Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Νεότερα απο την συνάντηση με τον κ. Ζηλιασκόπουλο

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η συνάντηση του ΔΣ του Σωματείου μας  με τον κ. Ζηλιασκόπουλο.
Στην συνάντηση συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα

Για το θέμα της ιδιωτικοποίησης ο κ. Ζηλιασκόπουλος δεν είπε κάτι νεώτερο απο αυτά που ήδη γνωρίζουμε μετά την ένταξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ.

Για το θέμα της Υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας , είπε πως θα ήθελε και ο ίδιος να υπογραφεί αλλά υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες . 

Για το Επικίνδυνο κ Ανθυγιεινό τόνισε πως η ολιγωρία βρίσκεται στο Γενικό Λογιστήριο και πως υπάρχει πλέον ο κίνδυνος αυτό να μην καταβληθεί αναδρομικά  ενώ ανοικτό παραμένει το θέμα για τις αναδρομικές κρατήσεις Γενάρη κ Φλεβάρη (τότε που ακόμα δεν είχε εφαρμοστεί πλήρως ο 4093 ) .
 Για το θέμα των χιλιομέτρων που έθεσε η ΠΕΠΕ (αλλαγή τρόπου πληρωμής ) υπήρξε καταρχήν συμφωνία για να γίνει επεξεργασία της πρότασης , με τον Δ/ντα Σύμβουλο να τονίζει πως δεν μπορεί να γίνει καμία υπέρβαση στο ποσό που καταβάλεται . Σε κάθε περίπτωση όμως αλλαγή θα μπορέσει να υπάρξει μόνο με την υπογραφή συλλογικής σύμβασης.

Για την επέκταση της πρόσθετης ιδιωτικής ασφάλισης και στο προσωπικό έλξης  , συμφωνήθηκε να γίνει κοινή επιτροπή με τον κλάδο κίνησης προκειμένου να εξεταστεί η δυνατότητα αυτή .

Για το θέμα της μη καταβολής των επιπλέον 10 Ε που προβλέπονται στην εγκύκλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις μετακινήσεις ο κ. Ζηλιασκόπουλος ζήτησε περιθώριο  2 ημερών για να απαντήσει .

Για το θέμα που έχει προκύψει με την Ολλανδική Εταιρεία που σχεδιάζει τον προγραμματισμό εργασίας , ο κ. Ζηλιασκόπουλος είπε ότι δεν έχει ακόμα υπογραφεί καμία σύμβαση για το εν λόγω θέμα , τονίζοντας όμως ότι άμεση πρόθεση του είναι να υπάρξει προγραμματισμός εργασίας για το προσωπικό .Οι Ολλανδοί μαζεύουν στοιχεία για να καταθέσουν πρόταση είπε , πρόταση που θα λαμβάνει υπόψη την εργατική νομοθεσία κτλπ αλλά και θα βελτιστοποιεί τα κυκλώματα και τον προγραμματισμό.Για το θέμα αυτό σχεδιάζει να καταργηθούν τα έκτακτα εμπορικά τρένα κ να υπάρχουν μόνο προγραμματισμένες εμπορικές αμαξοστοιχίες .
Η ΠΕΠΕ επέμεινε ότι ο σχεδιασμός αυτός μπορεί να γίνει απο το υπάρχον προσωπικό .

Για το θέμα της κατάστασης γραμμής και τροχαίου υλικού ,παραδέχτηκε τις αστοχίες και ζήτησε να γίνει κοινή συνάντηση -με την παρουσία της ΠΕΠΕ - με την ΕΕΣΤΥ.

Για το θέμα του ξενοδοχείου στην Θεσσαλονίκη , θα υπάρξει  κοινή  επιτροπή  απο ΠΕΠΕ κ ΠΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ , προκειμένου να επανεξεταστούν οι όροι και οι προϋποθέσεις του διαγωνισμού , αφού τα ξενοδοχεία που είχαν καταθέσει προσφορές δεν κάλυπταν τα στάνταρ .Απο την ΠΕΠΕ στην επιτροπή θα συμμετέχει ο Ταμίας συνάδελφος Νίκος Αλτής .

Για το θέμα των εσωτερικών μετατάξεων , πρόθεση της εταιρείας είναι να ανοίξει άμεσα η σχολή. Ωστόσο η εκπαίδευση θα γίνει με τον παλιό κανονισμό , προκειμένου να βγουν  βοηθοί μηχανοδηγού που θα βοηθήσουν στην παραγωγή άμεσα .Αναγνωρίστηκε το θέμα της μεγάλης έλλειψης προσωπικού  , ιδιαίτερα στην περιφέρεια .

Μετά την επιλογή των Διευθυντών , θα συσταθεί επιτροπή που εξετάσει τις αιτήσεις ενώ εκτίμηση της Διοίκησης είναι ότι θα αυξηθεί ο αριθμός όσων επιθυμούν να έρθουν στην έλξη. (κ με το ξαναάνοιγμα της προκήρυξης )

Για το θέμα της αστυνόμευσης μέσα στα τρένα ( την παρουσία των 35 ειδικών φρουρών ) , ο κ. Ζηλιασκόπουλος αναφέρθηκε στις παραβατικές συμπεριφορές που βλέπουμε όλοι και είπε ότι το θέμα θα περάσει πρώτα απο την Βουλή .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου