Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Επιστολή για Προαστιακό και P.I.S.

Επιστολή του επιχειρησιακού Σωματείου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κύριε Σύμβουλε,

Κατόπιν ενημέρωσής μας σχετικά με το έγγραφο που σας απέστειλε το σωματείο της ΠΕΠΕ στις 31.12.2021 με θέματα «Προαστιακός και σύστημα P.I.S.» και καθώς στο εν λόγω έγγραφο γίνεται αναφορά στην απουσία

προσωπικού αμαξοστοιχιών στο δίκτυο της προαστιακής γραμμής του αεροδρομίου, θα θέλαμε να επισημάνουμε κάποια πράγματα, τόσο για να αποφευχθεί οποιαδήποτε τυχόν παρανόηση αναφορικά με τις αρμοδιότητες – καθήκοντα του προσωπικού αμαξοστοιχιών, όσο και για την πλήρη ενημέρωσή σας από το σωματείο μας, λόγω αρμοδιότητας.

  • Όπως προκύπτει από κανονισμούς, εγχειρίδια και το καθηκοντολόγιο, το προσωπικό αμαξοστοιχιών δεν εμπλέκεται σε καθήκοντα που έχουν σχέση με τα σημεία πώλησης εισιτηρίων, τα οποία όπως γνωρίζετε έχουν εκχωρηθεί σε εργολάβους που έχουν συνάψει σύμβαση με την εταιρεία, την ευθύνη της οποίας έχει η Διεύθυνση Επιβατών (ενδεχομένως στο περιεχόμενό της να συμπεριλαμβάνονται όροι για την εξυπηρέτηση, ενημέρωση και παροχή βοήθειας προς το επιβατικό κοινό). 
  • Οι ανακοινώσεις εντός των συρμών στο δίκτυο των προαστιακών γραμμών, πανελλαδικά , πραγματοποιούνται από το προσωπικό αμαξοστοιχιών όπου αυτό είναι εφικτό. Επιπλέον, ανακοινώσεις που αφορούν σταθμούς -στάσεις και υγειονομικά θέματα, είναι ηχογραφημένες και αναπαράγονται ηλεκτρονικά εντός των συρμών. Υπάρχει δυνατότητα ανακοινώσεων και από το προσωπικό του συρμού, όμως επισημαίνουμε ότι σε ορισμένους συρμούς (π.χ.desiro) οι ανακοινώσεις δύνανται να εκφωνούνται μόνο από το σημείο που είναι ενεργά τα χειριστήρια του συρμού, πράγμα το οποίο δυσκολεύει την εργασία των συνοδών, καθώς υπάρχουν συχνές στάσεις και συνεπώς ο έλεγχος εισιτηρίων και ασφάλειας είναι διαρκής. Επίσης, σύμφωνα με την οδηγία της εταιρίας περί αποφυγής συνωστισμού, κρίνεται ασφαλές να μη συνυπάρχουν συνοδοί και μηχανοδηγοί στον ίδιο χώρο.
  • Ο έλεγχος εισιτηρίων σε συρμούς του αστικού τμήματος (Αθήνας) πραγματοποιείται με ηλεκτρονικά μέσα του ΟΑΣΑ, ο οποίος έχει την ευθύνη, την εποπτεία και την διάθεση των εισιτηρίων αστικής μετακίνησης. Τα σχετικά μέσα δεν γνωρίζουμε αν βρίσκονται στη διάθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στο σημείο αυτό σας γνωρίζουμε εκ νέου, ότι τόσο οι ασάφειες που παρατηρούμε στο νέο Γ.Κ.Κ., όσο και τα κενά που προκύπτουν στον εσωτερικό κανονισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκαλούν εσφαλμένες εντυπώσεις αναφορικά με την εμπλοκή του προσωπικού αμαξοστοιχιών σε συγκεκριμένο έργο.

Τέλος, θα θέλαμε να τονίσουμε για επανειλημμένη φορά την τεράστια έλλειψη στο προσωπικό αμαξοστοιχιών, γεγονός που στο προσεχές διάστημα δεν θα επιτρέπει να εξυπηρετούνται ούτε τα δρομολόγια που βρίσκονται σήμερα σε λειτουργία. Υπενθυμίζουμε ότι τα επιβατικά δρομολόγια από την έναρξη της πανδημίας είναι μειωμένα, ενώ κάποια άλλα (δρομολόγια Χαλκίδας) έπαψαν να εξυπηρετούνται λόγω αυτής της έλλειψης προσωπικού. Μετά λύπης μας παρατηρούμε ότι οι προσλήψεις που πραγματοποιήθηκαν τον Μάϊο του 2021 (ήταν προγραμματισμένες για το 2019), λόγω των παραιτήσεων συνταξιοδότησης, στην πράξη δείχνουν να μην πραγματοποιήθηκαν ποτέ.


Είμαστε στην διάθεση σας για επιπλέον διευκρινήσεις.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου