Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

Πιο γραφικός γίνεσαι σοκάκι (Το δικό μας το σπίτι σε άλλους νοικιάστηκε)

Συνεχίζει να μας διασκεδάζει  ο γραφικός αγωνιστής του πληκτρολογίου. Αυτήν την φορά κατηγορώντας το Σωματείο των Μηχανοδηγών με αφορμή μια απόφαση που πήρε η Διοίκηση του ΟΣΕ εντελώς ξαφνικά την περασμένη Τρίτη 19 Μαρτίου προκειμένου να κλειδώσει τον χώρο αναμονής που χρησιμοποιούσαν οι εργαζόμενοι (μηχανοδηγοί και προσωπικό ασφάλειας) στον χώρο του αεροδρομίου. 

Παρότι το Σωματείο των Μηχανοδηγών μόλις έμαθε την απόφαση της Διοίκησης του ΟΣΕ να κλείσει τον χώρο (ο οποίος επί 20 χρόνια ήταν ανοικτός) ζήτησε και συναντήθηκε με την Hellenic για το θέμα και έτσι  θα υπάρξει συνάντηση της εταιρείας την προσεχή Τετάρτη με την Διοίκηση του Αεροδρομίου  για να βρεθεί λύση και νέος χώρος,  ο γραφικός θεωρεί ότι η αντίδραση των μηχανοδηγών δεν ...ήταν αρκετή. 

Για αυτό τον λέμε γραφικό (και αυτόν και όσους βρίσκονται σε απόλυτη ταύτιση με αυτές τις γελοιότητες που μόνο διασκέδαση προσφέρουν στους σιδηροδρομικούς).

Είναι γνωστό άλλωστε ότι αν δεν υπήρχε ο γραφικός, θα έπρεπε να τον έχουμε εφεύρει! 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Η Διοίκηση του ΟΣΕ με την  απόφαση της να μην δώσει παράταση στο κλείσιμο του χώρου μέχρι να βρεθεί νέος, έδειξε την ενόχληση της για το ότι οι μηχανοδηγοί συνεχίζουν να αναδεικνύουν τα προβλήματα που προκύπτουν από την πολιτική απαξίωσης του σιδηροδρόμου. 

Θα πρέπει η Διοίκηση του ΟΣΕ, να εξηγήσει στην Ελληνική Κοινωνία και στο Υπουργείο Μεταφορών, πως στελέχη της σε επίσημο πόρισμα του ΟΣΕ κατέγραψαν (και υπέγραψαν) ότι οι συνομιλίες στον σιδηρόδρομο μπορούν  να γίνονται χρησιμοποιώντας τα τοπωνύμια των σταθμών αφετηρίας των δρομολογίων και όχι το στοιχείο των αμαξοστοιχιών  όπως προβλέπει ο Γενικός Κανονισμός Κίνησης και Κυκλοφορίας. 

Αυτός ο Κανονισμός  που είναι "γραμμένος στην πέτρα" όπως είχε ειπωθεί κάποτε. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου