Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Επιστολή ΓΣΕΕ για υπογραφή Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας


Επιστολή πρόσκληση στους εργοδοτικούς φορείς απέστειλε η ΓΣΕΕ για την άμεση έναρξη διαπραγματεύσεων για την υπογραφή νέας Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Η Συνομοσπονδία ως αφετηρία των συλλογικών διαπραγματεύσεων για την νέα ΕΓΣΣΕ θέτει τη συμφωνία του Φεβρουαρίου του 2012 με τις εργοδοτικές οργανώσεις, η οποία προβλέπει μεταξύ άλλων κατώτατο μισθό 751,39 ευρώ.

Στην επιστολή επισημαίνεται και η ανάγκη ενός νέου κοινού διαβήματος των κοινωνικών εταίρων προς την Κυβέρνηση με το οποίο θα τονίζεται και θα ζητείται η επαναφορά της πλήρους και καθολικής ισχύος της ΕΓΣΣΕ, η επεκτασιμότητα των κλαδικών και ομοιοεπαγγεματικών συμβάσεων και η αποκατάστασης της μετενέργειας.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Για την έναρξη διαπραγματεύσεων με σκοπό την κατάρτιση και υπογραφή νέας Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, σύμφωνα με το ν. 1876/1990, όπως ισχύει.

Από

Τη Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Πατησίων 69.

Προς

1.      Τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, οδός Ξενοφώντος 5, Αθήνα.
2.      Τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας, οδός Αριστοτέλους 46, Αθήνα.
3.      Την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, οδός Μητροπόλεως 42, Αθήνα.
4.      Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, οδός Αμαλίας 34

 

Κοινοποίηση:

1.  Υπουργείο Οικονομικών.
2.  Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
3.  Κεντρική Υπηρεσία Σ.ΕΠ.Ε., Γραφείο Ειδ.Γραμματέα, Σταδίου 29.
4.  Νόμιμο εκπρόσωπο Ο.Α.Ε.Δ., Εθνικής Αντιστάσεως 8, Άλιμος

Η Διοίκηση της Γ.Σ.Ε.Ε. στη συνεδρίαση  της Ολομέλειας της Διοίκησης της 10ης-4-2013 αποφάσισε να κινήσει τη διαδικασία του άρθρου 4 του Ν.1876/90 και να σας καλέσει σε διαπραγματεύσεις, με σκοπό την κατάρτιση και υπογραφή νέας Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, οι όροι της οποίας θα αποτελούν συνέχεια των ρυθμίσεων των προηγούμενων Ε.Γ.Σ.Σ.Ε.
1. Μετά την αναγκαστική από το νόμο λήξη της ισχύουσας Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. και τη νομοθετική ναρκοθέτηση του θεσμικού της ρόλου για το μέλλον, τείνει να ολοκληρωθεί το σχέδιο ιδιοποίησης του καθιερωμένου θεσμικού ρόλου των κοινωνικών ανταγωνιστών (εταίρων) από το κράτος και η γενική αποδόμηση του συστήματος των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων και συμβάσεων, από τη βάση μέχρι την κορυφή, ώστε μοναδικός διαπλαστικός παράγοντας ρύθμισης των όρων εργασίας να παραμείνει η ατομική σύμβαση εργασίας, όπως γινόταν στην ιστορική περίοδο πριν την ύπαρξη του εργατικού δικαίου.
Με το νομοθετικά οριζόμενο κατώτατο μισθό και τον περιορισμό εφαρμογής των μισθολογικών όρων της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. μόνο για τους εργαζόμενους σε επιχειρήσεις- μέλη των συμβαλλόμενων εργοδοτικών οργανώσεων το κράτος ασκεί dumping στις  αντιπροσωπευτικότερες εργοδοτικές οργανώσεις, αποβλέποντας ευθέως στην αποψίλωσή τους από τα μέλη τους, εάν λειτουργήσουν αυτόνομα και ανεξάρτητα από τις δικές του επιταγές. Πρόκειται για αδιέξοδη και επικίνδυνη πολιτική, που απειλεί ευθέως την πολυδιαφημιζόμενη κοινωνική ειρήνη, για την οποία κατά τα λοιπά οι πάντες κόπτονται.
Παρά τα εμπόδια έχουμε όλοι ιστορική υποχρέωση και ευθύνη να κρατήσουμε ενεργό το θεσμό  της Εθνικής Σύμβασης και να αποκαταστήσουμε τον δικαιοπολιτικό της ρόλο, που αργά αλλά σταθερά κατακτήθηκε ιδίως τα τελευταία είκοσι χρόνια (χρονικό διάστημα ισχύος του ν.1876/90) χάρη στην υπευθυνότητα, την αντιπροσωπευτικότητα και το κύρος των οργανώσεων που την υπογράφουν.
Είναι αδιανόητος ο εκτοπισμός των κοινωνικών ανταγωνιστών (εταίρων) και η βίαιη επιστροφή στον κρατισμό για τον καθορισμό των όρων εργασίας από την εκτελεστική εξουσία μετά από μη δεσμευτική γνώμη πλειάδας φορέων με ποικίλες θεωρητικές προσεγγίσεις και κατά συνέπεια με αλληλοσυγκρουόμενες προτάσεις.  Άλλωστε όλες οι συμβαλλόμενες για την Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. οργανώσεις διαθέτουν δικές τους επαρκέστατες υποστηρικτικές δομές τεχνοκρατών και επιστημόνων, αλλά οι τελικές αποφάσεις είναι αναγκαίο και απαραίτητο να λαμβάνονται από τους αιρετούς εκπροσώπους των οργανώσεων και όχι από «πρυτανεία», που συνήθως καταστρώνουν σχέδια επί χάρτου (in vitro). Τις αποφάσεις είναι αναγκαίο να τις παίρνουν αυτοί που είναι άνθρωποι της δράσης (hommes daction), βιώνουν την πραγματική οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου (in vivo όχι in vitro) και έχουν εκλεγεί δημοκρατικά, για να διεκδικούν τα καλώς εννοούμενα ταξικά συμφέροντα αυτών που αντιπροσωπεύουν.
Αυτή τη θεμελιώδη παραδοχή όλων των ευνομούμενων κρατών στον κόσμο εξυπηρετούν η αρχή της συλλογικής αυτονομίας (ανεμπόδιστη ελευθερία σύναψης συλλογικών συμβάσεων εργασίας) και της ελεύθερης και ανεμπόδιστης οργάνωσης εργοδοτών και εργαζομένων σε συνδικαλιστικές οργανώσεις (Δ.Σ.Ε. 98,87 κλπ).
Με την επίκληση της οικονομικής κρίσης και υπό τον χαρακτηρισμό της οικονομικής κατάστασης της χώρας σαν έκτακτης ανάγκης οι τεχνοκράτες της τρόικας και όσοι κρύπτονται πίσω από αυτούς, παραβιάζουν στοιχειώδεις αρχές του ελληνικού και διεθνούς δικαιϊκού συστήματος. Αδιαφορούν για τις εγγυήσεις που το σύστημα αυτό παρέχει για τη δημοκρατία και την κοινωνική συνοχή. Επιβάλλουν σειρά σπασμωδικών μέτρων αλλά με σαφή προσανατολισμό, που συμπυκνώνεται στην πολιτική της δραστικής εσωτερικής υποτίμησης, την καταβύθιση της ελληνικής οικονομίας στην ύφεση, το κλείσιμο χιλιάδων μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, την κατακόρυφη αύξηση της ανεργίας, τη ραγδαία μείωση των μισθών και της αγοραστικής δύναμης των μικρομεσαίων στρωμάτων, τη φορομπηχτική επιδρομή στο εναπομείναν εισόδημα, τα ακίνητα και τις καταθέσεις, την κατάρρευση των ασφαλιστικών Ταμείων και των παροχών του κοινωνικού κράτους, τη φτωχοποίηση των ελλήνων.
Βραχίονα αυτής της πολιτικής αποτέλεσαν και οι πρωτοφανείς νομοθετικές παρεμβάσεις στην Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. 2010-2012, όπως η μείωση κατά 22% των κατώτατων αμοιβών, χωρίς ν’απαιτείται η  σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων, η δυσμενής διακριτική μεταχείριση των νέων κάτω των 25 ετών, για τους οποίους η μείωση ανέρχεται στο 32%, η αναστολή ισχύος της ρήτρας της ισχύουσας Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. για τις τριετίες, μέχρις η ανεργία να πέσει κάτω του 10%, η ex lege λήξη της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. στις 14-2-2013, ο μόνιμος περιορισμός σε τρίμηνο (αντί εξάμηνο) της εκ του νόμου παράτασης ισχύος των κανονιστικών όρων της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε., που αποσκοπούσε σε διευκόλυνση υπογραφής νέας σύμβασης, ο μόνιμος περιορισμός της  μετενέργειας (εφόσον δεν επιτευχθεί η σύναψη νέας Ε.Γ.Σ.Σ.Ε.) μόνο στον βασικό και τις προβλεπόμενες από την ισχύουσα Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. τριετίες, οι οποίες όμως και αυτές παγώνουν στο επίπεδο που είχαν διαμορφωθεί στις 14/2/2012.
Αυτό το μπαράζ των εξώφθαλμα αντισυνταγματικών παρεμβάσεων στη συλλογική αυτονομία, που αφορά ειδικά την Ε.Γ.Σ.Σ.Ε., ως μέρος του όλου συστήματος δραστικών παρεμβάσεων για την καταστροφή του οικοδομήματος των συλλογικών συμβάσεων και διαιτητικών αποφάσεων, αποδείχθηκαν ως μέτρα δυσανάλογα και απρόσφορα για την αντιμετώπιση της κρίσης.
Η τεχνοκρατική συνταγή της τρόικας, που συνίσταται στην πολιτική της εσωτερικής υποτίμησης με μείωση μόνο των μισθών για την υποτιθέμενη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας απεδείχθη ότι, όχι μόνο δεν ήταν πρόσφορη και αναγκαία αλλά κυριολεκτικά καταστροφική και εντελώς αναποτελεσματική. Βύθισε την οικονομία σε πολυετή ύφεση, κατέστρεψε τις επιχειρήσεις, εκτίναξε την ανεργία στο 27,2% και 60% στους νέους κάτω των 25, μείωσε δραματικά τα δημόσια έσοδα και οδήγησε μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού, όχι μόνο τους άνεργους αλλά και όσους έχουν ακόμη εργασία (όπως και τους συνταξιούχους) σε διαβίωση κάτω από το επίσημο όριο της φτώχειας.
2. Ήδη από την 3η Φεβρουαρίου 2012, δηλαδή πριν την έγκριση του Μνημονίου II (ν. 4046/14-2-2012) και την κατ’ εξουσιοδότησή του έκδοση της ΠΥΣ 6/28-2-2012, με την οποία επιβλήθηκαν (ανάμεσα σε άλλα) μείωση και πάγωμα των προβλεπόμενων από την ισχύουσα Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. κατώτατων αποδοχών αλλά και οι προαναφερθείσες διατάξεις που οδηγούν στην καταστροφή όλου του μηχανισμού συλλογικών συμβάσεων και διαιτησίας, με όλες τις δραματικές συνέπειες για την ελληνική οικονομία και την κοινωνία, οι κοινωνικοί εταίροι (Γ.Σ.Ε.Ε., ΣΕΒ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ), μετά από διάλογο, απευθύναμε από κοινού επιστολή στον τότε Πρωθυπουργό με το αποτέλεσμα της συμφωνίας μας σχετικά με τις συμβάσεις, τη σκοπιμότητα μη μείωσης των κατώτατων αμοιβών, τη λειτουργία των ΟΕΕ και ΟΕΚ, τη διατήρηση του πλαισίου της μετενέργειας κ.α.
Ο κοινωνικός διάλογος και η προκύψασα, ως αποτέλεσμά του, συμφωνία όδευσαν στον κάλαθο των αχρήστων και εντός ολίγων εβδομάδων εκδόθηκε η ΠΥΣ 6/28-2-2012 για την κατεδάφιση του συστήματος των συλλογικών ρυθμίσεων, για την ακύρωση της οποίας, ως αντισυνταγματικής και παραβιάζουσας το Ευρωπαϊκό και Διεθνές Δίκαιο, η Γ.Σ.Ε.Ε.  έχει προσφύγει στο ΣΤΕ και αναμένεται η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου.
Ακολούθως η Γ.Σ.Ε.Ε. με έγγραφό της από 9-7-2012 κάλεσε τους επικεφαλής των εργοδοτικών οργανώσεων, να υπογραφεί Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. με όσα περιλαμβάνονταν στην από 3-2-2012 κοινή επιστολή των εταίρων προς τον Πρωθυπουργό. Δεν υπήρξε συμφωνία όλων των εταίρων και η συνάντηση δεν έγινε.
Επακολούθησε νέα από 1-10-2012 επιστολή – πρόσκληση της Γ.Σ.Ε.Ε. για συνάντηση στις 4-10, διαπραγμάτευση και, τελικά, υπογραφή Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. με ανάλογο, επικαιροποιημένο περιεχόμενο. Δεν υπήρξε και πάλι συμφωνία όλων των εργοδοτικών φορέων και η συνάντηση δεν έγινε. Η αντίρρηση συνίστατο στο ότι, για να έχει δεσμευτικό χαρακτήρα και για τον Υπουργό Εργασίας η όποια συμφωνία των κοινωνικών εταίρων, θα έπρεπε τα ζητήματα, λόγω τρόικας, ν’ αντιμετωπιστούν στο πλαίσιο του τριμερούς διαλόγου, με τη συμμετοχή δηλαδή και της Πολιτείας.
Η Πολιτεία επιδεικνύοντας τον «δέοντα σεβασμό» στον διάλογο με τους κοινωνικούς εταίρους, απορρίπτει εκ νέου τις θέσεις τους στον κάλαθο των αχρήστων και στις 12-11-2012 δημοσιεύεται ο ν.4093, με τις διατάξεις του οποίου, αφού ήδη είχε πλέον εξαντληθεί κάθε περιθώριο  νομοθετικής παρέμβασης στην ισχύουσα Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. 2010-2012, ήλθε η σειρά της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης, ως θεσμού, για να μπει στη μέγγενη. Με το ν. 4093 (χωρίς περαιτέρω σχόλια, διότι έχουν προαναφερθεί), περιορίζεται η έκταση ισχύος των μισθολογικών όρων της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. μόνο στους εργαζόμενους των επιχειρήσεων, που εκπροσωπούνται από τις συμβαλλόμενες σ’ αυτήν εργοδοτικές οργανώσεις. Νομοθετείται ευθέως κατώτατος μισθός και ημερομίσθιο σε επίπεδο όμοιο με αυτό της ΠΥΣ 6/2012 (586,08 ευρώ μισθός και 26,18 ευρώ ημερομίσθιο για τους εργατοτεχνίτες. Κάτω των 25 ετών 510,95 και 22,83 ευρώ αντίστοιχα) και με διάρκεια ισχύος μέχρι τη λήξη της περιόδου που προβλέπουν τα Μνημόνια. Επιπροσθέτως εντούτοις προβλέπεται και θέσπιση από 1ης/4/2013 νέου συστήματος νομοθετικώς καθορισμένου κατώτατου μισθού, έπειτα από διαβούλευση της κυβέρνησης με τους κοινωνικούς εταίρους και ποικίλους επιστημονικούς και ερευνητικούς φορείς, διαδικασία που παρέχεται η εξουσιοδότηση να καθορισθεί με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου.
3. Οι κοινωνικοί εταίροι δεν μπορεί να μείνουν απλοί παρατηρητές των καταστροφικών συνεπειών της πολιτικής της εσωτερικής υποτίμησης με τη βίαιη μείωση των αποδοχών των εργαζομένων και της αγοραστικής τους δύναμης, που στα τρία χρόνια εφαρμογής της προσέθεσε 800.000 ανέργους, με συνολικά 1.384.000 καταγραμμένους ανέργους τον Ιανουάριο του 2013, έβαλε λουκέτο σε χιλιάδες επιχειρήσεις, με τις υπόλοιπες, κυρίως μικρομεσαίες, στο κόκκινο, προκάλεσε τεράστια οικονομική ανασφάλεια στους Έλληνες, αγνοώντας εμμονικά (η πολιτική αυτή) τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής οικονομίας, που επιβάλλουν άμεση στροφή 180 μοιρών για την ανάταξή της και την τροχιοδρόμηση της Ανάπτυξης.
Στην κατεύθυνση αυτή η ΓΣΕΕ προτείνει ως αφετηρία των συλλογικών διαπραγματεύσεων για τη νέα Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας τη συμφωνία της 3ης-2-2012 με τις εργοδοτικές οργανώσεις και ζητεί να συνεχισθεί η συλλογική διαπραγμάτευση για τις λοιπές διεκδικήσεις της θεσμικού χαρακτήρα μετά την υπογραφή της νέας σύμβασης.
Επισημαίνουμε επίσης την ανάγκη νέου κοινού διαβήματος των κοινωνικών εταίρων προς την κυβέρνηση σχετικά με την κατεπείγοντος χαρακτήρα ανάγκη τροποποίησης του μνημονιακής προέλευσης νομικού πλαισίου για τις συλλογικές ρυθμίσεις, όπως η επαναφορά της πλήρους και καθολικής ισχύος της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε., η δυνατότητα επεκτασιμότητας κλαδικών και ομοιοεπαγγελματικών συμβάσεων η αποκατάσταση του προϊσχύσαντος εύρους της μετενέργειας, κοινές θέσεις που περιλαμβάνονταν στην κοινή επιστολή προς τον τότε Πρωθυπουργό αλλά και για όσες άλλες επιτευχθεί συμφωνία, προκειμένου ν’αποκατασταθεί η ισχύς των συνταγματικά κατοχυρωμένων αρχών της συλλογικής αυτονομίας και της ανεμπόδιστης συλλογικής οργάνωσης στη χώρα μας.
4.Για την αναλυτική τεκμηρίωση των μισθολογικών αιτημάτων μας υποβάλλουμε ως αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας Πρόσκλησης για συλλογική διαπραγμάτευση, την Έκθεση για την Ελληνική Οικονομία και την Απασχόληση του 2012, που εκπόνησε το επιστημονικό δυναμικό του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, η οποία ανάμεσα σε άλλα αναφέρεται στις εξελίξεις του κόστους εργασίας, του κατώτατου και μέσου μισθού, τις επιπτώσεις των πολιτικών εσωτερικής υποτίμησης, τις δραματικές εξελίξεις της απασχόλησης, της ανεργίας και των ελαστικών μορφών απασχόλησης καθώς και το σύμπλεγμα των νομοθετικών μέτρων για την αποδόμηση των εργασιακών σχέσεων γενικά και ειδικότερα την εκ του αποτελέσματος κατάλυση της συλλογικής αυτονομίας, των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και της συνδικαλιστικής ελευθερίας με την υπονόμευση της δράσης των οργανώσεων των εργαζομένων αλλά και των εργοδοτών πλέον.
5.  Για το χρόνο ισχύος της νέας ΕΓΣΣΕ επιφυλασσόμαστε.
6.  Προτεινόμενες διατάξεις:

ΚΑΤΩΤΑΤΑ ΟΡΙΑ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟ ΑΠΟ 1-5-2013
Εργατοτεχνίτες / τριες                        Άγαμοι            Έγγαμοι
1.      Χωρίς προϋπηρεσία                   33,57€             36,92€
2.      Με 1 τριετία                              34,80€             38,16€
3.      Με 2 τριετίες                             36,46€             39,83€
4.      Με 3 τριετίες                             38,11€             41,47€
5.      Με 4 τριετίες                             39,78€             43,14€
6.      Με 5 τριετίες                             41,43€             44,80€
7.      Με 6 τριετίες                             43,11€             46,47€


ΚΑΤΩΤΑΤΑ ΟΡΙΑ ΜΙΣΘΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΜΙΣΘΟΣ ΑΠΟ 1-5-2013
             Υπάλληλοι                                    Άγαμοι            Έγγαμοι
1.      Χωρίς προϋπηρεσία                 751,39€             826,54€
2.      Με 1 τριετία                           813,99€             889,13€
3.      Με 2 τριετίες                          887,99€             963,13€
4.      Με 3 τριετίες                          961,99€           1037,13€

Τα ανωτέρω συνολικά κατώτατα όρια μισθών και ημερομισθίων εφαρμόζονται αντιστοίχως και για τους μαθητευόμενους εργατοτεχνίτες/τριες, καθώς και για τους υπαλλήλους που έχουν συμπληρώσει το 15ο έτος της ηλικίας τους, αναλόγως με το ωράριο απασχόλησής τους.
ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ – ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ
Α. Όλα τα επιδόματα και οι προσαυξήσεις που προβλέπονται από προηγούμενες εθνικές γενικές συλλογικές συμβάσεις εργασίας ή όμοιας έκτασης διαιτητικές αποφάσεις, ιδίως επίδομα γάμου, τριετίες, επίδομα αδείας, εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα εξακολουθούν να ισχύουν με τους ίδιους όρους.
Β. Αποδοχές ανώτερες στο σύνολό τους από αυτές που καθορίζει η παρούσα συλλογική σύμβαση για τα κατώτατα όρια ημερομισθίων εργατοτεχνιτών/τριών και μισθών υπαλλήλων δεν θίγονται.

ΘΕΣΜΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
Α. Τα συμβαλλόμενα μέρη αποφασίζουν ότι όλοι οι όροι εργασίας, που θεσπίσθηκαν με τις προηγούμενες Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. και τις αντίστοιχες Διαιτητικές Αποφάσεις, όπως ίσχυαν κατά την διαδοχή τους, αποτελούν ενιαίο σύνολο και εξακολουθούν να ισχύουν.
Β. Ευνοϊκότεροι όροι εργασίας που προβλέπονται από νόμους, διατάγματα, υπουργικές αποφάσεις, συλλογικές συμβάσεις, διαιτητικές αποφάσεις, εσωτερικούς κανονισμούς, έθιμα, πρακτική της επιχείρησης ή ατομικές συμβάσεις εργασίας, υπερισχύουν.
Με την επιφύλαξη ότι τα προαναφερόμενα αιτήματα, όπως και όσα άλλα διεκδικούν οι εργαζόμενοι, θα τα αναπτύξουμε και προφορικά, σας καλούμε μέσα στις προθεσμίες που θέτει ο Ν. 1876/90, να ορίσετε τους εκπροσώπους σας για την έναρξη των διαπραγματεύσεων. Η πρώτη συνάντηση προτείνουμε να πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Γ.Σ.Ε.Ε., οδός Πατησίων 69, Αθήνα και οι επόμενες, εφόσον βεβαίως χρειασθούν, μπορούν να πραγματοποιηθούν εκ περιτροπής στα Γραφεία των Οργανώσεών σας, διαδοχικώς όπως έγινε και στα προηγούμενα χρόνια.
Σας γνωρίζουμε ότι από την πλευρά μας εκπρόσωποι της Γ.Σ.Ε.Ε. θα είναι τα μέλη του Προεδρείου της Γ.Σ.Ε.Ε.  ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, Πρόεδρος, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗΣ, Γενικός Γραμματέας, ΦΩΤΙΟΣ ΚΟΛΕΒΕΝΤΗΣ, Αναπλ. Πρόεδρος, ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΟΥΤΑΦΗΣ, Γραμματέας Οργανωτικού, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΘΩΜΑΣ, Γραμματέας Οικονομικού, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΝΟΥΣΗΣ, Αναπλ. Γεν. Γραμματέας, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΛΛΗΣ, Αναπλ. Γραμ. Οργανωτικού, ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ, Αναπλ. Γραμ. Οικονομικού, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΡΡΟΣ, Μέλος Εκτελεστικής Επιτροπής, ΖΩΗΣ ΠΕΠΕΣ, Μέλος Εκτελεστικής Επιτροπής συνεπικουρούμενοι και από νομικούς συμβούλους ή ειδικούς επιστήμονες- συνεργάτες, εφόσον αυτό θεωρηθεί απαραίτητο. 
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σε όσους αυτή απευθύνεται, αντιγράφοντάς την ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.
Αθήνα, 18/04/2013
Με εντολή της Διοίκησης της Γ.Σ.Ε.Ε.
  Ο Πρόεδρος                                     Ο Γενικός Γραμματέας
   
    Γιάννης Παναγόπουλος                                 Νικόλαος Κιουτσούκης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου