Με σημερινή ανακοίνωση η οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ Σιδηροδρομικών αναφέρει τα όσα προβλέπονται για τον ΟΣΕ στο πολυνομοσχέδιο που ψηφίζεται αύριο και καλεί την ΠΟΣ , τα πρωτοβάθμια σωματεία στον ΟΣΕ αλλά και τους εργαζόμενους στην ΣΤΑΣΥ σε αγωνιστική κινητοποίηση. Ολόκληρη η ανακοίνωση >
Πιστή στην αντιδημοκρατική διαδικασία που έχει υιοθετήσει η τρικομματική ακροδεξιά κυβέρνηση (Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) Σαμαρά, να παίρνει σοβαρές αποφάσεις με αστραπιαία ταχύτητα ώστε να μην υπάρχει ο παραμικρός χρόνος για οποιοδήποτε έλεγχο και αντίλογο, κατέθεσε χθες το βράδυ
σχέδιο νόμου 300 σελίδων στο οποίο περιλαμβάνονται και 2 σοβαρά ζητήματα που αφορούν τον ΟΣΕ και είναι καθοριστικά για την ύπαρξη του αλλά και για το μέλλον των σιδηροδρομικών.
Το σχέδιο νόμου (αποτελούμενο από 7 πράξεις νομοθετικού περιεχομένου) θα ψηφιστεί τη Δευτέρα 14 Γενάρη 2013 και αποτελεί συνέχεια του αντισιδηροδρομικού ν. 3891/10 και του μεσοπρόθεσμου προγράμματος που υπογράφηκε με την τρόικα.
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου, μεταβιβάζεται το σύνολο των μετοχών (;) της ΓΑΙΑΟΣΕ από τον ΟΣΕ στο Δημόσιο χωρίς αντάλλαγμα. Η παραχώρηση αυτή μπορεί σε πρώτη φάση να περιλαμβάνει μόνο τα ακίνητα που δε σχετίζονται με τη λειτουργία της σιδηροδρομικής υποδομής, αλλά όπως ρητά αναφέρεται στο άρθρο 27 παρ. 4 στη λειτουργία αυτή περιλαμβάνονται όλα τα ακίνητα του ΟΣΕ.
Δηλαδή, το Δημόσιο μέσω της παραχώρησης αυτής, θα μπορεί αύριο να πουλά όποιο από τα ακίνητα του ΟΣΕ επιθυμεί, είτε αυτό είναι σταθμός εν λειτουργία είτε κάποιο κομμάτι εγκαταλελειμμένης γραμμής. Αυτό σημαίνει ότι η τεράστια ακίνητη περιουσία (άνω των 10 δις €) που κατέχει σήμερα ο ΟΣΕ, θα ξεπουληθεί για να καλυφθούν οι τρύπες της μνημονιακής πολιτικής και για να ικανοποιηθούν ντόπια συμφέροντα που στηρίζουν την τρικομματική κυβέρνηση Σαμαρά.
Για να χρυσώσουν το χάπι του ξεπουλήματος περιγράφουν ότι: το χρέος του ΟΣΕ προς το Δημόσιο μειώνεται ισόποσα με την αξία των μεταβιβαζομένων μετοχών στο Δημόσιο!!! Εδώ φυσικά δε μας λένε πόση είναι η αξία αυτών των μετοχών!!! Απ΄ότι φαίνεται και το ξεπούλημα θα γίνει και ο ΟΣΕ θα συνεχίσει να έχει χρέη.
Η καραμέλα του χρέους του ΟΣΕ προς το Δημόσιο, χρησιμοποιείται κι εδώ για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα. Σήμερα και μετά τις αποκαλύψεις του ΣΥΡΙΖΑ από το 2009, τόσο υπουργοί Μεταφορών όπως ο κ. Ρέππας το 2010 όσο και στελέχη του ΟΣΕ όπως ο Διευθύνων Σύμβουλος του κ. Θεοφανόπουλος σήμερα, έχουν ομολογήσει δημόσια ότι τα χρέη του Δημοσίου προς τον ΟΣΕ είναι τουλάχιστον 9 δις € σε σύνολο χρεών ύψους 11 δις που καταλογίζονται στον ΟΣΕ. Έχει αποδειχθεί δε με ατράνταχτα στοιχεία, από που προήλθε αυτό το χρέος. Γιατί λοιπόν επανέρχεται αυτός ο μύθος;
Σύμφωνα με το άρθρο 13 παρ. 4 του σχεδίου νόμου, τα κέρδη των εταιρειών και των λειτουργιών (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ακίνητη περιουσία κ.α.) που εντάσσονται στο ΤΑΙΠΕΔ θα πηγαίνουν στον ειδικό λογαριασμό που έχει δημιουργηθεί για την πληρωμή
Καταγγέλλουμε τις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης Σαμαρά.
Απαιτούμε από την Ελληνική Βουλή να μην ενδώσει στους εκβιασμούς της κυβέρνησης και να καταψηφίσει το σχέδιο νόμου για το ξεπούλημα της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ που είναι περιουσία του ελληνικού λαού.
Καλούμε την ΠΟΣ, τα σιδηροδρομικά σωματεία του ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα σωματεία των εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ και τέλος όλους τους εργαζόμενους σε όλα τα μέσα σταθερής τροχιάς, σε αγωνιστική κινητοποίηση για να αποτρέψουμε την ψήφιση του.
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΓΕΝΑΡΗ 2013 ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου