Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016

Τι συζητήθηκε στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ

Τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθούν οι ημέρες των κινητοποιήσεων στα εμπορικά σύμφωνα με τις αποφάσεις των έκτακτων Γενικών Συνελεύσεων.
Το Σωματείο συμμετέχει ΟΜΟΦΩΝΑ στην απεργία της ΓΣΕΕ στις 4 Φλεβάρη.
Ενδιαφέρουσα η σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ. Αναλυτικότερα : 
  1. Για το θέμα των κινητοποιήσεων στα εμπορικά αποφασίστηκε ομόφωνα και  άμεσα να καθοριστούν οι ημερομηνίες για την συνέχιση τους και την συνέχιση της άσκησης πίεσης. Οι κινητοποιήσεις ήταν απόλυτα επιτυχημένες καθώς επετεύχθη η βασική επιδίωξη  του Σωματείου. Αποφασίστηκαν για πρώτη φορά στην ιστορία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επίσημα  (με απόφαση Δ.Σ της Εταιρείας)οι προσλήψεις 75 μηχανοδηγών και υπήρξε συνάντηση του Σωματείου με τον Υπουργό κ. Σπίρτζη,συνάντηση στην οποία ο Υπουργός δεσμεύτηκε για το επίδομα ευθύνης.Μάλιστα για το θέμα των προσλήψεων,το Διοικητικό Συμβούλιο ενημερώθηκε ότι υπάρχει πλέον και η έγγραφη σύμφωνη γνώμη του ΤΑΙΠΕΔ. Οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν για να λήξει το θέμα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (και να συνεχιστεί η άσκηση πίεσης για το θέμα). Οι μηχανοδηγοί με τις αποφάσεις τους στις Γενικές Συνελεύσεις δραστηριοποίησαν επιτέλους  την Ομοσπονδία. Το Σωματείο θα ζητήσει συνάντηση με τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Βερναδάκη για το θέμα των προσλήψεων.
  2. Σε συνέχεια της προηγούμενης ομόφωνης απόφασης για προσφυγή στην δικαιοσύνη για το ασφαλιστικό (και τους ασφαλισμένους προ του 1983) προτάθηκε η συνεργασία με δικηγορικό γραφείο για το θέμα και την κατάθεση αγωγής. Θα υπάρξει και συνάντηση με τον κ. Μπούρλο για το θέμα.
  3. Για το θέμα των συνταξιούχων ειπώθηκε ότι ήταν ορθότατη η αντίδραση του Σωματείου για τα όσα συνέβησαν στα Καλάβρυτα. Συνταξιούχοι δεν έχουν καμιά δουλειά να οδηγούν τρένα. 
  4. Για το θέμα της νέας ιδιωτικής εταιρείας που θα αρχίσει να δραστηριοποιείται στο Ελληνικό Δίκτυο μετά την αδειοδότηση της, θα απαιτηθεί η ενότητα όλου του προσωπικού έλξης για να αντιμετωπιστεί το θέμα.Η έλλειψη προσωπικού (μόλις 267 είναι πλέον οι μηχανοδηγοί), μπορεί δυνητικά να δημιουργήσει προϋποθέσεις για να βρεί χώρο δραστηριότητας η νέα εταιρεία.Θα πρέπει να ενισχυθεί και να οργανωθεί η ΔΙΚΑΜ προκειμένου να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις.Επίσης θα πρέπει να γίνει προσπάθεια και να μπεί στην ατζέντα της συζήτησης η υπογραφή κλαδικής σύμβασης για το επάγγελμα του μηχανοδηγού που θα διασφαλίζει την αποφυγή του μισθολογικού dumping (ελάχιστες αποδοχές και μισθολόγιο για το επάγγελμα με λίγα λόγια) με την είσοδο των ιδιωτών.
  5. Για τα προβλήματα της υποδομής θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με την νέα Διοίκηση του ΟΣΕ για να προχωρήσει επιτέλους η επίλυση τους.Την επόμενη εβδομάδα θα υπάρξει και συνάντηση με την Διοίκηση της ΓΑΙΑ - ΟΣΕ .
  6. Για το θέμα της παρουσίας του Προέδρου του Σωματείου στην Μεσσηνία ειπώθηκε απο την Νέα Έλξη ότι θα έπρεπε να είχε ενημερώσει και τις υπόλοιπες παρατάξεις,ενώ υπονοήθηκε ότι ήταν επικοινωνιακή φιέστα. Η απάντηση που δόθηκε απο τον συνάδελφο Γενιδούνια είναι ότι οι συναντήσεις δεν ήταν προγραμματισμένες,έγιναν μετά την άφιξη του στην Καλαμάτα και μετά τις ενέργειες τοπικών συναδέλφων,ωστόσο αποτελεί μεγάλη επιτυχία ότι πραγματοποιήθηκαν γιατί προβλήθηκε η διαχρονική προσπάθεια του Σωματείου των Μηχανοδηγών.Μάλιστα ευχαρίστησε και τον συνάδελφο Νίκο Ντάνο για την βοήθεια του στην συνάντηση με τον κ. Τατούλη (περιφερειάρχη Πελοποννήσου). Δυστυχώς η προσπάθεια του Σωματείου μας για την Πελοπόννησο αμαυρώθηκε απο τις υπερτιμολογήσεις για τον Προαστιακό Καλαμάτας, που προέβαλε μάλιστα και η παράταξη του ΠΑΜΕ.Περιμένουμε κατέληξε ο συνάδελφος Γενιδούνιας απο το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών να μας προσκομίσει τα ακριβή στοιχεία για τα όσα δημοσιοποίησε για το θέμα.Τα στοιχεία που έχουμε στην κατοχή μας λένε ότι το τρένο κοστίζει πολύ λιγότερο είπε ο Πρόεδρος του Σωματείου.
  7. Για το θέμα του ενιαίου μισθολογίου ειπώθηκε ότι σύμφωνα με το δικηγορικό γραφείο που χειρίζεται τις υποθέσεις,θα πρέπει να επιστραφεί το 25% σε όλους όσους υπέστησαν μειώσεις την 1.1.2013. Περιμένουμε την υλοποίηση της απόφασης απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σε ότι αφορά τις δικαστικές διεκδικήσεις, έχουν σταλεί στον δικηγόρο 135 φάκελοι μηχανοδηγών και η συλλογή στοιχείων συνεχίζεται καθημερινά.Για τις μειώσεις στην αμοιβή για τις αργίες θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα στην ΣΣΕ.
  8. Τον Μάρτιο θα πραγματοποιηθεί συνέδριο του STEP στην Κρακοβία και θα παραστούν 2 εκπρόσωποι της ΠΕΠΕ. Η τελευταία συνεδρίαση του STEP θα γίνει στην Θεσσαλονίκη στις 12 Απριλίου.
  9. Συζητήθηκε το θέμα των τοποθετήσεων με την Νέα Έλξη να καταγγέλει αδιαφανείς μεθοδεύσεις για μεταθέσεις συναδέλφων στο ΜΘ κτλπ. Όπως τονίστηκε δεν έχει γίνει ΚΑΜΙΑ μετάθεση συναδέλφου στο ΜΘ απο άλλο μηχανοστάσιο και κανείς συνάδελφος δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο. Το Σωματείο θα πιέσει για την πραγματοποίηση  των προαγωγών ενώ θα γίνει συνάντηση με τον κ. Παπαδημητρίου για να διευκρινιστεί το άρθρο του νέου μισθολογίου  που κάνει λόγο για οικονομική αποζημίωση (επίδομα ευθύνης απο 01 Γενάρη) για όσους ασκούν καθήκοντα και αναπληρώνουν τμηματάρχες ή Προισταμένους Υπηρεσίας. Αν ισχύει κάτι τέτοιο το Σωματείο θα κινηθεί άμεσα.Την πρόταση έκανε η Νέα Έλξη και συμφώνησαν όλες οι παρατάξεις.
  10. Διαβάστηκε στο Σώμα η επιστολή του Νίκου Κισκύρα για το θέμα της εκπαίδευσης των 22 βοηθών και το θέμα της απασχόλησης τους σε όλες τις δραστηριότητες του ΜΑΙ. Τέθηκαν παράμετροι για την ασφάλεια κυκλοφορίας που προβληματίζουν πραγματικά όλα τα μέλη του Δ.Σ. Την επόμενη εβδομάδα και μετά απο 4 χρόνια θα πραγματοποιηθεί τοπική γραμματεία στο ΜΑΙ για να συζητηθεί ΚΑΙ το θέμα της εργασίας των βοηθών. Ομόφωνα συμφωνήθηκε ότι πρέπει να ασκηθεί πίεση για να ξεκινήσει η μαθητεία άμεσα, ενώ ζητήθηκε απο όλες  τις παρατάξεις να φέρουν στην συνεδρίαση της τοπικής Γραμματείας πρόταση για την διαχείριση του προσωπικού το διάστημα αυτής της μαθητείας. Είναι γνωστό ότι στο ΜΑΙ δίνονται 15-16 ρεπό και άδειες καθημερινά και θα πρέπει να υπάρξουν προτάσεις για το πως θα γίνει η διαχείριση του προσωπικού όταν θα αποσυρθούν για εκπαίδευση οι 20 βοηθοί (που απασχολούνται καθημερινά σε 14-15 υπηρεσίες).
  11. Προχωρά κανονικά η πληρωμή των υπερβαλουσών υπερωριών και των οφειλόμενων αναπαύσεων του 2015.
  12. Τις επόμενες μέρες θα συνεδριάσει η επιτροπή για τα βοηθήματα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (είχε να συνεδριάσει μήνες) για να λυθούν κάποιες εκκρεμότητες που δημιουργούν εύλογες απορίες στο προσωπικό. Επίσης, προχωρά το θέμα με την εξομοίωση των πτυχιούχων ΤΕΙ.
  13. Εγκρίθηκαν όλα τα ΤΑΠΕΛ (Εκτός απο 1 που απορρίφθηκε ομόφωνα μετά τις αλλαγές που αποφασίστηκαν στο ΣτΑ του Δεκεμβρίου).

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου