Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 29 Ιουνίου 2025

Πιο γραφικός γίνεσαι σοκάκι (θα το ξεπεράσεις κάποτε)

 Με τον αγαπημένο γραφικό θα ασχοληθούμε σήμερα και με την αγωνία που τον διακατέχει για την επικείμενη  προσφυγή του Σωματείου των Μηχανοδηγών στο ΣΕΠΕ για την εργασία τους σε ημέρες ανάπαυσης. 

Για να βρεί επιχειρήματα να αντικρούσει

την επικείμενη  προσφυγή της ΠΕΠΕ επιστράτευσε μέσα στα τρένα  μέρος απο  την επιχειρηματολογία που είχε αναπτύξει το Σωματείο των Μηχανοδηγών για να στηρίξει την συμφωνία που υπέγραψε τον Δεκέμβρη του 2017 με την τότε Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συμφωνία που είχε καταγγείλει η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών στο Υπουργείο Εργασίας ως παράνομη.  
Τελικά η συμφωνία ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ ως απόλυτα νόμιμη τον Φλεβάρη του 2018. 

Είναι τέτοια η αγωνία του συστήματος εξουσίας που έφτασαν στο σημείο αυτό. 

Να θυμίσουμε σε όλους και όλες , τι περιελάμβανε η συμφωνία του 2017 που υπέγραψε η ΠΕΠΕ με την τότε Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

  1.  100 νέες προσλήψεις μηχανοδηγών 
  2. Επίλυση του θέματος της έδρας , καθώς μέχρι τότε με απόφαση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους το 2013, έδρα λογιζόταν "η μηχανή" !
  3. Κατοχύρωση του πενθήμερου καθώς ο υφιστάμενος Κανονισμός Εργασίας έδινε την δυνατότητα στην Εταιρεία να χρησιμοποιεί τους μηχανοδηγούς μέχρι και 31 μέρες τον μήνα. Μετά την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάνω απο 50 μηχανοδηγοί έκαναν χρήση του όρου. 
  4. Θέσπιση ορίων συνεχόμενων ημερών εργασίας (7 εως 9)  μέχρι την ολοκλήρωση των προσλήψεων καθώς υπήρξε περίπτωση μηχανοδηγού που εργαζόταν επί 30 μέρες συνεχόμενα. 
  5. Συμφωνία για τις 5 ώρες και 30 λεπτά μέγιστο ημερήσιο χρόνο εργασίας. 
  6. Bonus 800 Euro για  όλους τους μηχανοδηγούς.  
Αυτά και πολλά ακόμα περιελάμβανε η συμφωνία του 2017, μια συμφωνία που έσπευσε να καταγγείλει η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ως "παράνομη" , προκαλώντας το 2017 μετωπική σύγκρουση με το Σωματείο των Μηχανοδηγών . 
Η συμφωνία είχε ψηφιστεί απο το ΔΣ της ΠΕΠΕ με πλειοψηφία 9 υπέρ και 2 κατά ενώ ο γραφικός εισέπραξε το bonus του κανονικότατα

Καταλαβαίνουμε ότι έχει μεγάλα απωθημένα, καθώς δεν κατάφερε ποτέ να γίνει αποδεκτός απο τους συναδέλφους. 
Ξέρουμε πολύ καλά ότι αποτελεί άμεσο συνεργάτη της εργοδοσίας ενώ τελευταία εκτοξεύει και έμμεσες απειλές.             .
                                               "  Αυτοί είστε " 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου