Η επιστολή αυτή εστάλη με αφορμή την επικείμενη υπογραφή σχετικής σύμβασης μέχρι το τέλος Ιανουαρίου, μεταξύ των συναρμόδιων Υπουργείων, Μεταφορών, Οικονομικών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το μέλος των Ενεργών Πολιτών Ορεστιάδας κ. Κώστας Ατματζίδης, πρώην σιδηροδρομικός μίλησε για το θέμα στην ΕΡΤ Ορεστιάδας τονίζοντας, ότι οι προτάσεις, που κατατέθηκαν στην επιστολή θα βοηθήσουν στην συγκράτηση του πληθυσμού στο χωριό. Με την επιδότηση αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εκτελεί τα δρομολόγια αυτά, ασχέτως αν η κίνηση δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένη, αφού το κόστος της κίνησης των αμαξοστοιχιών θα καλύπτεται.
Ο Έβρος σιδηροδρομικά πρέπει να αποκτήσει την χαμένη του αίγλη, όπως ανέφερε και τα δρομολόγια είναι απαραίτητο για έναν νομό ακριτικό, όπως εμείς, αφού εξυπηρετούσε χρόνια πολίτες στρατό κατηγορίες επιβατών, που η έλλειψή τους έστρεψε με απογοήτευση σε άλλα μέσα μεταφοράς.
Όπως τονίζεται στην επιστολή «η ένταξη αυτή θα σημάνει την επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής προαστιακού τύπου συγκοινωνίας, που θα συνδέσει την πρωτεύουσα του νομού με την απομονωμένη ακριτική περιοχή του Τριγώνου, αλλά και τα σημαντικά αστικά κέντρα ολόκληρης της παρέβριας περιοχής και θα βοηθήσει στη μετακίνηση προς και από τις πολλές στρατιωτικές μονάδες κοκ».
Τόσο η βελτίωση της γραμμής Θεσσαλονίκη Δράμα Αλεξανδρούπολη , η επάνδρωση με Σταθμάρχη και κλειδούχο των σταθμών Δικαίων και Σουφλίου αλλά και η επαναδρομολόγηση αμαξοστοιχιών πρωινών και νυχτερινών (ταχείας ) μεταξύ Αλεξανδρούπολης Δικαίων, θα επαναφέρουν στον Έβρο -την παλαιά εικόνα θα αλλάξουν ριζικά την εικόνα της περιοχής τανώντας την διάθεσή της για ανάπτυξη.
Να προστεθεί ότι ο εκσυγχρονισμός της γραμμής Αλεξανδρούπολη Σβιλεγκραντ θα βοηθήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά στο πρόβλημα της πολύμηνης αποκοπής του βορείου Έβρου λόγω των πλημμυρικών φαινομένων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου