Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

«Πράσινο» τρένο για φυσιολάτρες

Αλλάζει η εικόνα του σιδηροδρόμου, ώστε με νέα σχήματα εκμετάλλευσης που θα εφαρμοστούν να αξιοποιηθούν ιστορικές γραμμές και από άγονες που είναι σήμερα να μετατραπούν σε κερδοφόρες, με παράλληλο σεβασμό στο περιβάλλον.
Πρόσφατα διοργανώθηκε με επιτυχία θεματική διήμερη εκδρομή στο δίκτυο Πελοποννήσου, στο τμήμα Τρίπολη - Καλαμάτα - Πύργος με πρωτοβουλία της ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μαζί με 60 επιβάτες, μεταξύ των οποίων φίλοι του σιδηροδρόμου αλλά και Ευρωπαίοι φυσιολάτρες που ήρθαν στην Ελλάδα αποκλειστικά για το συγκεκριμένο ταξίδι, δύο ιστορικές ντιζελάμαξες με τέσσερα βαγόνια σφύριξαν ξανά ύστερα από πολλά χρόνια, δίνοντας ζωή και αξία σε μια από τις ομορφότερες σιδηροδρομικές διαδρομές της Ευρώπης που παρέμενε κλειστή, επειδή είχε κριθεί ασύμφορη λόγω κόστους.

Η διαδρομή

Η αναχώρηση έγινε από την Τρίπολη, με τους ταξιδιώτες να περνούν από το υψηλότερο σιδηροδρομικό σημείο της χώρας στα 814 μέτρα, στο πέρασμα Καλογερικού. Το τρένο, αμέσως μετά, κατηφόρισε από τον κάμπο της Ασσέας και, περνώντας από την εντυπωσιακή λίθινη οκτάτοξη πέτρινη γέφυρα του Μάναρη, από τις πηγές του ποταμού Αλφειού και από το φαράγγι της Νικολακάκαινας, κατέληξε στον κάμπο της Μεγαλόπολης.

Οι επιβάτες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά το παρθένο δάσος καστανιών και αγριοβελανιδιών στο Λεοντάρι, τις κατάφυτες πλαγιές από πλατάνια, βελανιδιές και καστανιές στου Ισσαρη, τους εγκαταλελειμμένους ανεμόμυλους κοντά στον ποταμό Τζανή, αλλά και τη μεγαλύτερη πέτρινη γέφυρα στην Πελοπόννησο, τον Φτερόλακκα. Βγαίνοντας από τον κάμπο της Μεσσηνίας, βρέθηκαν στον διατηρημένο σταθμό του Ζευγολατιού για να γευτούν παραδοσιακό παστέλι και την επόμενη ημέρα από την Καλαμάτα, ακολουθώντας την ακτογραμμή της δυτικής Πελοποννήσου, πέρασαν από τη λίμνη Καϊάφα και τον ποταμό Αλφειό, έφτασαν στον Πύργο κι επέστρεψαν στην Αθήνα.

Εκδρομές

Οι εκδρομές θα συνεχιστούν, έναντι τιμήματος, σε συνεργασία και με ταξιδιωτικά πρακτορεία και έχουν στόχο την αξιοποίηση της γραμμής, που συνδυάζει την ιστορία με μοναδικά σε όλο τον κόσμο τοπία της φύσης.

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στη δημιουργία τουριστικών και θεματικών τρένων, επιχειρώντας να διεισδύσει στην αγορά του τουριστικού προϊόντος. Με προσεκτικά άλλα σταθερά βήματα, τους τελευταίους μήνες έχουμε αναπτύξει το κερδοφόρο πλέον δρομολόγιο από το λιμάνι του Κατάκολου στην Αρχαία Ολυμπία και υποστηρίζουμε το τρενάκι του Πηλίου. Πρόσφατα προχωρήσαμε στη δρομολόγηση τουριστικών τρένων σε όλο το δίκτυο της Πελοποννήσου και ήδη 2 τουριστικά τρένα επισκέφθηκαν την Καλαμάτα», υπογράμμισε στη Realnews ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.

«Τους χειμερινούς μήνες σκοπεύουμε να δρομολογήσουμε το τρένο του χιονιού, με στόχο να εξυπηρετηθούν με συνδυασμένη μεταφορά όλα τα χιονοδρομικά κέντρα της δυτικής Μακεδονίας. Σχεδιάζουμε, επίσης, θεματικά τρένα, με στόχο να προσελκύσουμε μαθητικές εκδρομές και εκδρομές ειδικού σκοπού, όπως θρησκευτικό τουρισμό με προορισμό τα Μετέωρα. Πιστεύω ότι οι δραστηριότητες αυτές θα εξοικειώσουν νέους επιβάτες με το τρένο, που στη συνέχεια ελπίζουμε να το επιλέξουν και για τις υπόλοιπες μετακινήσεις τους», καταλήγει ο Αθ. Ζηλιασκόπουλος.


real.gr - Φαιη Χρυσοχόου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου