Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Κ . Χατζηδάκης η ιδιωτικοποίηση θα προχωρήσει

Κάθετος ήταν στην χθεσινή συνάντηση με την Π.Ο.Σ ο Υπουργός Υποδομών Κ. Χατζηδάκης τονίζοντας ότι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προχωρήσει λέγοντας χαρακτηριστικά ότι θα υπάρξουν πολλαπλά οφέλη και αναφέροντας σαν παράδειγμα της ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά ( COSCO ) , ξεχνώντας όμως τι έχει συμβεί με την Ολυμπιακή Αεροπορία όπου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ερευνά ακόμη την υπόθεση , την ίδια ώρα που εκατοντάδες εργαζόμενοι της Ολυμπιακής βρίσκονται στην ανεργία ( διαθεσιμότητα , εφεδρεία κ.λ.π. ).


   Για το θέμα της συλλογικής σύμβασης έδειξε το υπουργείο Οικονομικών και είπε ότι η Τρόικα ...παρακολουθεί .

   Για την έκδοση Κ.Υ.Α. για το επικίνδυνο και ανθυγιεινό είπε ότι ο ίδιος έχει υπογράψει και το θέμα βρίσκεται στο υπουργείο Οικονομικών . Προσπαθούμε να κάνουμε είπε ο Κ . Χατζηδάκης σε ένα χρόνο ότι δεν έχει γίνει εδώ και τριάντα χρόνια , αγνοώντας ότι ο ίδιος υπήρξε αναντικατάστατο και βασικό στέλεχος κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης .

   Από την πλευρά των εργαζομένων τέθηκαν  επιπλέον το θέμα των συνταξιούχων που προσλαμβάνονται στον όμιλο Ο.Σ.Ε. καθώς και το ζήτημα για την επιστροφή  των μεταταχθέντων .Ο Κ . Χατζηδάκης απάντησε ότι αυτό δεν έχει καταστεί δυνατό στην πρώτη φάση της κινητικότητας αλλά η προσπάθεια θα συνεχιστεί .
Λόγος έγινε και για τις εργολαβίες που διαρκούν περισότερες μέρες απο ότι θα χρειάζονταν τα συνεργεία του ΟΣΕ για να επιδιορθώσουν τα προβλήματα στην γραμμή . (Ειδική αναφορά στο τελευταίο περιστατικό στο σημείο 0 στον Προαστιακό που το έργο θα διαρκέσει 8 μέρες όταν τα συνεργεία μας , το έδιναν σε 2! )
   Επίσης ερωτηματικά προκάλεσε η τοποθέτηση του υπουργού ότι η έκδοση των Φ.Ε.Κ. για την τοποθέτηση των Δ.Σ. στις εταιρείες του ομίλου είχαν καθυστερήσει γιατί υπήρχε πρόβλημα με το  συνάδελφο Κιουτσούκη. Τελειώνοντας τόνισε ότι οι σιδηροδρομικοί δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν από την ιδιωτικοποίηση .

   Εμείς απλά να θυμίσουμε στον Κ . Χατζηδάκη ότι πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου