Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

Σπίρτζης : Συμφωνώ και επαυξάνω για την άρση της ασυλίας μου

Διατεθειμένος να μην κρυφτεί και να καταθέσει στη Δικαιοσύνη για όλα όσα του ζητηθούν δήλωσε στο o πρώην υπουργός Χρήστος Σπίρτζης.

«Συμφωνώ και επαυξάνω» είπε χαρακτηριστικά
όταν του ζητήθηκε  να σχολιάσει το αίτημα που απέστειλαν στο προεδρείο της Βουλής η Μαρία Καρυστιανού και ο Παύλος Ασλανίδης, με το οποίο ζητούν την άρση της ασυλίας του Κώστα Καραμανλή, αλλά και του ίδιου.

Η κατάθεση στην εξεταστική

Ο υπουργός Μεταφορών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, τόνισε κατά την κατάθεσή του στην Εξεταστική Επιτροπή για το δυστύχημα των Τεμπών (στις αρχές του Φλεβάρη) ότι δεν υιοθετεί το αφήγημα του ανθρώπινου λάθους

«Μετά το 2019 κατέρρευσε ο ΟΣΕ όσον αφορά στο προσωπικό. Σταμάτησαν και οι πρόσθετες ασφαλιστικές δικλείδες, π.χ. το σύστημα στη Ζάχαρη Λάρισας και το κέντρο στην Καρόλου» ανέφερε, επιρρίπτοντας με αυτόν τον τρόπο ευθύνες στη διοίκηση Καραμανλή.

«Εμείς θεσμοθετήσαμε να υπάρχουν δύο μηχανοδηγοί υποχρεωτικά, μέχρι να ολοκληρωθεί το ETCS, θεσμοθετήσαμε 5,5 ώρες και υποχρεωτική ανάπαυση των μηχανοδηγών. Στη συνέχεια, έγινε και η αναθεώρηση του κανονισμού κίνησης. Οι Γενικοί Κανονισμοί Κίνησης δεν είναι εκθέσεις ιδεών, δεν γίνονται για να γίνονται αλλά για να τηρούνται», τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης.

Ερωτηθείς για την πορεία της σύμβασης 717 είπε ότι εποπτεύουσα Αρχή ήταν η ΕΡΓΟΣΕ και αρνήθηκε ότι οι παρατάσεις που δόθηκαν ήταν σε βάρος του Δημοσίου. «Εάν παρέμβαινα στο έργο, θα ήταν παράβαση καθήκοντος» είπε χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός Μεταφορών. Σε ερώτηση για το ποσοστό ολοκλήρωσης της σύμβασης, όταν παρέδωσε το υπουργείο του ο κ. Σπίρτζης είπε ότι αυτό ανερχόταν στο 72%.

www.documentonews.gr -Χρήστος Κυμπιζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου