Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η Αττική οδός και ο Προαστιακός είναι σαν να βρίσκονται συνεχώς σε ένα τούνελ. Και ενώ σε ένα σιδηροδρομικό τούνελ υπάρχουν έξοδοι διαφυγής και γίνονται και οι σχετικές ασκήσεις από την Πολιτική Προστασία, την Πυροσβεστική και την Αστυνομία για να δοθεί η άδεια χρήσης τους, για τα υπαίθρια κομμάτια της Αττικής Οδού και του Προαστιακού, που σχεδόν δεν υπάρχει διαφυγή, κανένα σχέδιο εκκένωσης δεν έχει εκπονηθεί. Σκέφτηκε κάποιος ότι χθες με κατάλληλες σκάλες-καβαλέτα, για να ανέβουν στα στηθαία, θα μπορούσαν οι επιβάτες των ΙΧ να ανέβαιναν στη γραμμή και να έμπαιναν σε τραίνα "σωτηρίας" με τη δέουσα προσοχή πάντα, ώστε να μην περπατήσουν χιλιόμετρα με θερμοκρασίες υπό το 0 για να φτάσουν στους σταθμούς και να πηδάνε απελπισμένοι στηθαία και αποβάθρες; Το τμήμα Κάντζα-Κορωπί έχει μεγάλο μήκος και μόνο μια έξοδο κάπου στην Παιανία, όπου δεν υπάρχει σταθμός. Μήπως να υπάρξουν ανά 500 μέτρα πόρτες προς τη γραμμή για επιβάτες και προς τους παράπλευρους δρόμους για αυτοκίνητα, που θα ανοίγουν κάποιες τέτοιες ώρες; Κάποιες άλλες διαδικασίες απεγκλωβισμού; Κάποιες ασκήσεις; Λέω τώρα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα αξονικά τραίνα που ακινητοποιήθηκαν: Υπάρχει το σχέδιο αντιμετώπισης δυσμενών καιρικών συνθηκών που προβλέπει διασπορά μηχανών εκχιονισμού και ρυμούλκησης ακινητοποιημένων αμαξοστοιχιών. Με την υπάρχουσα δομή και στελέχωση των ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αυτό είναι δυνατόν να συμβεί; Υπάρχουν δηζελάμαξες και προσωπικό σε κομβικά σημεία του δικτύου, συνεργεία εκχιονισμού και κοπής δένδρων, σταθμοί ανοιχτοί με Σταθμάρχες, Κλειδούχους και Ομάδες Γραμμής για άμεση επέμβαση; Η τα σχέδια βούλιαξαν στον καταμερισμό ευθυνών και την έλλειψη ανθρωπίνου δυναμικού; Ο απολύτως υπεύθυνος Υπουργός Κώστας Καραμανλής, που πριν λίγα χρόνια μέσα στην Καρόλου έλεγε να διακόπτονται τα δρομολόγια στις κακοκαιρίες(!!!), τώρα τι λέει; Μοιράζει χιλιάρικα...