομόνωση της περιοχής, εμποδίζοντας ταυτόχρονα την προσπάθεια για τη συνολική αναβάθμιση του σιδηροδρομικού της δικτύου.

Επειδή, με βάση την πρόταση για το νέο Οργανόγραμμα του ΟΣΕ, σε αυτό δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία γραμμής, το Τμήμα Γραμμής Βόλου και στη Διεύθυνση κυκλοφορίας, το Τμήμα Επιθεώρησης Βόλου.

Επειδή, τα τμήματα αυτά, με βάση την πρόταση για το νέο Οργανόγραμμα πλέον θα εντάσσονται στη Λάρισα.

Επειδή, η κατάργηση των εν λόγω Τμημάτων διαταράσσει σημαντικά τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας.

Επειδή,  οι εργαζόμενοι στα Τμήματα έχουν δικαιολογημένα αναστατωθεί.

Επειδή, το 2016 η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών σε μία σοβαρή προσπάθεια ανάκαμψης του σιδηρόδρομου της Μαγνησίας, είχε επανασυστήσει τα Τμήματα στο Βόλο.

Επειδή, η κατάργηση των Τμημάτων, υποβαθμίζει και απαξιώνει το σιδηρόδρομο της Μαγνησίας.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Πώς προτίθεται να παρέμβει ώστε να σταματήσει η υποβάθμιση του σιδηροδρόμου της Μαγνησίας, να παραμείνουν τα Τμήματα Γραμμής Βόλου και Επιθεώρησης Βόλου στην περιοχή και να μην προχωρήσει ο σχεδιασμός της Διοίκησηςτου ΟΣΕ για κατάργησή τους και ένταξή τους στη Λάρισα;

Ο ερωτών βουλευτής

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου