Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 9 Ιουλίου 2023

Κοροϊδευουν & πάλι. Νέες προκλήσεις από το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 Οι συνδικαλιστές του ΣΕΠ συνεχίζουν να δυναμιτίζουν το κλίμα με ανακοινώσεις που προκαλούν την κοινή νοημοσύνη & θυμίζουν πλέον

γραφικούς συνοδοιπόρους τους. 

1. Κανείς συνδικαλιστής ουδέποτε ζήτησε ή ρώτησε αν θα δηλώσει εργατικό ατύχημα κάποιος έργαζόμενος.  Οι μηχανοδηγοί ζήτησαν ΠΛΗΡΗ διερεύνηση του συμβάντος (Desiro - μηχάνημα τόρνου στο Ρεντη) για να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. Eίναι γνωστό ότι η  ΠΕΠΕ έχει στηρίξει δεκάδες καταγγελίες συναδέλφων σε συνεργασία με την ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ  . O συνάδελφος τεχνίτης έκανε καλά και δήλωσε το συμβάν, το οποίο δήλωσαν ΚΑΙ οι μηχανοδηγοί. 

2. Η ταχύτητα που ακούμπησε το Desiro το μηχάνημα ήταν πολύ χαμηλή , ταχύτητα ζεύξης. 

3. Οι μηχανοδηγοί επικοινώνησαν με τον συνάδελφο , τόσο κατά την διάρκεια της βάρδιας του, όσο & την επόμενη ημέρα όταν πληροφορήθηκαν ότι πήγε στο νοσοκομείο μετά την λήξη της βάρδιας,  για να ενημερωθούν για την πορεία της υγείας του. 

4. Οι συνδικαλιστές του ΣΕΠ μιλούν για υπονοούμενα. Κανείς δεν υπονόησε τίποτα απο εδώ, γράφτηκαν αλήθειες & περιμένουμε το πόρισμα της εταιρείας. Ευθέως όμως θα πούμε ότι ο τρόπος παρουσίασης του συμβάντος απο το συγκεκριμένο Σωματείο, είχε σαφή σκοπιμότητα, που καμία σχέση  δεν έχει με τα συμφέροντα των εργαζομένων, αλλά εκπορεύεται απο την εμμονή συγκεκριμένων συνδικαλιστών του (της πλειοψηφίας του) με πρόσωπα.  

Καλό θα είναι η στάση (της πλειοψηφίας) των συνδικαλιστών του ΣΕΠ να καθορίζεται από την δυναμική στους χώρους εργασίας και όχι από τα ποσοστά των κομμάτων που φανατικά υποστηρίζουν με γηπεδικούς όρους. 

Το ΣΕΠ Τραινοσε ουδέποτε μίλησε για τις άθλιες εγκαταστάσεις της Πάτρας , η ΠΕΠ Τραινοσε το έκανε & οι μηχανοδηγοί . 

Το ΣΕΠ Τραινοσε δεν δημοσίευσε το συμβάν με τους σοβάδες που πέφτανε στα κεφάλια τεχνιτών στο Εργοστάσιο Πειραιά εν ώρα εργασίας. Το στέκι δημοσίευσε το συμβάν μετά την ανακοίνωση της ΔΕΣΚ. 

Το ΣΕΠ Τραινοσε μονίμως επιτίθεται στους μηχανοδηγούς για να δικαιολογήσουν οι ανεπαρκείς συνδικαλιστές της πλειοψηφίας του, την ανεπάρκεια τους. 

Την ίδια ώρα 

1. Οι νεοι τεχνίτες δεν είναι στα Βαρέα & ανθυγιεινά

2. Οι συνδικαλιστές του, Κορόιδεψαν  με την ΣΣΕ. 3 χρόνια με χυδαίες επιθέσεις έταζαν λαγούς & πετραχήλια και υπέγραψαν όσα λοιδορούσαν , μέρα μεσημέρι.Όχι γιατί αναγκάστηκαν αλλά γιατί ήξεραν ότι είναι σωστά απο την 1η μέρα!Και τα υπέγραψαν,  χωρίς να κάνουν έστω 1 μέρα απεργίας. Αυτό τα λέει όλα. 

3. Το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει επιτρέψει και έχει "συμφωνήσει" (αφού δεν έκανε τίποτα για να αλλάξει αυτό) για να έχουν οι νέοι τεχνίτες, διπλή ειδικότητα (Κλειδούχος- τεχνίτης). 

Τα περί τοξικότητας λοιπόν επιστρέφονται αυτούσια. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

ΥΓ εμείς ξέρουμε πολύ καλά για ποιο λόγο γίνονται όλα αυτά. Γιατί τα.... καλύτερα έρχονται (…). 4 χρόνια περιμένουν κάποιοι. Και τελικά από δήμαρχοι γίνανε κλητήρες στην Πατησίων,  εκεί,  στο Πεδίο του Άρεως. Μπορούν & «καλύτερα», είμαστε βέβαιοι. Έχει και πιο κάτω.

Όταν στους 1050 εργαζόμενους ψηφίζουν 379 το 2020 και το 2023 στους 1250+ ψηφίζουν μόλις 411 (ή 412 ή δεν ξέρουμε πόσοι ακριβώς γιατί πλέον υπάρχουν ερωτήματα), αυτό δεν λέγεται ενίσχυση. Μάλλον το αντίθετο είναι. Βέβαια η δημιουργική λογιστική είναι ένα χαρακτηριστικό στο οποίο αρέσκονται στο ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ιδιαίτερα η γραφική επικοινωνιακή του ομάδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου