Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

Προχωρά η μελέτη για την σιδηροδρομική γραμμή που θα συντομεύσει τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαβούλευση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τη νέα σιδηροδρομικής γραμμής η οποία θα ενώσει το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) με τη γραμμή προς τη βόρεια Ελλάδα, παρακάμπτοντας την περιοχή των Αχαρνών.

Η διαβούλευση της ΜΠΕ θα διαρκέσει μέχρι 13 Σεπτεμβρίου, ενώ μέσω της κατασκευής του συγκεκριμένου έργου, το οποίο θα περιλαμβάνει και σήραγγα στην περιοχή των Αχαρνών, αναμένεται να συντομεύσει η διαδρομή μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, αυξάνοντας παράλληλα επιπλέον τη χωρητικότητα της γραμμής, με το τμήμα ΣΚΑ – Οινόη να χρησιμοποιείται κυρίως για τοπικά δρομολόγια.

Το έργο αφορά την κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους, μήκους 3 χλμ. περίπου, η οποία συνδέει το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) με την κύρια γραμμή του ΟΣΕ προς Βόρεια Ελλάδα, παρακάμπτει την περιοχή του Κέντρου του Δήμου Αχαρνών, όπου βρίσκεται ο υφιστάμενος Σιδηροδρομικός Σταθμός Αχαρνών και καταλήγει στην υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή, σε σημείο λίγο πριν από τη διασταύρωση με τη λεωφόρο Καραμανλή.

Η χάραξη διέρχεται από σήραγγα μήκους υπόγειου τμήματος 750 μ. περίπου και απαιτεί την κατασκευή μικρών τεχνικών έργων και αποστραγγιστικών έργων σε όλο το μήκος της γραμμής, και αποκατάσταση οδικού δικτύου.

Τα οφέλη που αναμένονται από την υλοποίηση του έργου είναι η ολοκλήρωση των έργων του ΣΚΑ, η βελτίωση των συνθηκών κατοικίας στην πόλη, ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου, η δυνατότητα απευθείας σύνδεσης της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου και του Θριάσιου Πεδίου με Θεσσαλονίκη και Βόρεια Ελλάδα, η μείωση του χρόνου διαδρομής, η βελτίωση των εξυπηρετήσεων/μεταφορικής υποδομής, η βελτίωση της δομής, της λειτουργίας και της εικόνας της πόλης των Αχαρνών, η αναβάθμιση των παρακείμενων του ΣΚΑ χρήσεων, η άρση της "απομόνωσης” των χρήσεων από τις απέναντι οικιστικές ζώνες και η μείωση των οχλήσεων από το τρένο (θόρυβος, οπτική όχληση κλπ.) στο τμήμα που υπογειοποιείται, καθώς και η μείωση των ατυχημάτων.

Το έργο έχει λάβει θετική εγκριτική απόφαση για χρηματοδότηση από τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών με ποσοστό 50% από πόρους της ΕΕ και 50% από Εθνικούς πόρους. Το έργο αποτελεί μέρος του Πανευρωπαϊκού άξονα IV, ενώ ο προϋπολογισμός με τα μέχρι σήμερα δεδομένα ανέρχεται σε ποσό της τάξης των 100 εκατ. ευρώ περίπου, χωρίς να υπολογίζεται το κόστος τυχόν απαλλοτριώσεων.

Της Ελένης Μπότα - www.capital.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου