Οι πληροφορίες που σχετίζονται την κατάσταση των γεφυρών θα καταγράφονται και θα επεξεργάζονται με ειδικούς αλγορίθμους, που υπολογίζουν την αντοχή των γεφυρών, και θα είναι διαθέσιμες σε εξειδικευμένους μηχανικούς, που θα είναι αρμόδιοι για τη βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας των γεφυρών και την πρόληψη μελλοντικών ατυχημάτων.
Όλες οι υποδομές των γεφυρών θα εξοπλιστούν με ειδικά συστήματα μέτρησης της δομικής απόκρισης, αισθητήρες/οπτικές ίνες, που θα μετρούν και θα καταγράφουν τις απαραίτητες πληροφορίες, σε πραγματικό χρόνο, με σύγχρονες και αποδεκτές τεχνολογικές μεθόδους.
Το εν λόγω έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και ο συνολικός προϋπολογισμός του, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων προαίρεσης, ανέρχεται σε 157,924 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Οι «έξυπνες» γέφυρες
Ανάμεσα στις, προς παρακολούθηση, σιδηροδρομικές γέφυρες είναι οι εξής: γέφυρα Κηφισού, Ευβοίας, Κ. Παλαμά, πάνω από Αττική Οδό, άνω διάβαση σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ, Κύμης (προς ολυμπιακό χωριό), κάτω διάβαση εθνικής οδού, Βοιωτικού Κηφισού, Θολορέματος, Ρεγγινίου (γεφ. Σαραντοπούλου), Λατζορέματος, Θερμοπυλών, Μερίστη, Ενιπέα, Καλαμίτσας, Πηνειού, Αλιάκμονα, Λουδία, Αξιού, Αγίων Θεοδώρων, Μηχανικής διυλιστηρίων Αγ. Θεοδώρων, ισθμού Άγ. Θεόδωροι – Κόρινθος, Ασωπός (παλαιά γραμμή), Σπερχειού – Λιανοκλάδι (παλαιά γραμμή) και άλλες στην Βόρεια Ελλάδα.
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου