Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024

Διπλασιασμό των εξόδων για ανταλλακτικά στα 11 εκ Ευρώ, ανέφερε η Hellenic στην συνάντηση με την ΠΕΠΕ

Στην χτεσινή συνάντηση του Σωματείου μας με την Τεχνική βάση της εταιρείας  παρουσιάστηκαν τα λογιστικά έξοδα  για ανταλλακτικά για την συντήρηση των τρένων  όπου
απο  το 2020 έως και το 2023  το κόστος για αυτά εκτοξεύθηκε  απο τα ήταν 6,8 εκ Ευρώ το 2020  στα 11εκ  το 2023 (αύξηση κόστους 70%).

Η Τεχνική βάση ΔΙΕΨΕΥΣΕ τα σενάρια που αναπαράγουν κύκλοι παραπληροφόρησης αναφέροντας πως υπάρχει τεράστια επάρκεια τροχών, ενώ για το ζήτημα της μετεπιβίβασης στο Ρέντη επέρριψε τις ευθύνες στην κατάσταση της υποδομής μεταξύ Ρέντη - Πειραιά αναφέροντας πως έχουν γίνει οι απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυση του.

Τέλος αναφορά έγινε στα σχέδια για τις επενδύσεις σε εγκαταστάσεις με αυτά να προσδιορίζουν το 2025 την έναρξη των εργασιών για το νεο ηλεκτροαμαξοστάσιο στο Ρέντη.

Δικό μας σχόλιο

Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε πως ενώ έχει σχεδόν διπλασιαστεί το κόστος αγοράς ανταλλακτικών, υπάρχει παραπληροφόρηση για μείωση του κόστους αγοράς των απο Σωματεία, ενώ δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως είναι δυνατόν  να βλέπουμε σε video εικόνες που προσβάλουν όλους μας, όπως για  παράδειγμα αυτήν που εισέρχονται νερά στις καμπίνες μηχανοδήγησης όταν βρέχει. 

Η Hellenic πραγματοποίησε έρευνα για το συμβάν αυτό και γιατί υπάρχει αυτή η κατάσταση στο τροχαίο υλικό; Θα δοθούν εξηγήσεις; 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου