Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 8 Μαΐου 2017

Επιστολή Λαρισαικού για την γραμμή Τιθορέα - Λειανοκλάδι

Επιστολή του Σ.Σ. Λαρισαικός προς τον Γ.Γραμματέα Μεταφορών κ.Βούρδα και τους Δημάρχους Λαμίας- Αμφίκλειας-Δελφών και τον Περιφερειάρχη  Στερεάς Ελλάδας.
Κύριοι ,    
                    Όπως πολύ καλώς γνωρίζετε, το προσεχές χρονικό
διάστημα θα δοθεί σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέας-Καλλίδρομου-Μώλου- Λιανοκλαδίου. Τούτο συνεπάγεται αυτόματα την παύση της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας- Μπράλου-Λιανοκλαδίου .
            Ωστόσο, ο σιδηρόδρομος, ο οποίος λειτουργεί πάνω από έναν αιώνα στην συγκεκριμένη και καταργούμενη πλέον γραμμή, είναι συνδεδεμένος με την ζωή και την καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής. Με την κατάργηση της και με δεδομένο τον κίνδυνο λεηλάτησης της σιδηροδρομικής υποδομής στο σημείο, ως σιδηροδρομικοί έχουμε τα ακόλουθα αιτήματα:   
Να συνεχιστεί η συντήρηση της παραπάνω σιδηροδρομικής γραμμής από τον ΟΣΕ (ο οποίος ενεργεί ως εθνικός διαχειριστής υποδομής), προκειμένου να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση, ώστε να αποτελεί εναλλακτική διαδρομή στην περίπτωση που ανακύψει οιοδήποτε πρόβλημα στην βασική γραμμή Τιθορέα-Καλλίδρομο-Μώλος- Λιανοκλάδι που θα καθιστά αδύνατη την διέλευση των συρμών από αυτή.
Η γραμμή Τιθορέα-Μπράλος-Λιανοκλάδι να συνδεθεί με τον σταθμό Λιανοκλαδίου με γραμμή κυκλοφορίας 4 και να χαρακτηριστεί ως προαστιακή γραμμή, ώστε να εξακολουθεί να εξυπηρετεί τους κατοίκους της περιοχής, για τους οποίους ο σιδηρόδρομος είναι το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς. Τούτο επιβάλλεται επιπλέον και από φυσιολατρικούς, αλλά και ιστορικούς λόγους, καθόσον και πέραν από το φυσικό κάλλος της περιοχής, πρόκειται για ιστορικό μνημείο εθνικής εμβέλειας αφού στο τμήμα αυτό είναι και η γέφυρα και του ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΥ, η γέφυρα της ΠΑΠΑΔΙΑΣ κλπ. 


Για όλα τα ανωτέρω, ζητάμε άμεση συνάντηση μαζί σας για ανταλλαγή απόψεων και θέσεων, ώστε να διαμορφώσουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη. Επίσης, θα επιθυμούσαμε οι απόψεις σας περί του ζητήματος να παρουσιασθούν στην ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί προς τούτο μέχρι τα μέσα Ιουνίου στην πόλη της Λαμίας, στην οποία σας προσκαλούμε και σας ζητάμε να μετάσχετε ως συνδιοργανωτές, κάτι που θα αποτελούσε εξαιρετική τιμή για εμάς. 

          ΓΙΑ ΤΟΝ Σ.Σ. "ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ"

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΝΙΚ.ΤΣΙΚΑΛΑΚΗΣ                                     ΒΑΣ. ΒΕΛΑΩΡΑΣ

1 σχόλιο:

  1. Πολυ καλη προσπαθεια, μπραβο στο Λαρισσαικο. Η ΠΕΠΕ θα παρει θεση για το θεμα τις ιστορικης γραμμης. Τι αποψη εχει για το θεμα ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή