Αναλυτικότερα για τα εκπαιδευτικά καταβλήθηκε η 1η δόση απο τα οφειλόμενα, στα οποία συμπεριλήφθηκαν και οι εκπαιδεύσεις στο ETR 470, ενώ για τις επιπλέον αμοιβές για την εργασία σε ημέρα ανάπαυσης έγινε εξόφληση των οφειλομένων μέχρι και τον Μάιο του 2024.
Εκκρεμεί για το προσεχές διάστημα η εξόφληση της 2ης δόσης των εκπαιδευτικών καθώς και ο υπολογισμός των αμοιβών για την εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών (σειρά 2022) που γίνεται απο τον ΟΣΕ και ακόμα δεν έχει αποσταλεί στην ΗΤ.
Αναμφίβολα, η εξέλιξη αυτή συνιστά μια σαφή επιτυχία του Σωματείου των Μηχανοδηγών σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία - οικονομικά-.
Οι συμφωνίες πρέπει να τηρούνται και το Σωματείο των Μηχανοδηγών έχει υπογράψει με την Διοίκηση της ΗΤ το καλοκαίρι του 2023 συγκεκριμένα πράγματα.
Με τον τρόπο αυτό έκλεισαν και τα στόματα των "καλοθελητών", που προέβλεπαν αθέτηση των όσων είχαν συμφωνηθεί.
Το επίδικο τους επόμενους μήνες, είναι η έναρξη διαπραγματεύσεων για την νέα επιχειρησιακή ΣΣΕ. Μέχρι σήμερα το "αντιπροσωπευτικό" Σωματείο του χώρου ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει αποστείλει αίτημα για να ξεκινήσουν οι συζητήσεις, παρά το ότι οι μηχανοδηγοί το ζήτησαν εδώ και 2 μήνες περίπου διαβλέποντας τις υπαρκτές δυσκολίες σε αυτήν την διαπραγμάτευση.
Με τον πληθωρισμό και την ακρίβεια να κατατρώει το εισόδημα των εργαζομένων και να πιέζει ιδιαίτερα τους νέους συναδέλφους που αποτελούν και την πλειοψηφία των εργαζομένων στην ΗΤ, η επόμενη διαπραγμάτευση θα είναι κρίσιμη.
Θεωρούμε ότι το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έπρεπε να είχε ήδη ξεκινήσει την διαδικασία.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Είδαμε σπασμωδικές κινήσεις απο όσους έχουν επενδύσει στην "καταστροφολογία". Τα καλύτερα έρχονται.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου