Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

Προβλήματα λειτουργίας γραμμής Προαστιακού με προορισμό την Χαλκίδα

Το κείμενο της ερώτησης είναι ακριβώς  όσα  έγραψε το στέκι της έλξης μερικές μέρες πριν!
Ερώτηση προς Υπουργό Ανάπτυξης κ. Κωνσταντίνο Χατζηδάκη κατέθεσε ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Ν. Ευβοίας Κώστας Μαρκόπουλος με θέμα: Προβλήματα λειτουργίας γραμμής Προαστιακού με προορισμό την Χαλκίδα
Το κείμενο της ερώτησης είναι το ακόλουθο:
Κατά την πρόσφατη συνάντηση του με τον Δήμαρχο Πατρών κ. Γιάννη Δημαρά, ο κ.Χατζηδάκης δήλωσε πως εντάσσεται στις προτεραιότητες του Υπουργείου Ανάπτυξης η ολοκλήρωση του δικτύου του Προαστιακού της γραμμής Αθηνών – Πατρών.
Την ίδια στιγμή και ενώ εξαγγέλλει νέα έργα, ο Υπουργός Ανάπτυξης δείχνει να αγνοεί τις δυσλειτουργίες των ήδη «ολοκληρωμένων» σιδηροδρομικών γραμμών όπως εκείνη με προορισμό την, σαφώς, εγγύτερη προς την Αθήνα, Χαλκίδα.
Ο όρος δυσλειτουργίες, ηχεί επιεικής, αν αναλογιστούμε πως στην γραμμή Πειραιάς – Χαλκίδα έχει κλαπεί σχεδόν το σύνολο της εγκατασταθείσας υποδομής ηλεκτροκίνησης, με αποτέλεσμα να έχουν απομείνει 5 με 6 χιλιόμετρα καλωδίωσης σε σύνολο 90 χιλιομέτρων.
Επιπλέον, αποτελεί ηθική πρόκληση προς τον έλληνα φορολογούμενο, η πλήρης εγκατάλειψη της προσφάτως ανακαινισμένης γραμμής Οινόης – Χαλκίδος, όπου τα φαινόμενα δολιοφθοράς είναι καθημερινά.
Κατά συνέπεια, ομιλούμε για Προαστιακό μόνο κατ’ όνομα, διότι η διαδρομή συνεχίζει, παρά τις υποσχέσεις, να εξυπηρετείται από πετρελαιοκίνητους συρμούς, με αποτέλεσμα αφενός το επιπλέον κόστος και αφετέρου την μικρότερη ταχύτητα μετακίνησης των, όλο και αυξανόμενων σε αριθμό, επιβατών της σιδηροδρομικής γραμμής προς και από την Χαλκίδα.
Κατόπιν των ανωτέρω,
Ερωτάται ο κος Υπουργός

1. ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου Ανάπτυξης αναφορικά με την επίλυση των προαναφερθέντων προβλημάτων;
2. θα ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα φύλαξης των ακριβοπληρωμένων έργων τα οποία λεηλατούνται καθημερινά;
3. θα αναζητηθούν τυχόν αστικές και ποινικές ευθύνες για τα μέλη του Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., για τις εγκληματικές παραλήψεις τους και την προφανή παράβαση των καθηκόντων τους;
4. υπάρχει ο αναγκαίος αριθμός συρμών desiro ή έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας λόγω αχρηστίας, και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ένταξη τους στην εν λόγω γραμμή;
πηγή >>http://www.kmarkopoulos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=582:2012-08-03-15-08-40&catid=34:grafeiotipou&Itemid=82



  • ιδού και τι έγραφε το στέκι στις 01/08/2012 !!!


http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2012/08/blog-post_7213.html

Χαιρόμαστε που κάποιοι πολιτικοί αντλούν πληροφόρηση απο το στέκι της έλξης το blog των μηχανοδηγών , θα είμαστε ικανοποιημένοι όταν δούμε και αποτελέσματα πάνω στα σοβαρά προβλήματα των Ελληνικών Σιδηροδρόμων.
Ιδιαίτερη αναφορά κάνουμε και στο τι επακουλούθησε της ανάρτησης μας για το πρόβλημα με την έλλειψη μηχανών  http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2012/07/blog-post_240.html (που αναπαρήγαγαν πάρα πολλά blog )με αλλεπάληλες συσκέψεις στην Καρόλου για την αντιμετώπιση του θέματος.Χαρήκαμε ιδιαίτερα γιατί δοθήκαν λύσεις   σε ένα θέμα που θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία του σιδηροδρόμου....Παρακολουθούμε στενά το θέμα και θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε προκύψει ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου