Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κέρδη 0,22 εκατ. το α΄τρίμηνο, ζητά ΦΠΑ 127,8 εκατ. από το Δημόσιο

Κέρδη με μείωση των δαπανών μισθοδοσίας (1 εκ Ευρώ λιγότερα μόνο στο Α τρίμηνο του 2014!)Πλήρης επιβεβαίωση για την επιστροφή ΦΠΑ εκατοντάδων εκατομμυρίων Ευρώ που αποκάλυψε το στέκι της έλξης!
Η οριακή αύξηση του κύκλου εργασιών και η επιστροφή στην κερδοφορία αποτελούν τα κυρίαρχα οικονομικά αποτελέσματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το πρώτο τρίμηνο του έτους. Ειδικότερα,
ο κύκλος εργασιών (χωρίς τα «ΥΓΟΣ», δηλαδή τα έσοδα από τις άγονες γραμμές) ανήλθε στα 18 εκατ., έναντι 17,1 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, όπερ και σημαίνει αύξηση περί το 5,2%.


Σε επίπεδο τελικού οικονομικού αποτελέσματος, η σιδηροδρομική εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη 0,22 εκατ., έναντι ζημιών 0,16 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2013.

Ανά κατηγορία εσόδων, τα έσοδα από τη μεταφορά επιβατών ανήλθαν στα 10,78 εκατ., από τα εμπορεύματα στα 3,98 εκατ., από τον Προαστιακό στα 3,06 εκατ. και από τα λεωφορεία στα 0,18 εκατ.

Σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013, παρατηρείται οριακή άνοδος στα εμπορεύματα (3,88 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2013) και στους επιβάτες. Αντίθετα, πτωτικά κινήθηκαν τα έσοδα από τον Προαστιακό, έστω κι οριακά (περίπου 0,2 εκατ.).

Στα έξοδα, συνεχίζεται η μείωση στις δαπάνες μισθοδοσίας και οι παροχές στους εργαζομένους. Συγκεκριμένα, οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού, το α΄ τρίμηνο του 2014, ανήλθαν στα 6,74 εκατ., έναντι 7,26 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2013. Στα τέλη Μαρτίου, το προσωπικό της εταιρείας έφτανε τα 794 άτομα.

Άξιο αναφοράς είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αιτείται από το ελληνικό δημόσιο ΦΠΑ, ύψους 127,87 εκατ. Ποσό ύψους 37,97 εκατ. αναφέρεται στις περιόδους 2007-2011 και 89,89 εκατ. για τη διετία 2012-13. Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμά ότι, το σύνολο της παραπάνω απαίτησης, θα εισπραχθεί ή συμψηφιστεί με ΦΠΑ εκροών.

Μάλιστα, υπάρχει και η πρόταση συμψηφισμού μέρους των χρεών της εταιρείας προς τον ΟΣΕ, ύψους 869 εκατ. ευρώ. Το εν λόγω, ιλιγγιώδες ποσό, το οποίο έχει να κάνει με τα… απόνερα της απόσχισης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ΟΣΕ, αποδεικνύει ότι ο φάκελος των κρατικών ενισχύσεων παραμένει ανοικτός. Γι΄αυτό, το ιδία κεφάλαια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αρνητικά κατά 661 εκατ.

Υπενθυμίζεται ότι, αυτή την περίοδο, εντείνονται οι διεργασίες για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών για την εξαγορά της εταιρείας. Αρχικό ενδιαφέρον έχουν επιδείξει οι Ρωσικοί, Γαλλικοί και οι ιδιωτικοί Ρουμανικοί Σιδηρόδρομοι.

Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου