Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2016

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καθυστερεί η ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης

Προβληματισμός επικρατεί για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της προσυμβατικής περιόδου για την πώληση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ιταλική Ferrovie Dello State Italiane.


Από το καλοκαίρι όταν διεξήχθη ο διαγωνισμός, φτάσαμε στον Δεκέμβριο και η σύμβαση παραμένει στο Ελεγκτικό Συνέδριο καθώς σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com η σύμβαση έχει μεν ένα αρχικό οκ αλλά υπάρχουν κάποια σημεία που ζητήθηκαν διευκρινίσεις οπότε στο σύνολο της η σύμβαση αναμένεται να εγκριθεί πιθανότατα τον Ιανουάριο. Η καθυστέρηση αυτή δημιουργεί αναμονή η οποία φέρνει με την σειρά της αβεβαιότητα.

Από την πλευρά των Ιταλών μέχρι σήμερα υπάρχει υπομονή και δεν έχουμε δείγματα δυσαρέσκειας. Ωστόσο η μεσοβέζικη κατάσταση που υπάρχει σήμερα στη σιδηροδρομική εταιρεία δεν βολεύει σε καμία περίπτωση ούτε τη σημερινή διοίκηση αλλά δυσκολεύει και στον προγραμματισμό της μελλοντικής.

ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ
Η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης μέχρι τον Κεντρικό Σταθμό της Αθήνας μέχρι το τέλος του έτους θα φέρει αναδιάρθρωση των δρομολογίων του Προαστιακού αλλά θα προβεί σε κάτι τέτοιο η σημερινή διοίκηση;

Επίσης μέχρι το καλοκαίρι αναμένουμε τη λειτουργία των 54 από τα τελευταία 106χλμ του διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη που θα σημάνει την έναρξη υπεραστικών δρομολογίων με ηλεκτροκίνητα τρένα για πρώτη φορά από την Αθήνα.

Την ίδια ώρα σε εξέλιξη είναι το έργο επέκτασης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Πάτρας προς την Κάτω Αχαγιά ενώ αναμένουμε αποφάσεις για το τμήμα του Προαστιακού που εμπλέκεται στη νέα εργολαβία από το Ρίο μέχρι τον Ψαθόπυργο.

Τα εμπορευματικά δρομολόγια θα πυκνώσουν μέσα στο 2017 με την έναρξη της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αθήνα-Λιανοκλάδι πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχει το αντίστοιχο ανθρώπινο δυναμικό και τροχαίο υλικό για να το διαχειριστεί. Την ίδια ώρα υπάρχουν οι 2 εταιρείες που έχουν πάρει άδεια και θα διεκδικούν μερίδιο, ροκανίζοντας αντίστοιχο από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι εξελίξεις στην διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ αναμένεται να δώσει ώθηση στο θέμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να ολοκληρωθεί η αποκρατικοποίηση που θα σημάνει και την λήξη απαίτησης 750εκ.ευρώ από την Ε.Ε. για τις κρατικές ενισχύσεις του παρελθόντος.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου