Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Toν Νοέμβριο η δημοπράτηση της γραμμής του προαστιακού Αθήνα - Λουτράκι


Αρχές του 2018 στο Αίγιο με ντίζελοκίνηση!
Tη δρομολόγηση της έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, στο πλαίσιο της παρέμβασής του
στο Αναπτυξιακό Συνέδριο του Επιμελητηρίου Κορινθίας. Με κοινή εισήγηση των δύο Γενικών Γραμματέων του Υπουργείου -του Γ.Γ. Μεταφορών Θάνου Βούρδα και του Γ.Γ. Υποδομών Γιώργου Δέδε- προωθείται από τον Υπουργό Χρήστο Σπίρτζη η ένταξη του έργου της έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του 2017, με στόχο τη δημοπράτηση εντός του Νοεμβρίου. Το έργο, το οποίο δεν είχε ποτέ στο παρελθόν ενταχθεί σε κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα, θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της υφιστάμενης μελέτης, η οποία όπως δήλωσε ο Γιώργος Δέδες, ανταποκρίνεται πλήρως στα ζητούμενα του σχεδιασμού.


Όσον αφορά στην επέκταση του σιδηρόδρομου δυτικά του σημερινού τερματικού σταθμού του Κιάτου, γνωστοποίησε πως στις αρχές του 2018 θα λειτουργήσει με ντιζελοκίνηση το τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη (Αίγιο). Τον προσεχή Οκτώβριο θα δημοπρατηθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης του συγκεκριμένου τμήματος, ώστε στις αρχές του 2019 να είναι έτοιμη η ηλεκτροκίνηση και σε αυτό το κομμάτι.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Γιώργος Δέδες αναφέρθηκε στα σημαντικότερα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και σχετίζονται με το Νομό Κορινθίας. Ιδιαίτερα, τόνισε την ανάδειξη της Κορινθίας σε κεντρικό συγκοινωνιακό κόμβο μετά την ολοκλήρωση των βασικών οδικών αξόνων της Ολυμπίας Οδού και του Μορέα. Ο Νομός Κορινθίας συνδέεται πλέον με σύγχρονους αυτοκινητόδρομους τόσο με την Αθήνα όσο και με τη δυτική πύλη της χώρας, την Πάτρα, καθώς επίσης και με την κεντρική και νότια Πελοπόννησο. Αυτό δίνει ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στις μεταφορές, το εμπόριο, τον τουρισμό και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ισχυρή ενίσχυση της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών στην ολιστική αντιμετώπιση του φαινομένου της διάβρωσης των ακτών της Βόρειας Πελοποννήσου με τη δημοπράτηση της μελέτης ύψους περίπου 5 εκ. €, μελέτη η οποία θα αντιμετωπίζει με συστηματικό τρόπο και σε μόνιμη βάση το φαινόμενο της διάβρωσης των ακτών στην παράκτια ζώνη από τον Ισθμό της Κορίνθου μέχρι τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.

www.arcadiaportal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου