Λάβαμε κ δημοσιεύουμε ανακοίνωση της ΣΕΚ με την προτασή της για το Οργανωτικό Συνέδριο της ΠΟΣ >>
Τα τελευταία 3 χρόνια, οι εργαζόμενοι της χώρας ζουν τις πιο δύσκολες μέρες εξαιτίας της σκληρής νεοφιλελεύθερης πολιτικής των κυβερνήσεων του μνημονίου. Το εισόδημα τους συνεχώς μειώνεται, οι φόροι και τα χαράτσια συνεχώς αυξάνουν, ενώ υπάρχει μια πρωτοφανής μείωση κοινωνικών δαπανών υγείας, παιδείας κ.α. Ακόμη και τα φάρμακα έγιναν είδος «πολυτελείας»!!! Η ανεργία καλπάζει, έχοντας φτάσει ήδη σε δυσθεώρητα ύψη.
Οι σιδηροδρομικοί και οι σιδηρόδρομος όλο αυτό το διάστημα είχαν την «τιμητική» τους. Σε ότι αφορά τους εργαζόμενους, υπέστησαν τη μεγαλύτερη (από τις άλλες ΔΕΚΟ) μείωση των αποδοχών τους αλλά και την μεγαλύτερη υποβάθμιση των συνθηκών εργασίας. Σε ότι αφορά την επιχείρηση (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ.α.), υπέστη τη μεγαλύτερη απαξίωση των τελευταίων χρόνων. Με το 1/3 του δικτύου κλειστό, με δεκάδες σταθμούς κλειστούς, με μειωμένα δρομολόγια και μόλις 3.200 εργαζόμενους μετατράπηκε σε θλιβερή θυγατρική της δυναμικής άλλοτε επιχείρησης.
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,
το τοπίο δεν αλλάζει (σε κυβερνητικό επίπεδο) ούτε και μετά τις διπλές εκλογές. Τόσο οι προεκλογικές εξαγγελίες της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση του «λειτουργικού» μέρους του σιδηροδρόμου όσο και οι δηλώσεις στελεχών της μετά τις εκλογές φανερώνουν με σαφήνεια την πρόθεση των κομμάτων (Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) που την απαρτίζουν, να προχωρήσουν στην ιδιωτικοποίηση, ξεπούλημα η περαιτέρω υποβάθμιση του. Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή οι σιδηροδρομικοί πρέπει να οργανώσουν την άμυνα αλλά και την αντεπίθεση τους για ΕΝΙΑΙΟ, ΔΗΜΟΣΙΟ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου.
Ο στόχος αυτός περνάει και από την οργανωτική αναδιοργάνωση του συνδικαλιστικού κινήματος των σιδηροδρομικών. Είναι διαπίστωση όλων των σιδηροδρομικών ότι η σημερινή διάρθρωση του σ.κ. έκλεισε τον κύκλο της.
Προτείνουμε (όπως έχει αποφασιστεί και σε παλιότερα Συνέδρια της ΠΟΣ) τη μετατροπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών σε ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ σε 2 φάσεις:
A.- Μεταβατική φάση:
Σύγκλιση το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη Οργανωτικού Συνεδρίου της ΠΟΣ για τη νέα διάρθρωση του σ.κ.:
α. Δημιουργία 3 σωματείων (1 στη Βόρεια Ελλάδα με έδρα τη Θεσσαλονίκη, 1 στην κεντρική Ελλάδα με έδρα την Αθήνα και 1 στην Πελοπόννησο με έδρα την Πάτρα).
αα. Όσο διαρκεί ο τεμαχισμός του ΟΣΕ, μπορεί να υπάρχει 1 σωματείο μηχανοδηγών και 1 σωματείο προσωπικού ΕΡΓΟΣΕ.
β. Τα νέα σωματεία πραγματοποιούν μέχρι το τέλος του 2012 εκλογές για την ανάδειξη των νέων οργάνων τους. Τα νέα σωματεία λειτουργούν μέσω γενικών συνελεύσεων, οι αποφάσεις των οποίων είναι δεσμευτικές για τα όργανα Διοίκησης τους.
γ.- Το Γενάρη του 2012 πραγματοποιείται Ιδρυτικό Συνέδριο της νέας ΠΟΣ και εκλογή των νέων οργάνων της.
B.- Τελική φάση:
α.- Ενοποίηση των σιδηροδρομικών με τους εργαζόμενους των άλλων μέσων σταθερής τροχιάς.
β.- Μετατροπή της Ομοσπονδίας σε Συνδικάτο σιδηροδρομικών με τα υπάρχοντα σωματεία ως παραρτήματα του.
Αμέσως μετά το Οργανωτικό Συνέδριο, γίνεται αναδιάρθρωση του Προεδρείου της ΠΟΣ με τη συμμετοχή όλων των παρατάξεων και με αποφάσεις που θα λαμβάνονται με διευρυμένη πλειοψηφία. Η πρόταση απευθύνεται σε όλους τους σιδηροδρομικούς και σε όλες τις συνδικαλιστικές παρατάξεις που λειτουργούν στο χώρο μας.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΤΗΣ ΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου