η 1η σελίδα , κλικ για μεγέθυνση |
Άμεσα υπήρξε επικοινωνία με την υπεύθυνη και εστάλη το παρακάτω mail προκειμένου να διαπιστωθεί αν θα μπορούσε μηχανοδηγός να συμμετέχει στο σεμινάριο.(δημοσιεύουμε το μετεφρασμένο κείμενο )
Κυρία*****
Το Σωματείο μας έλαβε απο την Ευρωπαική Ένωση Μηχανοδηγών (ALE)πρόσκληση για την συμμετοχή μας μέσω της αποστολής αντιπροσώπου στις εργασίες της Επιτροπής .
- Ποιες χώρες εκπροσωπούνται μεταξύ των 10 μελών της;
*Θέλουμε να ευχαριστήσουμε δημόσια τον συνάδελφο Νίκο Μπάλα (ΜΘ) , για την πολύτιμη βοήθεια του.
η 2η σελίδα της πρόσκλησης |
Επειδή θα θέλαμε να συμμετέχουμε , κατανοώντας την σημασία του έργου της Επιτροπής , θα θέλαμε κάποιες πληροφορίες.
Αναλυτικότερα ,
Στην επιτροπή εργασίας θα συμμετέχουν εργαζόμενοι ή στελέχη εταιρειών ;
Απο ποιες χώρες αποτελούνται τα υπόλοιπα 10 μέλη ;
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων ,
Για το Σωματείο Μηχανοδηγών Ελλάδας
Ο Πρόεδρος
Τουρλής Βασίλης
Μερικές μέρες αργότερα ήρθε η απάντηση στο mail που απέστειλε η ΠΕΠΕ , διευκρινίζοντας ότι θα μπορούσε όντως να γίνει αποδεκτή η συμμετοχή .
Η απάντηση >>
Αγαπητέ κ. ΤΟΥΡΛΗΣ,
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον που δείξατε στο Human Factors (HF) Network. Κα***** έχει μεταφραστεί ερωτήσεις σας:
Η Ένωσή μας έχει λάβει πρόσκληση από την Ευρωπαϊκή Ένωση μηχανοδηγοί (ALE) να συμμετάσχει στην ομάδα εργασίας από τον ορισμό ενός εκπροσώπου.
Θα θέλαμε να έχουμε κάποιες πληροφορίες, και συγκεκριμένα:
- Ποιος ακριβώς θα συμμετάσχουν στην ομάδα εργασίας, οι εργαζόμενοι ή εταιρικά στελέχη;- Ποιες χώρες εκπροσωπούνται μεταξύ των 10 μελών της;
Για διευκρίνιση: Το δίκτυο HF δεν είναι μια τυπική ομάδα εργασίας του Οργανισμού, όπως ορίζεται στο άρθρο 3 του κανονισμού του Οργανισμού (Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 881/2004). Μετά από απόφαση της διοίκησης ERA, το δίκτυο HF έχει συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα εργασίας του Οργανισμού.
Έχουμε θέσει τις απαιτήσεις επάρκειας για τους υποψηφίους στο δίκτυο HF:
Competency 1
|
Competency 2
|
Καλή γενική κατανόηση των ανθρώπινων παραγόντων ή / και την υγεία και την ασφάλεια ή / και διερεύνηση των περιστατικών και των σιδηροδρομικών ατυχημάτων
|
Υπεύθυνος για την προώθηση, την ίδρυση ή την εφαρμογή HF στις μεθόδους εργασίας των οργανισμών τους ή τον ευρύτερο κλάδο των σιδηροδρόμων
|
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν ένα ή δύο αυτούς τομείς αρμοδιότητας να συνεισφέρουν στο έργο του Δικτύου. Δεν διευκρινίζει αν ο υποψήφιος είναι μέλος του προσωπικού, όπως ένα μηχανοδηγό, ή ένας διευθυντής. Θεωρούμε ότι και οι δύο διευθυντικά στελέχη και μέλη του προσωπικού μπορεί να έχει μία ή την άλλη από αυτές τις ικανότητες? Για παράδειγμα, ένας μηχανοδηγός μπορεί να έχει αρμοδιότητες που αφορούν την υγεία και την ασφάλεια και, επομένως, πληρούν τις απαιτήσεις ικανότητας 1.
Ένας κύριος στόχος του Δικτύου είναι η ενσωμάτωση των HF στην εφαρμογή του SMS, έτσι ώστε ένας μηχανοδηγός που, για παράδειγμα, έχει ευθύνες που σχετίζονται με τη διαχείριση των αρμοδιοτήτων μηχανοδηγού ή συμμετέχει στην προετοιμασία των διαδικασιών εργασίας για τους μηχανοδηγούς ή συνέβαλε στην προδιαγραφή των απαιτήσεων για την θάλαμο οδήγησης του νέου τροχαίου υλικού ή των back-τοποθέτηση μηχανών - ίσως για την εφαρμογή του ERTMS, μπορούν να ανήκουν στην αρμοδιότητα της κατηγορίας 2. Ένας διευθυντής μηχανοδηγός μπορεί να έχει ένα πιο επίσημο ρόλο στην εφαρμογή των SMS της εταιρείας και να έχουν αρμοδιότητες, όπως περιγράφεται στο ικανότητας 2.
Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι η γλώσσα εργασίας του Δικτύου είναι η αγγλική? Δεν έχουμε μεταφραστικές υπηρεσίες κατά τις συναντήσεις.
Επί του παρόντος, τα μέλη της NSA και NIB του δικτύου HF αντιπροσωπεύουν τις ακόλουθες χώρες: Αυστρία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Ελλάδα (NIB), την Ουγγαρία, την Ιταλία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ελπίζω ότι αυτή η εξήγηση είναι χρήσιμο, εάν έχετε οποιεσδήποτε περαιτέρω απορίες, παρακαλώ μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
******
Μέχρι στιγμής έχουν υπάρξει 3 υποψηφιότητες για την επιτροπή .
Πρόκειται για τους Θανασιά Παύλο (ΜΑΙ ) , Καραχάλιο Νίκο (ΜΑΙ ) και Ναθαναηλίδη Θόδωρο(ΜΘ )
Οι υποψηφιότητες κλείνουν στις 30 Απρίλη , ενώ όποιος επιθυμεί να συμμετέχει ( τα βιογραφικά θα περάσουν απο αξιλόγηση απο την E.R.A.) εκτός των άλλων πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά Αγγλικά.
*Θέλουμε να ευχαριστήσουμε δημόσια τον συνάδελφο Νίκο Μπάλα (ΜΘ) , για την πολύτιμη βοήθεια του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου