Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

H διαδικασία πετρελαιοδότησης υπεύθυνη για τις ακινησίες στα IC στην Στερεά Ελλάδα/Θεσσαλία;

Όλοι είδαμε τις εικόνες με το IC 590/591 που δημοσίευσαν οι φίλοι του Σιδηροδρόμου Καρδίτσας και όλοι πληγωθήκαμε απο αυτές. Ωστόσο μετά απο το τελευταίο συμβάν, επικοινώνησαν μηχανοδηγοί απο την Λάρισα με το στέκι της έλξης, οι οποίοι μας μετέφεραν το εξής εκπληκτικό !
Η διαδικασία πετρελαιοδότησης των συρμών γίνεται
πλέον στον Βόλο και όχι στην Λάρισα αφού δεν κατέστη δυνατή μέχρι σήμερα η αποκατάσταση μιας βλάβης στις δεξαμενές (όπως τουλάχιστο διατείνονται οι υπεύθυνοι) και έτσι οι συρμοί και οι μηχανές διανύουν μια απόσταση 120 χλμ (60+60) για την πετρελαιοδότηση τους ! 

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σύμφωνα με τους συναδέλφους , στα IC που λόγω των κυκλωμάτων βρίσκονται σε εργασία όλη την μέρα , να πέφτει πολύ χαμηλά η στάθμη πετρελαίου και να απορροφώνται σκουπίδια στα φίλτρα( το περιγράφουμε απλά) και έτσι να δημιουργούνται συνεχώς προβλήματα στους εν λόγω συρμούς.
Αν ισχύουν τα όσα μετέφεραν οι συνάδελφοι στο στέκι, θα πρόκειται για άλλη μια περίπτωση απίστευτη αλλά ....Ελληνική! 

Ελπίζουμε να εξεταστεί το θέμα απο τους αρμοδίους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου