Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή τακτικού επιβάτη του Προαστιακού Αθήνας προς τους υπεύθυνους για το χάλι των τελευταίων ημερών .Mε 2 mail o επιβάτης ρωτάει αγωνιωδώς τους αρμοδίους για τον χρονικό ορίζοντα για την αποκατάσταση της βλάβης σχεδόν παρακαλώντας για μια απάντηση .
Είμαστε σε θέση και γνωρίζουμε ότι τις αμέσως επόμενες μέρες τα Σωματεία Εργαζομένων Προαστιακού και η ΠΕΠΕ θα αποστείλουν εξώδικο προς τις εταιρίες και το Υπουργείο για την κατάσταση στον Προαστιακό ενώ κ η ΠΟΣ συζητά πλέον για κατάθεση μήνυσης κατά παντός υπευθύνου για την απαξίωση και την ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών καθημερινά ενώ κ επιβάτες συζητούν για κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων.
Ολόκληρη η επιστολή του φίλου επιβάτη >
To 1o mail του επιβάτη >
Καλησπέρα σχετικά με το δελτίο τύπου σας που επισυνάπτω παρακάτω .....το οποίο εκδόθηκε εδώ και εννέα ήμερες μήπως θα ήταν φρόνιμο να μας ενημερώσετε για το πότε υπολογίζετε να επανέλθουν τα δρομολόγια σε κανονικούς ρυθμούς ???Καταλαβαίνω την σοβαρότητα της κατάστασης και της λεηλατησης της υποδομής απο “κυνηγούς μετάλλου” άλλα δυστυχώς έχω πληρώσει για υπηρεσίες που δεν μπορείτε να μου παρέχετε σωστά και θα επιθυμούσα την επιστροφή της κάρτας μου και την αποζημίωση που μου αντιστοιχεί για το υπόλοιπο διάστημα που ισχύει.
Θα ήθελα παρακαλώ μια επίσημη απάντηση διότι είμαι κάτοχος ετησίας κάρτας του προαστιακού στο κομμάτι Κιάτο – Δουκ.Πλακεντιας και αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ άλλους τρόπους μετακίνησης διότι τα δυωρα δρομολόγια δεν με βολεύουν πλέον .
Ελπίζω σε μια επίσημη απάντηση ......ή καλύτερα ....έστω σε μια απάντηση.
Ευχαριστώ
Το 2ο mail >
Καλησπέρα , σήμερα ενδέκατη ήμερα που τα δρομολόγια του προαστιακού γίνονται ανά δίωρο (αν προσθέσω και την ταλαιπωρία της Παρασκευής 14-6) δωδέκατη ημέρα .....Παρακαλώ όπως με ενημερωσετε για τα κατωθι ερωτηματα :
1.Υπαρχει περιπτωση επισκευης της βλαβης εντος των ημερων ??? ηδη μετραμε την ενδεκατη ημερα ....
2.Υπαρχει η δυνατοτητα αποζημιωσης για τους κατοχους μηνιαιων-εξαμηνιαιων-ετησιων καρτων πολλαπλων διαδρομων για τις ημερες που δεν παρειχατε τις προβλεπομενες υπηρεσιες ,δηλαδη δρομολογια ανα ωρα, μεγαλες καθυστερησεις την πρωτη ημερα της βλαβης (δηλαδη παραταση καρτων ή επιστροφης των χρηματων για τις ημερες που απομενουν και εαν ναι παρακαλω να με ενημερωσετε για την διαδικασια....
Υ.Γ. Σας επαναπροοθω και προηγουμενο e-mail στο οποιο ουδεποτε ελαβα απαντηση.....
Το παρων κοινοποιητε και σε ολες τις διευθυνσεις του Υπουργειου μεταφορων και δικτυων μηπως και καποιος απο ολους σας μπορεσει να μας δωσει μια επισημη απαντηση , διοτι σαν εταιρια (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) δεν μου εχετε δωσει καμια απαντηση
Και η απαντηση που ελαβα .....μετα την κοινοποιηση του θεματος στο υπουργειο μεταφορων :
Καλημέρα σας, το αρχικό σας email παραλήφθηκε απο το τμήμα παραπόνων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πρωτοκολήθηκε στις 26/06/2013 με αρ. πρ. ..........Θα λάβετε γραπτή απάντηση σχετικά με το αίτημα σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου