Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η συνάντηση του ΔΣ του Σωματείου μας με τον κ. Ζηλιασκόπουλο.
Για το θέμα της ιδιωτικοποίησης ο κ. Ζηλιασκόπουλος δεν είπε κάτι νεώτερο απο αυτά που ήδη γνωρίζουμε μετά την ένταξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ.
Για το θέμα της Υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας , είπε πως θα ήθελε και ο ίδιος να υπογραφεί αλλά υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες .
Για το Επικίνδυνο κ Ανθυγιεινό τόνισε πως η ολιγωρία βρίσκεται στο Γενικό Λογιστήριο και πως υπάρχει πλέον ο κίνδυνος αυτό να μην καταβληθεί αναδρομικά ενώ ανοικτό παραμένει το θέμα για τις αναδρομικές κρατήσεις Γενάρη κ Φλεβάρη (τότε που ακόμα δεν είχε εφαρμοστεί πλήρως ο 4093 ) .
Για το θέμα των χιλιομέτρων που έθεσε η ΠΕΠΕ (αλλαγή τρόπου πληρωμής ) υπήρξε καταρχήν συμφωνία για να γίνει επεξεργασία της πρότασης , με τον Δ/ντα Σύμβουλο να τονίζει πως δεν μπορεί να γίνει καμία υπέρβαση στο ποσό που καταβάλεται . Σε κάθε περίπτωση όμως αλλαγή θα μπορέσει να υπάρξει μόνο με την υπογραφή συλλογικής σύμβασης.
Για την επέκταση της πρόσθετης ιδιωτικής ασφάλισης και στο προσωπικό έλξης , συμφωνήθηκε να γίνει κοινή επιτροπή με τον κλάδο κίνησης προκειμένου να εξεταστεί η δυνατότητα αυτή .
Για το θέμα της μη καταβολής των επιπλέον 10 Ε που προβλέπονται στην εγκύκλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις μετακινήσεις ο κ. Ζηλιασκόπουλος ζήτησε περιθώριο 2 ημερών για να απαντήσει .
Για το θέμα που έχει προκύψει με την Ολλανδική Εταιρεία που σχεδιάζει τον προγραμματισμό εργασίας , ο κ. Ζηλιασκόπουλος είπε ότι δεν έχει ακόμα υπογραφεί καμία σύμβαση για το εν λόγω θέμα , τονίζοντας όμως ότι άμεση πρόθεση του είναι να υπάρξει προγραμματισμός εργασίας για το προσωπικό .Οι Ολλανδοί μαζεύουν στοιχεία για να καταθέσουν πρόταση είπε , πρόταση που θα λαμβάνει υπόψη την εργατική νομοθεσία κτλπ αλλά και θα βελτιστοποιεί τα κυκλώματα και τον προγραμματισμό.Για το θέμα αυτό σχεδιάζει να καταργηθούν τα έκτακτα εμπορικά τρένα κ να υπάρχουν μόνο προγραμματισμένες εμπορικές αμαξοστοιχίες .
Η ΠΕΠΕ επέμεινε ότι ο σχεδιασμός αυτός μπορεί να γίνει απο το υπάρχον προσωπικό .
Για το θέμα της κατάστασης γραμμής και τροχαίου υλικού ,παραδέχτηκε τις αστοχίες και ζήτησε να γίνει κοινή συνάντηση -με την παρουσία της ΠΕΠΕ - με την ΕΕΣΤΥ.
Για το θέμα του ξενοδοχείου στην Θεσσαλονίκη , θα υπάρξει κοινή επιτροπή απο ΠΕΠΕ κ ΠΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ , προκειμένου να επανεξεταστούν οι όροι και οι προϋποθέσεις του διαγωνισμού , αφού τα ξενοδοχεία που είχαν καταθέσει προσφορές δεν κάλυπταν τα στάνταρ .Απο την ΠΕΠΕ στην επιτροπή θα συμμετέχει ο Ταμίας συνάδελφος Νίκος Αλτής .
Για το θέμα των εσωτερικών μετατάξεων , πρόθεση της εταιρείας είναι να ανοίξει άμεσα η σχολή. Ωστόσο η εκπαίδευση θα γίνει με τον παλιό κανονισμό , προκειμένου να βγουν βοηθοί μηχανοδηγού που θα βοηθήσουν στην παραγωγή άμεσα .Αναγνωρίστηκε το θέμα της μεγάλης έλλειψης προσωπικού , ιδιαίτερα στην περιφέρεια .
Μετά την επιλογή των Διευθυντών , θα συσταθεί επιτροπή που εξετάσει τις αιτήσεις ενώ εκτίμηση της Διοίκησης είναι ότι θα αυξηθεί ο αριθμός όσων επιθυμούν να έρθουν στην έλξη. (κ με το ξαναάνοιγμα της προκήρυξης )
Για το θέμα της αστυνόμευσης μέσα στα τρένα ( την παρουσία των 35 ειδικών φρουρών ) , ο κ. Ζηλιασκόπουλος αναφέρθηκε στις παραβατικές συμπεριφορές που βλέπουμε όλοι και είπε ότι το θέμα θα περάσει πρώτα απο την Βουλή .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου