Οι Κυβερνήσεις των τελευταίων ετών εκμεταλλευόμενες την κρίση και τα Μνημόνια, έβαλαν «στην κατάψυξη» τα αντανακλαστικά της κοινωνίας, αποπροσανατολίζοντάς την και παράλληλα περιόρισαν κάθε προοδευτική πρόταση και κοινωνική αντίδραση.
Η σημερινή Κυβέρνηση έχοντας ένα ακόμη όπλο την πανδημία, ισοπέδωσε ό,τι απέμεινε από τους προηγούμενους, φιμώνοντας ουσιαστικά κάθε φωνή που διαφωνεί με τη στρατηγική της άκρατης φιλελευθεροποίησης και των ιδιωτικοποιήσεων, οι οποίες θα έφερναν την πρόοδο και την ευμάρεια. Κάποιοι ακραιφνείς βέβαια περηφανεύονται γι΄αυτό, προκαλώντας και την κοινωνία.
Τα αποτελέσματα των ιδιωτικοποιήσεων, σήμερα είναι πλέον καταφανέστατα. Εμείς λέμε μόνο αυτό «η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων είναι θαμμένη κάτω από το χιόνι μιας με ακρίβεια προαναγγελθείσας κακοκαιρίας».
Ο Σιδηρόδρομος που εγγυόνταν πάντα την εξασφαλισμένη μεταφορά ανεξαρτήτως καιρικών φαινομένων και περηφανευόμαστε γι΄αυτό, είναι η δεύτερη φορά μετά το 2017 που σταματά λόγω κακοκαιρίας. Αυτό είναι το αποτέλεσμα των ιδιωτικοποιήσεων.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΕΣΣΤΥ πωλήθηκαν στο Ιταλικό Δημόσιο. Δηλαδή σε άλλο κράτος, μέλος της Ε.Ε., παραβιάζοντας το δόγμα του δήθεν υγιούς ανταγωνισμού το οποίο αυτοί επικαλούνται. Χαρακτήρισαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτική. Πώς μια εταιρεία που ανήκει στο Ιταλικό Δημόσιο, λειτουργεί εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης ως ιδιωτική, επιδοτούμενη μάλιστα με τα ΥΓΟΣ, μόνο οι διαχρονικά κυβερνώντες πρέπει να το απαντήσουν.
Η σχεδιασμένη απαξίωση του ΟΣΕ προκειμένου να εφαρμόσει μια ιδιότυπη ιδιωτικοποίηση, είναι πλέον καταφανής ακόμα και στον πιο καλοπροαίρετο.
Η έλλειψη χρηματοδότησης και η τεράστια έλλειψη προσωπικού έχουν οδηγήσει σε αδυναμία λειτουργίας. Πόσο μάλλον όταν επικρατούν και ακραία καιρικά φαινόμενα. Η υπερπροσπάθεια ενός αποδεκατισμένου και γηρασμένου προσωπικού που εργαζόταν έως και 20 ώρες στα χιόνια για να κρατήσει ανοιχτό το Σιδηρόδρομο, όχι μόνο δεν επαρκεί πλέον, αλλά δυσχεραίνεται από την παντελή έλλειψη συντονισμού τόσο εντός του ΟΣΕ όσο κυρίως και στον ανύπαρκτο συντονισμό μεταξύ του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Όσο για το συντονισμό εντός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα γεγονότα μιλούν μόνα τους.
Για μια ακόμη φορά η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ δικαιώνεται για όλες τις θέσεις και προτάσεις που έχει καταθέσει διαχρονικά.
Πέραν των ευθυνών του Υπουργείου Μεταφορών που οφείλει να διερευνήσει και να επιβάλλει μέτρα, κύρια ευθύνη φέρουν οι Διοικήσεις ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ που όσο και αν κάνουν ότι δεν ακούνε τα όσα επανειλημμένως τους προτείνουμε, οφείλουν να απαντήσουν γιατί σταμάτησαν τη λειτουργία του Σιδηροδρόμου.
Η όποια προσπάθεια μετακύλησης των ευθυνών στους εργαζόμενους προκειμένου να αποφύγουν τις δικές τους ευθύνες, δεν θα έχουν καμία τύχη και θα μας βρουν αντιμέτωπους.
Η όποια προπαγάνδα που στόχο έχει την πολιτική εκμετάλλευση του μόχθου των εργαζομένων σπέρνοντας διχόνοια και ασάφεια για το ποια εταιρεία ή ποιοι εργαζόμενοι ευθύνονται περισσότερο, δεν είναι ανεκτή από εμάς και δεν έχει θέση πλέον εντός του συνδικαλιστικού κινήματος και των εργαζομένων.
Η Π.Ο.Σ. κρίνοντας με σοβαρότητα και νηφαλιότητα τα προβλήματα θα συνεχίσει την προσπάθειά της για προσλήψεις τακτικού προσωπικού, επαρκή χρηματοδότηση και υγιή λειτουργία του Σιδηροδρόμου προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.
Θα καταθέτει τις θέσεις και τις προτάσεις της ζητώντας λύσεις και θα τοποθετείται όταν τα όργανά της αποφασίζουν, και όχι όποτε εγκαλείται δήθεν από πολιτικο-συνδικαλιστικούς σχηματισμούς ή συντεχνίες.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ τον αγώνα με τις κινητοποιήσεις που θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη και Παρασκευή 03 και 04 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2022 από 12.00’ έως 16.00’.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.
Θα καταθέτει τις θέσεις και τις προτάσεις της ζητώντας λύσεις και θα τοποθετείται όταν τα όργανά της αποφασίζουν, και όχι όποτε εγκαλείται δήθεν από πολιτικο-συνδικαλιστικούς σχηματισμούς ή συντεχνίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοεί ο ποιητής; Ποοί είναι οι σχηματισμοί και οι συντεχνίες; Τα σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν ελέγχει; Η ΠΕΠΕ;
Αδιόρθωτοι! Επιβεβαιώνουν την ανυπαρξία τους και τη θεσιθηρία στην οποία εξασκούνται.