Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 23 Ιουλίου 2023

ΣΗΕΚ ΣΤΑΣΥ : Κομματικά προσόντα -εκδικητικότητα, δεν μπορούν να λειτουργήσουν ως κριτήριο επιλογής για τις θέσεις ευθύνης

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι

Εδώ και δύο σχεδόν χρόνια που  το υποτιθέμενο νέο οργανόγραμμα βρίσκεται σε ισχύ, με αποκορύφωμα το τελευταίο διάστημα, παρατηρείται το φαινόμενο παύσεων, μετακινήσεων ακόμα και παραιτήσεων στελεχών, κυρίως

στο επίπεδο του «Τμηματάρχη». Δεν έχουν διασαφηνιστεί - για την περίπτωση των μετακινήσεων πάντα - οι λόγοι που λαμβάνει χώρα αυτό το φαινόμενο και μάλιστα με αυτή τη συχνότητα. Είναι άραγε επιθυμία των εργαζομένων η αλλαγή αντικειμένου ή δεν είχαν την απαιτούμενη και αναμενόμενη απόδοση, προκειμένου για την επίτευξη της στοχοθεσίας, συγκριτικά και με συναδέλφους τους αντίστοιχου ιεραρχικού επιπέδου που τους στόχους τους «έχουν για πλάκα». Αναφορικά με τις παύσεις και τις παραιτήσεις ο λόγος ύπαρξης τους είναι γνωστός και δεν είναι άλλος από την «κομματική και μόνο διαδικασία» που τηρήθηκε το καλοκαίρι του 2021 από το γραφείο του τότε υπουργού και του Διευθυντή του. Και φτάσαμε δύο χρόνια μετά, η εταιρεία ακόμη να διερευνά το προφίλ των στελεχών της, ώστε να τους τοποθετήσει στην κατάλληλη θέση. Κοντολογίς, τα «άγια» κομματικά προσόντα και η εκδικητικότητα, δεν μπορούν να λειτουργήσουν ως κριτήριο επιλογής για τις θέσεις ευθύνης και όσα rotations και να κάνεις, η κατάσταση δεν σώζεται. Οι αποχωρήσεις ανώτατων και άλλων στελεχών που το γνωστικό και μορφωτικό επίπεδό τους -καθώς και η εμπειρία τους- τα καθιστούσε σημαντικά για την εταιρεία, κάνουν την κατάσταση ακόμη πιο ζοφερή. Αυτό βέβαια είναι ένα ζήτημα που θα πρέπει να το δει η Διοίκηση και στο εξής, να μην επιτρέπει την επικράτηση φαινομένων που παραπέμπουν σε εργασιακό «νταβατζηλίκι» 1.!!!...

Από την άλλη, η έλλειψη ενδιαφέροντος για στελέχωση θέσεων εργασίας σε κατώτερο ιεραρχικό επίπεδο, είναι εξόφθαλμη. Πρόσφατο παράδειγμα, η αναγκαστική επιλογή «εκπαιδευτή» που ουσιαστικά δεν πληροί καμία από τις προϋποθέσεις για τη θέση αυτή, απορρίπτοντας άλλους υποψήφιους που είχαν και τα ουσιαστικά αλλά και τα τυπικά προσόντα. Φυσικά ευθύνη δεν φέρει ο συνάδελφος, καθότι αυτή επιμερίζεται σε αυτούς που έχουν καταντήσει την Υπηρεσία εκπαίδευσης ορμητήριο για την άγρα μελών σε συγκεκριμένο Σωματείο. Ποιός να νοιαστεί άλλωστε για το αν θα βγουν σωστά εκπαιδευμένοι οι εργαζόμενοι, εκδουλεύσεις να πουλάμε και όλα τα άλλα «θα τα βρούμε στην πορεία»…!!! Το εξόφθαλμο συνεχίστηκε και στην περίπτωση επιλογής «εποπτών συρμών» Γραμμής 1. Ενώ στην προκήρυξη γινόταν λόγος για μία (1) θέση επόπτη, μία μέρα πριν λήξει η ισχύς της, η Εταιρεία φρόντισε να τακτοποιήσει τις υποσχέσεις της ή τις πιέσεις που τις ασκούνταν κι έτσι ονόμασε και άλλους, για να μην έχει κανείς «παράπονο». Προφανώς για τη Διοίκηση δεν είναι προτεραιότητα τα οργανικά κενά σε Ηλεκτροδηγούς στις Γραμμές της ΣΤΑ.ΣΥ., οπότε οι αναβαθμίσεις αποτελούν πλέον «παιχνιδάκι» 2. Ευχόμαστε να μην αποδειχτεί επικίνδυνο και αποβεί μοιραίο διότι από ό,τι είναι γνωστό «το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού». 

Τί και αν δεν υπάρχουν συρμοί στη Γραμμή 1 ή αν αυτοί που δρομολογούνται προσφέρουν δωρεάν «σάουνα» στους επιβάτες, τί και αν τα «μπινελίκια» από τους ταλαίπωρους επιβάτες είναι μόνιμο φαινόμενο σε όλες τις Γραμμές, τί και αν φτιαχτούν τα κλιματιστικά όταν ο υδράργυρος φτάσει στους 45ο (!!) -που και αυτό πάλι παίζεται- τί και αν έχει εξαντληθεί η υπομονή των εργαζομένων…! Το μείζον ζήτημα είναι η ικανοποίηση των ημετέρων. Το πολύ πολύ να βρεθεί κάποιος «επενδυτής» 秦, που θα έχει τα προσόντα για να αναβαθμίσει άμεσα τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τους συρμούς, το παράδειγμα των Κ.Τ.Ε.Λ. άλλωστε δεν απέχει και πολύ, τουναντίον είναι πολύ κοντά μας...

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.


1. Είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε ποιός θα τοποθετηθεί από την Εταιρεία στη θέση του Τμηματάρχη Κομίστρου. Όπως δείχνουν τα πράγματα, το πιο πιθανό είναι να επιλεχτεί κάποιος που το κύριό του προσόν είναι το «κολιτιλίκι» και η πίεση που ασκείται από συνδικαλιστικούς κύκλους…

2. Ευκαιρίας δοθείσης, δεν κατανοούμε την περιρρέουσα πρεμούρα από τη Διοίκηση για τη στελέχωση τη θέσης του «επιθεωρητή ασφαλείας». Είναι τόσο αναγκαία η ύπαρξή της από τη στιγμή που α) δύο χρόνια τώρα είναι ανενεργή, β) θα υπάρξει σύγχυση καθηκόντων με τους επιθεωρητές λειτουργίας; Θεωρούμε ότι το κουτάκι αυτό στο οργανόγραμμα, μόνο ρουσφέτι εξυπηρετεί. Για αυτόν το λόγο και όχι μόνο, προτείνουμε την κατάργησή του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου