Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

Να σταματήσει η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ

Σε νέα παρέμβαση ενάντια στη σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ προχώρησε το ΚΚΕ, καταθέτοντας στη Βουλή Επίκαιρη Ερώτηση με τον χαρακτηριστικό τίτλο «να σταματήσει η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ». Στην Ερώτηση, που υπογράφει ο βουλευτής του Κόμματος Ν. Καραθανασόπουλος, και η οποία απευθύνεται στον αρμόδιο υπουργό Ανάπτυξης - Ανταγωνιστικότητας - Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων τονίζεται:

«Οπως προκύπτει από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ και τις εξαγγελίες του Υπουργείου Ανάπτυξης - Ανταγωνιστικότητας - Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων, προτεραιότητα αποτελεί η ολοκλήρωση των διαδικασιών ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ.
Αποτελεί πρόσχημα ο ισχυρισμός ότι αυτή γίνεται για να αντιμετωπιστούν τα ελλείμματα που συσσωρεύει ο Οργανισμός.
Η ιδιωτικοποίησή του εντάσσεται στη συνολικότερη πολιτική της ΕΕ για απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών, όπως αυτή καθορίζεται από την οδηγία για τον "Ενιαίο Ευρωπαϊκό Σιδηροδρομικό χώρο".
Αυτή η πολιτική υλοποιείται μέσα από το διαχωρισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και των υποδομών από το μεταφορικό έργο. Μ' αυτόν τον τρόπο διευκολύνεται η ιδιωτικοποίηση γιατί παραχωρείται το κερδοφόρο τμήμα, το μεταφορικό έργο, ενώ το δίκτυο, οι υποδομές και η συντήρησή του παραμένουν στο Δημόσιο, επιβαρύνοντας τα λαϊκά στρώματα.
Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ έχει ήδη ξεκινήσει από τα τέλη της δεκαετίας του '90 με ορατά τα αρνητικά της αποτελέσματα, κατάργηση μεγάλου αριθμού δρομολογίων, αύξηση των εισιτηρίων, μεγάλη μείωση του προσωπικού του ΟΣΕ. Την ίδια στιγμή το σιδηροδρομικό δίκτυο μένει ανολοκλήρωτο και σε συνεχή πορεία συρρίκνωσης.
Η ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης θα έχει οδυνηρές συνέπειες με το κλείσιμο περιφερειακών γραμμών και το δραστικό περιορισμό των "μη κερδοφόρων" δρομολογίων και την περαιτέρω επιδείνωση της θέσης των εργαζομένων.
Η πολιτική αυτή θυσιάζει στο βωμό της κερδοφορίας των μονοπωλιακών ομίλων τις λαϊκές ανάγκες για σύγχρονες, ποιοτικές, φτηνές και ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός για τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης σχετικά με τον ΟΣΕ και τις σιδηροδρομικές μεταφορές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου