Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 18 Ιουλίου 2023

Προς «πράσινο φως» της ΡΑΣ για το GSMR στους συρμούς. Αφορά 120 σταθερές συσκευές

 Το «πράσινο φως» αναμένεται, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του metaforespress.gr, να δώσει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) στη ΓΑΙΑΟΣΕ

(είναι ο διαχειριστής του τροχαίου υλικού του ελληνικού δημοσίου) για τη λειτουργία 120 συσκευών GSMR. Πρόκειται για 120 σταθερές συσκευές στους συρμούς (on board).

Του Φώτη Φωτεινού -metaforespress.gr 

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπερταμείο, η ΓΑΙΑΟΣΕ είχε υποβάλει, εκ νέου, στη ΡΑΣ διακριτό φάκελο για δύο τύπους οχημάτων για το GSMR τον Μάρτιο (σε συνέχεια των αρχικών που υποβλήθηκαν τον Φεβρουάριο που αφορούσαν έξι τύπους), έτσι ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία έγκρισης για τους δύο αυτούς τύπους οχήματος.

Συγκεκριμένα, η ΓΑΙΑΟΣΕ υπέβαλε στη ΡΑΣ σειρά αιτημάτων για έξι τύπους οχημάτων για την έκδοση νέων εγκρίσεων, προκειμένου να τεθεί σε λειτουργία υποσύστημα GSMR φωνητικής ραδιοεπικοινωνίας.

Οι σχετικές αιτήσεις κατατέθηκαν στο διάστημα 2, 3 και 6 Φεβρουαρίου 2023. Για δύο τύπους οχημάτων, οι ανωτέρω αιτήσεις αφορούσαν τον συνδυασμό ETCS και GSMR.

Παρά ταύτα, στις 20/3/2023, η ΓΑΙΑΟΣΕ επανα-υπέβαλε διακριτό φάκελο για το GSMR για τις περιπτώσεις που αρχικά είχε υποβληθεί συνδυαστικά, έτσι ώστε, όπως υποστηρίζεται, να επιταχυνθεί η διαδικασία έγκρισης τύπου οχήματος για το GSMR, απεμπλέκοντάς το από τις διαδικασίες του ETCS (όπου, λόγω αναμονής έγκρισης από την DG Move, αναμενόταν να διαρκέσουν περισσότερο).

Σχετικά με το παρατρόχιο σύστημα GSMR, αρμοδιότητας του ΟΣΕ, στελέχη της ΡΑΣ υποστηρίζουν ότι έχουν πιστοποιηθεί τα ακόλουθα τμήματα: Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας εκτός του τμήματος Δομοκός – Τιθορέα, Κιάτο – Αεροδρόμιο, Θριάσιο – Ικόνιο και Οινόη – Χαλκίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου