Το στέκι δημοσιεύει αναλυτικά τα στοιχεία που παρέδωσε η Π.Ε.Π.Ε. στον Υπουργό Μεταφορών κ. Βορίδη και αναδεικνύουν την μεγάλη έλλειψη προσωπικού που υπάρχει στον κλάδο της έλξης και που μεγιστοποιήθηκε με την πολιτική των μετατάξεων που εφήρμοσε η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου(Ρέππας - Τσιόκας ) σε αγαστή συνεργασία με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αδιαφορώντας τόσο για την ύπαρξη όσο και για την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας .Τις τελευταίες ημέρες συνεχώς καταργούνται τρένα -κυρίως εμπορικά - αφού μηχανοδηγοί ΔΕΝ υπάρχουν .Στην αγωνία της η Διοίκηση να δικαιολογήσει την παταγώδη αποτυχία της οριζόντιας πολιτικής της την τελευταία διετία ,
ανακινεί συνεχώς θέματα για τις ώρες παραλαβής και παράδοσης καθώς και για τις ώρες συνεχούς μηχανοδήγησης , προσπαθώντας να περάσει και πάλι το παραποιημένο μήνυμα προς το Υπουργείο ότι οι μηχανοδηγοί δεν δουλεύουν αρκετά !!!!
Το στέκι τους απαντά με στοιχεία .
Μετά τις μετατάξεις, στον κλάδο της έλξης σήμερα εργάζονται 387 μηχανοδηγοί(συμπεριλαμβανομένων και των 13 βοηθών).
Στις 30 Οκτωβρίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όφειλε στο παραπάνω προσωπικό 2.105 ημέρες κανονικής άδειας και 3.737 ημέρες αναπαύσεων .
Στις αναπαύσεις πρέπει να προσθέσουμε και τις 1000 περίπου που πλήρωσε μέχρι σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να βγει το κουτσουρεμένο έργο.Σύνολο λοιπόν 4.700 αναπαύσεις μόνο για το 2011.
Και ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου , πολύ απλά γιατί δεν φτάνουμε !
Αναλυτικά
Φυσικά τα πράγματα δεν είναι καλύτερα και για τους μηχανοστασιάρχες που τους οφείλονται πάρα πολλές αναπαύσεις , που δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν λόγω της έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού.
Όλα τα παραπάνω δείχνουν την παταγώδη αποτυχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της προηγούμενης Διοίκησης του Υπουργείου Υποδομών .
Και μιλάμε μόνο για το προσωπικό της έλξης .
Ωστόσο είναι τουλάχιστο άθλια η προσπάθεια της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να παρουσιάσει ότι για την αποτυχία της πολιτικής της , ευθύνονται οι ώρες παραλαβής και παράδοσης καθώς και αυτές τις συνεχούς μηχανοδήγησης !Και το λέμε αυτό γιατί υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες για έντονες πιέσεις προκειμένου να γίνει σύμπτυξη υπηρεσιών (πχ desiro - Έδεσσες) και να γλυτώσει 2 -3 υπηρεσίες , αυξάνοντας κατακόρυφα τις πιθανότητες ατυχήματος , αφού η Υποδομή βρίσκεται σε τραγική κατάσταση.
Αν δεν τον γνωρίζουν οι Διοικούντες ήδη οι μηχανοδηγοί εργάζονται επί των χειριστηριών πολλές περισσότερες ώρες από τις προβλεπόμενες .Και οι προβλεπόμενες είναι με βάση την ευρωπαϊκή εμπειρία όπου υπάρχουν συστήματα ασφαλείας .(ATP, τηλεδιοίκηση , φωτοσήματα).
Μεταφέρουμε χιλιάδες ανθρώπινες ζωές σε ένα δίκτυο μπάχαλο.Και χάρη μόνο στον απόλυτο επαγγελματισμό των μηχανοδηγών δεν έχουμε ατυχήματα .
Επιπλέον φανερώνεται η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού για την ανάπτυξη της εταιρείας και του σιδηροδρόμου.Και δεν μιλάμε για τα τρένα που καταργούνται πλέον καθημερινά , αλλά για την ανάπτυξη που υποτίθεται ότι θα ερχόταν μετά την δήθεν εξυγίανση .Ανάπτυξη λέξη ξεχασμένη από το πλούσιο λεξιλόγιο των τεχνοκρατών .
Γιατί η Πελοπόνησος , η Φλώρινα , πρέπει να ξανανοίξουν και όποια περιοχή έχει μείνει χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση πρέπει να προστεθεί στον σιδηροδρομικό χάρτη.
Πρέπει λοιπόν να μας εξηγήσουν κάποια στιγμή , ποιος θα οδηγούσε τα τρένα .Γιατί στο Ελληνικό Κράτος που ζούμε , μόνο η προκήρυξη προσλήψεων θέλει 6 μήνες (...αν ποτέ γίνουν), ενώ η εκπαίδευση των μηχανοδηγών σύμφωνα με το τελευταίο νομοσχέδιο που ο κ. Ρέππας και η Κυβερνησή του ψήφισαν θέλει 18 μήνες !.
Κάποιος θα πει ότι δεν ήξεραν τι έκαναν .
Εμείς λέμε ότι γνωρίζουν πολύ καλά και τι έκαναν και τι συνεχίζουν να κάνουν .
Ένα έγκλημα κατά του σιδηροδρόμου .
Ελπίζουμε ο νυν Υπουργός να εξετάσει τα στοιχεία που του έδωσε η ΠΕΠΕ , να πράξει το αυτονόητο εξαιρώντας τον κλάδο από την εργασιακή εφεδρεία , ενώ θα πρέπει να σκεφτεί ακόμα και το ενδεχόμενο να επαναφέρει τους υποχρεωτικά μεταταχθέντες ή και ακόμα και όσους επιθυμούν να επιστρέψουν απο τους εθελοντές......
Διαφορετικά τα καταργημένα τρένα θα πολλαπλασιάζονται καθημερινά .
ανακινεί συνεχώς θέματα για τις ώρες παραλαβής και παράδοσης καθώς και για τις ώρες συνεχούς μηχανοδήγησης , προσπαθώντας να περάσει και πάλι το παραποιημένο μήνυμα προς το Υπουργείο ότι οι μηχανοδηγοί δεν δουλεύουν αρκετά !!!!
Το στέκι τους απαντά με στοιχεία .
Μετά τις μετατάξεις, στον κλάδο της έλξης σήμερα εργάζονται 387 μηχανοδηγοί(συμπεριλαμβανομένων και των 13 βοηθών).
Στις 30 Οκτωβρίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όφειλε στο παραπάνω προσωπικό 2.105 ημέρες κανονικής άδειας και 3.737 ημέρες αναπαύσεων .
Στις αναπαύσεις πρέπει να προσθέσουμε και τις 1000 περίπου που πλήρωσε μέχρι σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να βγει το κουτσουρεμένο έργο.Σύνολο λοιπόν 4.700 αναπαύσεις μόνο για το 2011.
Και ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου , πολύ απλά γιατί δεν φτάνουμε !
Αναλυτικά
- Στο γραφείο Αθηνών οφείλονται συνολικά 1557 αναπαύσεις στο προσωπικό .Και ο αριθμός συνεχώς αυξάνεται αφού τον μήνα Οκτώβριο έπρεπε να χορηγηθούν 1854 ρεπό και χορηγήθηκαν μόλις 1576.Σχεδόν 300 αναπαύσεις δεν χορηγήθηκαν στο προσωπικό.
- Στο γραφείο Λειανοκλαδίου οφείλονται συνολικά 335 αναπαύσεις .Και εδώ ο αριθμός αυξάνεται κάθε μήνα , αφού για τον μήνα Οκτώβριο έπρεπε να χορηγηθούν 280 και δόθηκαν συνολικά 183.Δηλαδή σχεδόν 100 αναπαύσεις δεν χορηγήθηκαν.
- Στο γραφείο Λάρισας οφείλονται συνολικά 138 αναπαύσεις .Ούτε και εδώ αναμένεται να μειωθεί ο αριθμός των οφειλομένων αφού τον Οκτώβρη χορηγήθηκαν μόλις 188 έναντι των 249 που όφειλε να χορηγήσει στους συναδέλφους στην Λάρισα η Υπηρεσία .
- Στο γραφείο Βόλου οφείλονταν συνολικά 4 αναπαύσεις στο προσωπικό ,ενώ χορηγήθηκαν όλες του Οκτωβρίου.
- Στο γραφείο Θεσσαλονίκης οφείλονται συνολικά στους μηχανοδηγούς 1457 αναπαύσεις .Ούτε εδώ βελτιώνεται η κατάσταση αφού από τις 1198 που έπρεπε να χορηγηθούν στους μηχανοδηγούς για τον Οκτώβρη , δόθηκαν συνολικά 948 . Άλλες 250 αναπαύσεις προστέθηκαν στις ήδη οφειλόμενες !!!
- Στο γραφείο Δράμας οφείλονται συνολικά στο προσωπικό έλξης 203 αναπαύσεις .Ούτε και εδώ τα πράγματα είναι καλύτερα αφού απο τις 242 που έπρεπε να δοθούν , χορηγήθηκαν μόνο 153!!
- Το μοναδικό γραφείο στο οποίο δεν οφείλονται αναπαύσεις είναι αυτό της Αλεξανδρούπολης.
Φυσικά τα πράγματα δεν είναι καλύτερα και για τους μηχανοστασιάρχες που τους οφείλονται πάρα πολλές αναπαύσεις , που δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν λόγω της έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού.
Όλα τα παραπάνω δείχνουν την παταγώδη αποτυχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της προηγούμενης Διοίκησης του Υπουργείου Υποδομών .
Και μιλάμε μόνο για το προσωπικό της έλξης .
Ωστόσο είναι τουλάχιστο άθλια η προσπάθεια της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να παρουσιάσει ότι για την αποτυχία της πολιτικής της , ευθύνονται οι ώρες παραλαβής και παράδοσης καθώς και αυτές τις συνεχούς μηχανοδήγησης !Και το λέμε αυτό γιατί υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες για έντονες πιέσεις προκειμένου να γίνει σύμπτυξη υπηρεσιών (πχ desiro - Έδεσσες) και να γλυτώσει 2 -3 υπηρεσίες , αυξάνοντας κατακόρυφα τις πιθανότητες ατυχήματος , αφού η Υποδομή βρίσκεται σε τραγική κατάσταση.
Αν δεν τον γνωρίζουν οι Διοικούντες ήδη οι μηχανοδηγοί εργάζονται επί των χειριστηριών πολλές περισσότερες ώρες από τις προβλεπόμενες .Και οι προβλεπόμενες είναι με βάση την ευρωπαϊκή εμπειρία όπου υπάρχουν συστήματα ασφαλείας .(ATP, τηλεδιοίκηση , φωτοσήματα).
Μεταφέρουμε χιλιάδες ανθρώπινες ζωές σε ένα δίκτυο μπάχαλο.Και χάρη μόνο στον απόλυτο επαγγελματισμό των μηχανοδηγών δεν έχουμε ατυχήματα .
Επιπλέον φανερώνεται η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού για την ανάπτυξη της εταιρείας και του σιδηροδρόμου.Και δεν μιλάμε για τα τρένα που καταργούνται πλέον καθημερινά , αλλά για την ανάπτυξη που υποτίθεται ότι θα ερχόταν μετά την δήθεν εξυγίανση .Ανάπτυξη λέξη ξεχασμένη από το πλούσιο λεξιλόγιο των τεχνοκρατών .
Γιατί η Πελοπόνησος , η Φλώρινα , πρέπει να ξανανοίξουν και όποια περιοχή έχει μείνει χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση πρέπει να προστεθεί στον σιδηροδρομικό χάρτη.
Πρέπει λοιπόν να μας εξηγήσουν κάποια στιγμή , ποιος θα οδηγούσε τα τρένα .Γιατί στο Ελληνικό Κράτος που ζούμε , μόνο η προκήρυξη προσλήψεων θέλει 6 μήνες (...αν ποτέ γίνουν), ενώ η εκπαίδευση των μηχανοδηγών σύμφωνα με το τελευταίο νομοσχέδιο που ο κ. Ρέππας και η Κυβερνησή του ψήφισαν θέλει 18 μήνες !.
Κάποιος θα πει ότι δεν ήξεραν τι έκαναν .
Εμείς λέμε ότι γνωρίζουν πολύ καλά και τι έκαναν και τι συνεχίζουν να κάνουν .
Ένα έγκλημα κατά του σιδηροδρόμου .
Ελπίζουμε ο νυν Υπουργός να εξετάσει τα στοιχεία που του έδωσε η ΠΕΠΕ , να πράξει το αυτονόητο εξαιρώντας τον κλάδο από την εργασιακή εφεδρεία , ενώ θα πρέπει να σκεφτεί ακόμα και το ενδεχόμενο να επαναφέρει τους υποχρεωτικά μεταταχθέντες ή και ακόμα και όσους επιθυμούν να επιστρέψουν απο τους εθελοντές......
Διαφορετικά τα καταργημένα τρένα θα πολλαπλασιάζονται καθημερινά .
Σύσκεψη για το θέμα της εφεδρείας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτύπωση σελίδας
Αποθήκευση σελίδας
Αποστολή με e-mail
Προσθήκη στο αρχείο
Μέγεθος κειμένου
Τις σημαντικές επιπτώσεις από τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το μέτρο της εφεδρείας στους εποπτευόμενους από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (τομέας Μεταφορών), συζήτησε το απόγευμα σε σύσκεψη που συγκάλεσε με τους προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους των οργανισμών, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Βορίδης.
Στη σύσκεψη μετείχαν η διοικητής της ΥΠΑ Φώφη Παπαδημητροπούλου καθώς και οι πρόεδροι και διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, της ΕΡΓΟΣΕ Γιάννης Πετρόπουλος, της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Χρίστος Τσίτουρας, της ΣΤΑΣΥ Κώστας Βασιλειάδης και της ΟΣΥ Κώστας Καραγιαννόπουλος.
Πηγή:www.capital.gr