Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024

Οι "στοχευμένες" διαρροές, διέλυσαν κάθε δίαυλο επικοινωνίας

 Με επιλογή όσων διέρρευσαν μύθους για συμβάντα στον Προαστιακό Αθήνας, στοχοποιώντας τους μηχανοδηγούς, όπως στοχοποιήθηκαν  και οι νεκροί μηχανοδηγοί της InterCity 62 στα Τέμπη, διαλύθηκε κάθε γέφυρα-δίαυλος 

επικοινωνίας μεταξύ των μηχανοδηγών και του διαχειριστή υποδομής. Η εξίσωση πλέον είναι δυσεπίλυτη για την πολιτική ηγεσία και τις σιδηροδρομικές εταιρείες καθώς φαίνεται ότι οι μηχανοδηγοί όχι μόνο σήκωσαν το γάντι, αλλά πέρασαν στην αντεπίθεση αναφέροντας πραγματικά γεγονότα όπως πάντα.

Η χτεσινή ομολογία του κ. Τερεζάκη στον ΣΚΑΙ (ομολογία κυριολεκτικά)  ότι θα χρειαστούν 2 περίπου χρόνια  και 18 (είναι 90 αυτόματα συστήματα) εκατομμύρια Ευρώ για να αποκατασταθούν οι βλάβες στα ΑΣΙΔ στην Θράκη, έδειξε το μέγεθος του προβληματος

Ο σιδηρόδρομος κυκλοφορεί στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης όχι μόνο "τυφλά" όπως απέδειξαν οι μηχανοδηγοί και για 95 χιλιόμετρα, αλλά και χωρίς καμία τροφοδοτική γραμμή σε λειτουργία.

Λαμία,Καλαμπάκα,Βόλος,Φλώρινα που τροφοδοτούσαν την κύρια γραμμή, είναι εκτός λειτουργίας και θα κάνουμε καιρό να ξαναδούμε τρένο στις περιοχές αυτές. 

Οδοντωτός και Τρενάκι του Πηλίου επίσης κλειστά.

Ο "Βασιλιάς" είναι γυμνός. Κυριολεκτικά.

Οφείλουμε πάντως να δώσουμε και δημόσια συγχαρητήρια στους "αετούς" των πρόσφατων διαρροών. Εξέθεσαν και την Κυβέρνηση που υποστηρίζουν καθώς οι μηχανοδηγοί απέδειξαν ότι 1 χρόνο μετά τα Τέμπη ελάχιστα έχουν αλλάξει.

Δεν είναι δε και λίγο, το Σωματείο που ανέδειξε το έγκλημα στα Τέμπη να χαρακτηρίζει τουλάχιστο "αναξιόπιστη" την μεταβατική Διοίκηση του ΟΣΕ.

Μεταβατική κυριολεκτικά πλέον καθώς  εκτέθηκε και με την απόφαση για την σύσταση επιτροπής για την παρακολούθηση των επικοινωνιών μηχανοδηγών-σταθμαρχών. 

Ξέχασε κανείς τις καταγγελίες των μηχανοδηγών για τα "μονταρισμένα" ηχητικά  που δημοσιεύτηκαν σε πολλά μέσα ενημέρωσης μετά τα Τέμπη; 

Οι μηχανοδηγοί ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ. 

Οφείλουμε πάντως να δώσουμε και δημόσια συγχαρητήρια στους "αετούς" των πρόσφατων διαρροών. Εξέθεσαν την Κυβέρνηση που υποστηρίζουν, αναγκάζοντας το Υπουργείο να καλέσει (και πάλι) σύσκεψη κορυφής, καθώς αποδείχτηκε ότι 1 χρόνο μετά τα Τέμπη τα προβλήματα παραμένουν 

Ελάχιστα ,  εκτός απο την αλαζονεία, τις εμμονές και τις προσωπικές φιλοδοξίες όσων ποτέ δεν είδαν πέρα απο την "μύτη" τους. 

Αυτά δεν αλλάζουν με τίποτα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου