Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2016

Λάρισα.Εισαγγελική παρέμβαση για τις διαβάσεις

Δεν «χωράνε» άλλα… εικονοστάσια στη «φονική» διάβαση του ΟΣΕ κοντά στη Χάλκη.
Την παρέμβαση των εισαγγελικών αρχών προκάλεσε το τελευταίο δυστύχημα, την περασμένη Πέμπτη, σε αφύλακτη διάβαση του ΟΣΕ κοντά στη Χάλκη όπου έχασε τη ζωή του ένας 47χρονος όταν το Ι.Χ.
επιβατικό αυτοκίνητο που οδηγούσε, παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισα – Βόλος.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ε», με εντολή του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας Ιωάννη Μαγκούτα, διατάχθηκε προκαταρκτική έρευνα μέσω της οποίας, πέραν της αυτονόητης αναζήτησης και απόδοσης τυχόν ευθυνών (μετά και την απώλεια ανθρώπινης ζωής) θα επιδιωχθεί παράλληλα και ο εντοπισμός των αιτιών εκείνων που μετατρέπουν σε «καρμανιόλες» τις αφύλακτες διαβάσεις του ΟΣΕ, με απώτερο σκοπό την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΣΕ, στη γραμμή Λάρισας – Βόλου από τις 42 συνολικά διαβάσεις οι 25 είναι αφύλακτες. Πέραν δηλαδή της «τροχονομικής» σήμανσης, δεν διαθέτουν φωτεινή σήμανση, ούτε προστατευτικές μπάρες με αποτέλεσμα, ειδικά τις νυχτερινές ώρες, να σημειώνονται ακόμη και δυστυχήματα, αφού οι δρόμοι χρησιμοποιούνται, είτε από κατοίκους των γύρω περιοχών στο πλαίσιο του αγροτικού οδικού δικτύου, είτε από οδηγούς που εκτιμάται πως θέλουν να αποφύγουν τα διόδια επί της ΠΑΘΕ.

Την περασμένη Πέμπτη, το ΙΧ που οδηγούσε ο 47χρονος Βασίλ. Χρ. Γαρυφάλλου (από Κιλελέρ προς Πλατύκαμπο με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη) παρασύρθηκε για εκατοντάδες μέτρα από την αμαξοστοιχία 2572. Το αποτέλεσμα ήταν ο 47χρονος, που μετέβαινε στη Βόρ. Ελλάδα, να βρει ακαριαίο θάνατο.

Στην ίδια περιοχή, κοντά δηλαδή στο δημοτικό διαμέρισμα της Χάλκης, πάλι σε αφύλακτη διάβαση του ΟΣΕ, τον Σεπτέμβριο του 2008, από τη σύγκρουση αμαξοστοιχίας με φορτηγό αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους τόσο ο 39χρονος οδηγός του φορτηγού όσο και ο 52χρονος οδηγός της αμαξοστοιχίας, με τα δυστυχήματα να «διαδέχονται» το ένα το άλλο. Σημειώνεται πως μετά το τελευταίο δυστύχημα, έγινε γνωστή η απόφαση της διοίκησης του ΟΣΕ, στη γραμμή Λάρισας – Βόλου να κλείσουν (με διακοπή της κυκλοφορίας) 8 αφύλακτες διαβάσεις εκ των οποίων, 4 σε περιοχές του Δήμου Κιλελέρ και άλλες 4 σε περιοχές του Βελεστίνου.

Πηγή: eleftheria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου