Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 8 Μαΐου 2017

Η νέα ΡΑΣ ξεκαθαρίζει το τοπίο - Αλλαγή στην ηγεσία της

Την στελέχωση της ολομέλειας της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων περιμένει η εγχώρια σιδηροδρομική αγορά, προκειμένου να δρομολογηθούν κρίσιμα και σημαίνοντα ζητήματα.
Την θέση του προέδρου αναλαμβάνει η
Ιωάννα Τσιαπαρίκου (επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ, προέρχεται από τον Πειραιά) και την θέση του αντιπροέδρου ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος (επιλογή των ΑΝΕΛ).

Η νέα ΡΑΣ καλείται να διαχειριστεί το «άνοιγμα» της σιδηροδρομικής αγοράς, έπειτα από την πρόθεση δραστηριοποίησης ιδιωτικών εταιρειών, κυρίως στο τομέα των εμπορευματικών μεταφορών, όπως της Rail Cargo Logistics Goldair και της Pearl.

Oι ιδιώτες ζητούν να «ξεκαθαρίσει» το τοπίο, κυρίως, με τις πιστοποιήσεις μηχανοδηγών, επιρρίπτοντας ευθύνες στον ΟΣΕ, ο οποίος ανταπαντά ότι είναι καθόλα έτοιμος και μάλιστα ότι η Σιδηροδρομική Ακαδημία είναι ήδη σε λειτουργία.

Η νέα ΡΑΣ οφείλει, από την πλευρά της, να προασπίσει τον υγιή ανταγωνισμό και να προβεί σε όλες τις αναγκαίες θεσμικές παρεμβάσεις (π.χ. μητρώο/εκπαίδευση μηχανοδηγών).

Η ΡΑΣ συστήθηκε τον Νοέμβριο 2010, με τον Ν. 3891/2010. Τα πρώτα μέλη της επελέγησαν και διορίσθηκαν τον Μάρτιο 2011 και η αρχική στελέχωση της έγινε τον Νοέμβριο 2011.

Απολαμβάνει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο από κυβερνητικά όργανα ή άλλη διοικητική αρχή.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου