Έχουν βρει αγοραστή και δεν το λένε; Όπως στην περίπτωση της Ολυμπιακής, θα εμφανιστεί κάποιος ως «λευκός ιππότης»;
Γιατί το υπουργείο Μεταφορών προτάσσει την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Είναι «φιλέτο»;
Το μέγα ερώτημα είναι ποια είναι τα περιουσιακά στοιχεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) μεταφέρθηκε το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, το οποίο αντιστοιχεί σε 2.130.434 μετοχές.
Καταρχάς, ποια είναι η αποτίμηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Στο 9μηνο του 2012, τα ιδία κεφάλαια ήταν αρνητικά κατά 663,2 εκατ. και οι συνολικές υποχρεώσεις έφταναν τα 860,6 εκατ. Όλα αυτά, πριν κλείσει ο φάκελος των κρατικών ενισχύσεων με την ΕΕ, όπερ και σημαίνει ότι τα ανωτέρω μεγέθη θα τροποποιηθούν.
Ωστόσο, τι διαθέτει προς πώληση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Ούτε βαγόνια έχει, ούτε σημαντικά έσοδα. Θα εισφερθούν τα ακίνητα; Κι αν ναι, τι θα καταστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εταιρεία real estate; Γιατί κάποιος να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όταν η αγορά των εμπορευμάτων έχει απελευθερωθεί;
To υπουργείο Μεταφορών γνωρίζει ότι χωρίς «προίκα», η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ένα «κουφάρι». Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στα assets της ΤΡΑΙΝΟΣΕ…
Φώτης Φωτεινός -metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου