Οι φίλοι του σιδηροδρόμου για άλλη μια φορά επιστρατεύοντας την καινοτομία και την επινοητικότητα τους έφτιαξαν ένα μικρό αυτοσχέδιο βενζινοκίνητο βαγόνι 4 το πολύ ατόμων και δυάδες ποδηλάτων με ρόδες ειδικά διαμορφωμένες ώστε να οδηγούν πάνω σε ράγες.
Και κυκλοφόρησαν μεταξύ Αγγελόκαστρου - Αγρινίου .
Μια γραμμή που εγκαταλείφθηκε χρόνια πριν αφού οι εγχώριες κυβερνήσεις επέλεξαν για άλλη μια φόρα να στηρίξουν το αυτοκινητιστικό λόμπι.
Δέστε στο video πως κινδύνεψε ακόμα και η πώληση της γης το 1986 και πως μετά το 2004 με την ανακαίνιση της Υποδομής το τμήμα παραμένει κλειστό.
Καινοτόμα και πολύ ενδιαφέρουσα θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κάποιος την ιδέα των φίλων Σιδηροδρόμου Βορειοδυτικής Ελλάδος που υλοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο παλαιό σιδηροδρομικό σταθμό του Αγγελοκάστρου:
Οι φίλοι του σιδηροδρόμου επιστρατεύοντας την καινοτομία και την επινοητικότητα τους έφτιαξαν ένα μικρό αυτοσχέδιο βενζινοκίνητο βαγόνι 4 το πολύ ατόμων και δυάδες ποδηλάτων με ρόδες ειδικά διαμορφωμένες ώστε να οδηγούν πάνω σε ράγες.
Οι ιδέες αυτές ανήκουν στους κυρίους Κοκορέτση και Ρούσση αντιστοίχως, οι οποίοι ήρθαν στην πόλη μας και εφήρμοσαν εδώ τις πολύ ενδιαφέρουσες εφευρέσεις τους.
Δείτε λοιπόν καρέ καρέ την πρώτη βόλτα πάνω στις σιδηροδρομικές γραμμές έπειτα από πολλές δεκαετίες που πήγαμε μαζί με τον Βαγγέλη Πυρπύλη μέλος του φίλου των σιδηροδρόμων, τη τωρινή κατάσταση του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού, τις δηλώσεις του Αντιδήμαρχου Αγρινίου κ. Τσούκαλου και του προέδρου των φίλων σιδηροδρόμου κου Μαυρίκα, αλλά και το πως φτιάχτηκε το βενζινοκίνητο βαγόνι, το οποίο χρειάζεται μόλις 1 λίτρο για να διανύσει 40 χιλιόμετρα
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι οι φίλοι του σιδηροδρόμου καθάρισαν τις σιδηροδρομικές ράγες προκειμένου τα οχήματα αυτά να εφαρμόζουν πάνω σε αυτές και να μπορούν να κινούνται.
Το μόνο που έχουμε να παρατηρήσουμε στις δηλώσεις του Προέδρου κ. Μαυρίκα είναι ότι η γραμμή δεν έκλεισε γιατί πήραν επιδόματα οι εργαζόμενοι .Είναι άστοχη η δήλωση και είναι κρίμα μια τόσο ωραία προσπάθεια στην οποία δίνεται και δημοσιότητα , να υποστηρίζει τέτοιες λανθασμένες απόψεις .Αναγνωρίζουμε την πικρία των φίλων του σιδηροδρόμου για το κλείσιμο του δικτύου και τον τιτάνιο αγώνα τους για διάσωση και ανάπτυξη του μέσου , όμως οι εργαζόμενοι δεν ήταν ποτέ το πραγματικό πρόβλημα ,αλλά η διαχρονικά προσκείμενες στο λόμπι του αυτοκινήτου πολιτικές ηγεσίες .
Και κυκλοφόρησαν μεταξύ Αγγελόκαστρου - Αγρινίου .
Μια γραμμή που εγκαταλείφθηκε χρόνια πριν αφού οι εγχώριες κυβερνήσεις επέλεξαν για άλλη μια φόρα να στηρίξουν το αυτοκινητιστικό λόμπι.
Δέστε στο video πως κινδύνεψε ακόμα και η πώληση της γης το 1986 και πως μετά το 2004 με την ανακαίνιση της Υποδομής το τμήμα παραμένει κλειστό.
Καινοτόμα και πολύ ενδιαφέρουσα θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κάποιος την ιδέα των φίλων Σιδηροδρόμου Βορειοδυτικής Ελλάδος που υλοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο παλαιό σιδηροδρομικό σταθμό του Αγγελοκάστρου:
Οι φίλοι του σιδηροδρόμου επιστρατεύοντας την καινοτομία και την επινοητικότητα τους έφτιαξαν ένα μικρό αυτοσχέδιο βενζινοκίνητο βαγόνι 4 το πολύ ατόμων και δυάδες ποδηλάτων με ρόδες ειδικά διαμορφωμένες ώστε να οδηγούν πάνω σε ράγες.
Οι ιδέες αυτές ανήκουν στους κυρίους Κοκορέτση και Ρούσση αντιστοίχως, οι οποίοι ήρθαν στην πόλη μας και εφήρμοσαν εδώ τις πολύ ενδιαφέρουσες εφευρέσεις τους.
Δείτε λοιπόν καρέ καρέ την πρώτη βόλτα πάνω στις σιδηροδρομικές γραμμές έπειτα από πολλές δεκαετίες που πήγαμε μαζί με τον Βαγγέλη Πυρπύλη μέλος του φίλου των σιδηροδρόμων, τη τωρινή κατάσταση του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού, τις δηλώσεις του Αντιδήμαρχου Αγρινίου κ. Τσούκαλου και του προέδρου των φίλων σιδηροδρόμου κου Μαυρίκα, αλλά και το πως φτιάχτηκε το βενζινοκίνητο βαγόνι, το οποίο χρειάζεται μόλις 1 λίτρο για να διανύσει 40 χιλιόμετρα
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι οι φίλοι του σιδηροδρόμου καθάρισαν τις σιδηροδρομικές ράγες προκειμένου τα οχήματα αυτά να εφαρμόζουν πάνω σε αυτές και να μπορούν να κινούνται.
Το μόνο που έχουμε να παρατηρήσουμε στις δηλώσεις του Προέδρου κ. Μαυρίκα είναι ότι η γραμμή δεν έκλεισε γιατί πήραν επιδόματα οι εργαζόμενοι .Είναι άστοχη η δήλωση και είναι κρίμα μια τόσο ωραία προσπάθεια στην οποία δίνεται και δημοσιότητα , να υποστηρίζει τέτοιες λανθασμένες απόψεις .Αναγνωρίζουμε την πικρία των φίλων του σιδηροδρόμου για το κλείσιμο του δικτύου και τον τιτάνιο αγώνα τους για διάσωση και ανάπτυξη του μέσου , όμως οι εργαζόμενοι δεν ήταν ποτέ το πραγματικό πρόβλημα ,αλλά η διαχρονικά προσκείμενες στο λόμπι του αυτοκινήτου πολιτικές ηγεσίες .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου