Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Κόλλησε η σύνδεση ΟΣΕ με τον λιμένα Αλεξανδρούπολης

Πλήρης επιβεβαίωση για όσα έγραψε το στέκι έπειτα από επιστολή αναγνώστη πριν από λίγες μέρες για την κοροιδία γύρω απο το θέμα (διαβάστε εδώ τι είχαμε γράψει )

Με ταχύτητα «σαλιγκαριού» κινείται το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα Αλεξανδρούπολης με το δίκτυο του ΟΣΕ, καθώς στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχει υλοποιηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2014, τη στιγμή
που το όλο project αφορά 400 μέτρα γραμμής, ενώ υποτίθεται ότι θα θέσει τις βάσεις για την παράκαμψη των στενών του Βοσπόρου από την εμπορική ναυτιλία.

H μελέτη για τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με το λιμάνι έχει ολοκληρωθεί και θα παραληφθεί επισήμως από την ΕΡΓΟΣΕ τις επόμενες ημέρες.
H κατασκευή του έργου θα υποβληθεί προς ένταξη στο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Πρόγραμμα Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ύστερα από πρόσκληση, η οποία ανοίγει εντός του τρέχοντος μήνα.
ΕΡΓΟΣΕ 
Η ΕΡΓΟΣΕ θα αναλάβει τη δημοπράτηση και την υλοποίηση του έργου, με τη διενέργεια του διαγωνισμού να τοποθετείται χρονικά για τον Φεβρουάριο του 2013, ενώ εάν όλα κυλήσουν ομαλά και δεν υπάρξουν ενστάσεις, η σύνδεση θα είναι έτοιμη σε ένα χρόνο από την ημέρα δημοπράτησής της.

Το έργο κρίνεται ζωτικής σημασίας, εάν υπάρχει επιθυμία, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, να προσελκυστεί στρατηγικός επενδυτής για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ο οποίος θα θέλει να διοχετεύει φορτία, μέσω του σιδηρόδρομου στο επίνειο του νομού Έβρου.
Η υποδομή αυτή έχει ζητηθεί ακόμη και από τουρκικές επιχειρήσεις, οι οποίες θέλουν να την αξιοποιήσουν για να προσεγγίσουν τις αγορές χωρών της ανατολικής Ευρώπης.
Σε φάση προκήρυξης βρίσκεται και το έργο της περαιτέρω εκβάθυνσης του λιμένα Αλεξανδρούπολης, το οποίο με κόστος περίπου 14 εκατ. ευρώ θα διευρύνει σημαντικά την ικανότητα υποδοχής της πλειονότητας των πλοίων.
Δημήτρης Διαμαντίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου