Η έλλειψη εξειδικευμένων εργαζομένων οξύνεται στη Γερμανία. Για ορισμένες ειδικότητες η ζήτηση είναι τόσο έντονη που πλέον έχουν "επικυρηχθεί"
Σύμφωνα με την GDL (κάτι σαν τη Γερμ. ΠΕΠΕ) δίδεται αμοιβή (bonus) 5000 ευρώ κυρίως από τις μικρότερες εταιρείες σε μηχανοδηγούς που είναι πρόθυμοι να αλλάξουν εργοδότη και να εγκαταλείψουν την DB!
http://goo.gl/60g7w
Να τα βλέπουν αυτά οι εγχώριοι φωστήρες που ισοπέδωσαν τα πάντα εξοντώνοντας μισθολογικά το εξειδικευμένο προσωπικό της έλξης .Οι μηχανοδηγοί υπεύθυνοι για τροχαίο υλικό εκκατομυρίων ευρώ και ζωές χιλιάδων επιβατών που μετακινούνται καθημερινά με το σιδηρόδρομο ,έχουν υποστεί εξοντωτικές μειώσεις στο εισόδημα τους την τελευταία διετία .
Εξαίρεση απο τα κλιμάκια των εκπαιδευτικών βαθμίδων ΤΩΡΑ για τους μηχανοδηγούς.Αυτό επιβάλλει η κοινή λογική που έχει χαθεί εδώ και χρόνια στην Ελλάδα.
Άμεση αποκατάσταση της εργασιακής δικαιοσύνης για τον κλάδο έλξης .
Σύμφωνα με την GDL (κάτι σαν τη Γερμ. ΠΕΠΕ) δίδεται αμοιβή (bonus) 5000 ευρώ κυρίως από τις μικρότερες εταιρείες σε μηχανοδηγούς που είναι πρόθυμοι να αλλάξουν εργοδότη και να εγκαταλείψουν την DB!
http://goo.gl/60g7w
Να τα βλέπουν αυτά οι εγχώριοι φωστήρες που ισοπέδωσαν τα πάντα εξοντώνοντας μισθολογικά το εξειδικευμένο προσωπικό της έλξης .Οι μηχανοδηγοί υπεύθυνοι για τροχαίο υλικό εκκατομυρίων ευρώ και ζωές χιλιάδων επιβατών που μετακινούνται καθημερινά με το σιδηρόδρομο ,έχουν υποστεί εξοντωτικές μειώσεις στο εισόδημα τους την τελευταία διετία .
Εξαίρεση απο τα κλιμάκια των εκπαιδευτικών βαθμίδων ΤΩΡΑ για τους μηχανοδηγούς.Αυτό επιβάλλει η κοινή λογική που έχει χαθεί εδώ και χρόνια στην Ελλάδα.
Άμεση αποκατάσταση της εργασιακής δικαιοσύνης για τον κλάδο έλξης .
tha tous meinoun oi agalies kai ta filia tou venizelou kai tou loverdou.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω και επαυξανω
Διαγραφή