Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Σοβαρά τεχνικά προβλήματα στις Η / Α Siemens

Με χθεσινό εσωτερικό εμπιστευτικό έγγραφο , με θέμα την κατάσταση τροχών των Η/Α Siemens , γνώση του όποιου λαμβάνουν ενυπόγραφα από το πρωί όλοι οι μηχανοδηγοί , η ΔΙΚΑΜ ενημερώνει το προσωπικό έλξης για δυο πολύ σοβαρά περιστατικά που σημειώθηκαν με θραύση και ρήγμα σε τροχούς των φορείων των Η/Α Siemens .

  Κατόπιν των περιστατικών αυτών η ΔΙΚΑΜ καλεί τους μηχανοδηγούς :
1)    Να μην παραλαμβάνουν και να μην θέτουν σε κυκλοφορία Η/Α Siemens που θα φέρει επιπεδώσεις ακόμα και αν αυτές είναι μικρές .
2)    Να αποσύρουν άμεσα από την κυκλοφορία και να μην συνεχίζουν το δρομολόγιο με Η/Α Siemens , στην οποία διαπιστώνονται επιπεδώσεις . Στην περίπτωση αυτή θα αιτείται άμεση αντικατάσταση της Η/Α Siemens από άλλη κινητήρια μονάδα . Όταν οι μηχανοδηγοί διαπιστώσουν επιπεδώσεις θα γίνεται ακινητοποίηση του συρμού και επιτόπιος έλεγχος της κατάστασης των τροχών .Εφόσον δεν διαπιστωθεί επικίνδυνο ρήγμα , η αμαξοστοιχία θα οδηγείται  με περιορισμό ταχύτητας 20 χλμ / ώρα έως τον πλησιέστερο προς αντικατάσταση σιδηροδρομικό σταθμό .Σε περίπτωση διαπίστωσης επικίνδυνου ρήγματος η Η/Α Siemens θα αποκόπτεται άμεσα από την κυκλοφορία και θα αποσύρεται με ευθύνη της ΔΙΜΗΧ / ΟΣΕ . Τα παραπάνω θα αναγράφονται στο φύλλο του βιβλίου επισκευών και θα δίνεται σχετικό τηλεγράφημα
3)    Τα γραφεία Αθηνών , Λάρισας , Θεσσαλονίκης ,θα πρέπει να ορίσουν υπευθύνους μηχανοστασιαρχες ή μηχανοδηγούς που θα επιβλέπουν τους ελέγχους των τροχών των Η/Α Siemens .
4)    Τα παραπάνω θα πραγματοποιούνται με απόλυτη προτεραιότητα για λόγους ασφάλειας τροχαίου υλικού και επιβατών ανεξάρτητα από καθυστερήσεις που θα προκύψουν στα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών .
5)    Η ΔΙΚΑΜ καλεί τους μηχανοδηγούς να τηρούν πιστά τα όρια ταχύτητας των 160 χλμ / ώρα προσδιορίζοντας ότι θα γίνουν έλεγχοι και θα υπάρξουν πειθαρχικές κυρώσεις στους παραβάτες .


Η  ΔΙΚΑΜ ζητά να λάβουν γνώση όλοι ενυπογράφως χωρίς όμως να τους χορηγηθεί αντίγραφο !!! (θα μάθουμε παπαγαλία σε 2 λεπτά τις απαραίτητες ενέργειες ).
Τελειώνοντας ζητά από την ΔΙΜΗΧ/ΟΣΕ να προβεί σε ελέγχους στους τροχούς όλων των Η/Α.



1 σχόλιο:

  1. Είναι πραγματικά απίστευτη η ευκολία με την οποία ζητείται συνεχώς από τους μηχανοδηγούς να αναλαμβάνουν νέες ευθύνες .
    Το απίστευτο είναι ότι μας λένε ακόμα και σε σταθμεύσεις μεγάλης διάρκειας (πχ σε εμπορικά )να κατεβαίνουμε και να κοιτάζουμε τους τροχούς.
    Τρεις τα μεσάνυχτα στο Μεζούρλο ή στο Δομοκό θα κατεβαίνουμε με το φακό να ψάχνουμε επιπεδώσεις.
    Τραγικά πράγματα απλά .
    Η να το πούμε όπως είναι.

    Να έχουν την ευθύνη οι μηχανοδηγοί και μακριά από εμάς .Να έχει το σύστημα εύκολους ενόχους .
    ΔΕΝ έλεγξες , δεν άκουσες , πήγαινες με 161 ;
    Φταίς εσύ μηχανοδηγέ .Και όχι όλοι αυτοί που αναμίχθηκαν έμεσα ή άμεσα στην αγορά τροχαίου υλικού που βγαίνει προβληματικό !!!!

    Αν υπάρχει πρόβλημα να αποσυρθούν τώρα όλες οι Η/Α.
    ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΑ.

    Και η ΠΕΠΕ άμεσα πρέπει να απαντήσει στο απίστευτο θράσος Υπηρεσιακών Παραγόντων που θέλουν να φορτώνουν τις ευθύνες στον κλάδο μας.
    Μόλις χτες έκανα σχόλιο για άλλα θέμα .Και μια μέρα μετά ήρθε αυτό το απίστευτο χαρτί .

    Τέλος τα αστεία .
    Να αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους οι αρμόδιοι Υπηρεσιακοί παράγοντες αντί να βγάζουν εμπιστευτικές εγκυκλίους ζητώντας την υπογραφή μας για να καλύψουν την ανεπάρκεια τους σε τυχόν συμβάν.
    Και φυσικά η παρουσία της miezens δείχνει και πάλι πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή