Σοβαρό προβληματισμό στους μηχανοδηγούς προκάλεσε το δημοσίευμα των Νέων για το τρένο που ακινητοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή στην Χαλκίδα. Σύμφωνα με την εφημερίδα
οι σταθμάρχες "εψαχναν" την αμαξοστοιχία (άρα δεν μπορούσαν να δούν τίποτα) και βάρεσαν μάλιστα και "συναγερμό" γιατί φοβήθηκαν τα χειρότερα (ποια είναι ακριβώς αυτά δεν αναφέρει ο δημοσιογράφος).
Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει άμεσα να απαντήσει.
- Μεταξύ Οινόης - Χαλκίδας το σύστημα τηλεδιοίκησης δεν λειτουργεί; Γιατί οι πληροφορίες που διαρρέονται στον τύπο αναφέρουν ότι στην γραμμή αυτή λειτουργεί και το ....ETCS! Πως είναι δυνατόν η Τηλεδιοίκηση να μην "βλέπει" ότι ένα τρένο έχει σταματήσει στην Χαλκίδα σε μια γραμμή που έχει υπάρξει ενημέρωση πως έχει εγκατασταθεί και το ETCS.
- Ένα τρένο που βρίσκεται ακινητοποιημένο στην Χαλκίδα μπορεί να επικοινωνήσει μέσω VHF με Ρ/Τ με την Τηλεδιοίκηση Αθήνας ή τον σταθμό Οινόης;
- Γιατί ο ΟΣΕ δεν έχει τοποθετήσει σταθμάρχη και κλειδούχο στην Χαλκίδα και η κυκλοφορία γίνεται με "ανάκαμψη" για 21 περίπου χιλιόμετρα μεταξύ Οινόης - Χαλκίδας-Οινόης ΚΑΙ σε ΜΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αν υπήρχε σταθμάρχης και κλειδούχος κανένα πρόβλημα δεν θα παρουσιαζόταν, ούτε τρένα θα έψαχνε ο ΟΣΕ, ούτε η κυκλοφορία θα είχε διακοπεί για 2 ώρες περίπου.
Ο δημοσιογράφος των Νέων μάλλον δεν γνωρίζει τίποτα απο αυτά τα 3 ερωτήματα, αλλά ...γνώριζε ότι στο τρένο η μηχανοδηγός ήταν γυναίκα!
Πλέον όλοι έχουμε καταλάβει τι συμβαίνει με ορισμένα δημοσιεύματα.
Το λυπηρό είναι ότι κάποιοι δεν δείχνουν να καταλαβαίνουν ότι ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ (ξανά και ξανά) ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ στην Ελληνική Κοινωνία απο τους μηχανοδηγούς.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Η συναδέλφισσα έπραξε τα προβλεπόμενα απόλυτα και εξασφάλισε τον συρμό και τους επιβατες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου