Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

Συνεχίζονται τα παραπλανητικά δημοσιεύματα σε βάρος μηχανοδηγών - Επίθεση απο ΝΔ στον νεκρό μηχανοδηγό της IC 62

 Συνεχίζεται η καθημερινή ενασχόληση του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου με τους μηχανοδηγούς και φυσικά όχι τυχαία, καθώς το Κυβερνητικό αφήγημα θέλει να παρουσιάσει
τον μηχανοδηγό της IC62 ως υπαίτιο του εγκλήματος των Τεμπών, μαζί με τον σταθμάρχη Λάρισας. Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του κ. Τσαβδαρίδη (Video) στον νεκρό μηχανοδηγό της IC62 για τα λάθη που έκανε και που κατά την Νέα Δημοκρατία αποτελούν την αιτία που οδήγησαν στο έγκλημα τα Τέμπη. Για όλα έφταιγε ο σταθμάρχης και ο μηχανοδηγός θέλει να πεί η Κυβέρνηση και εντελώς "τυχαία" τις τελευταίες εβδομάδες είχαμε συντονισμένη επίθεση στους μηχανοδηγούς. 

Μόνο που η πλειοψηφία της Ελληνικής Κοινωνίας δεν πιστεύει πλέον κανένα Κυβερνητικό αφήγημα, βλέπει την Νέα Δημοκρατία να αρνείται την σύσταση προανακριτικής επιτροπής με πείσμα και σύμφωνα με δημοσκοπήσεις, το 80% των Ελλήνων μιλά για συγκάλυψη. 

Σε αυτό το πνεύμα χτες η εφημερίδα Μακεδονία - και παρά την  διάψευση του Γενικού Γραμματέα του Σωματείο μας- προχώρησε σε έμμεση επίθεση στους μηχανοδηγούς αναφέροντας ότι υπάρχουν συνάδελφοι που εργάζονται χωρίς πιστοποιητικά τύπου Β, δημοσιεύοντας μια οδηγία της ΡΑΣ που όμως έχει εκδοθεί επί της ουσίας εδώ και 2 χρόνια. 

Είναι προφανές ότι όσοι έδωσαν το συγκεκριμένο δημοσίευμα απέκρυψαν σκόπιμα την αλήθεια καθώς η συγκεκριμένη οδηγία είχε εκδοθεί μετά απο καταγγελία του Σωματείου μας τον Φλεβάρη του 2022 όπου είχε παρατηρηθεί το φαινόμενο να στελεχώνουν τις καμπίνες Η/Α και Δ/Η,  μηχανοδηγοί ΧΩΡΙΣ κανένα πιστοποιητικό τύπου Β. 

Η ΠΕΠΕ τότε είχε αποστείλει επιστολή στην ΡΑΣ  καλώντας την να επιβεβαιώσει  ότι κατά την διάρκεια εκπαίδευσης  μηχανοδηγών – κατόχων της Ευρωπαϊκής άδειας για την κτήση πιστοποιητικού τύπου Β, οι Δ/Η και οι  Η/Α πρέπει να επανδρώνονται απο 2 πιστοποιημένους μηχανοδηγούς (πιστοποιητικά τύπου Β) εκ των οποίων ο ένας θα πρέπει να είναι και πιστοποιημένος εκπαιδευτής στο μητρώο που διατηρεί η Ρυθμιστική Αρχή.΄

Φυσικά τότε τα ζητήματα αυτά δεν τα έβλεπε κανείς. 

Τώρα που δεν υπάρχει ζήτημα  καθώς οι Δ/Η και Η/Α επανδρώνονται ορθά, αλλά τα Τέμπη απασχολούν την κοινή γνώμη, η παραπληροφόρηση κυριαρχεί και σε βάρος των μηχανοδηγών που είχαν ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ τα θέματα αυτά! 

Αλήθεια αισθάνονται περήφανοι όσοι κάνουν αυτές τις διαρροές; 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου