Υπάρχει εισαγγελέας να παρέμβει για όλα αυτά που γίνονται στον Προαστιακό ;
Eπιτέλους το συνδικαλιστικό κίνημα θα κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να στείλει τους κυρίους αυτούς σπίτια τους και κυρίως να προστατεύσει το μέσο , την εικόνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ των σιδηροδρομικών ;
Πως περιμένει η ΠΟΣ να έχει την συμπαράσταση των επιβατών έναντι της ιδιωτικοποίησης όταν χιλιάδες ταλαιπωρούνται καθημερινά εδώ και 2 βδομάδες και δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ απο κανέναν ;
Η γραμμή επαφής της ηλεκτροκίνησης μεταξύ Ειδομένης - Δομοκού ( 300 χλμ περίπου ) που συντηρείται
απο προσωπικό του ΟΣΕ που με την δική του τεχνογνωσία δίνει λύσεις και κοστίζει μόνο τον μισθό 7 τεχνιτών δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα ή όποτε παρουσιάζεται κάποιο άμεσα γίνονται οι απαραίτητες επιδιορθώσεις !
απο προσωπικό του ΟΣΕ που με την δική του τεχνογνωσία δίνει λύσεις και κοστίζει μόνο τον μισθό 7 τεχνιτών δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα ή όποτε παρουσιάζεται κάποιο άμεσα γίνονται οι απαραίτητες επιδιορθώσεις !
Στην Αθήνα και στον Προαστιακό των δεκάδων χιλιάδων επιβατών καθημερινά με τα μόλις 120 χλμ κλειστής γραμμής η κυκλοφορία γίνεται εδώ και 2 βδομάδες σε μια γραμμή ταλαιπωρόντας αφάνταστα επιβάτες και εργαζόμενους σε μια περίοδο που η κίνηση αυξάνεται κατακόρυφα .
Την συντήρηση σε αυτό το κομμάτι του δικτύου έχει ιδιώτης που αν δεν πληρωθεί λένε προηγούμενες οφειλές δεν μπαίνει να αποκαταστήσει τις βλάβες.
Την ίδια ώρα εξαιτίας της παντελούς αδιαφορίας των υπεύθυνων , υπάρχει κίνδυνος να κλείσει και το άλλο κομμάτι γραμμής και να επιστρέψουμε στην πετρελαιοκίνηση .
Τα υπόλοιπα τα έχουμε πεί .
Εξαιτίας του τρόπου συντήρησης της γραμμής πολλές φορές απαγορεύεται στο προσωπικό του ΟΣΕ ακόμα και η αποκατάσταση βλαβών αφού δεν το επιτρέπουν οι ...υπογεγραμμένες συμβάσεις.
Εδώ κ 2 εβδομάδες ο Προαστιακός υπολειτουργεί κ οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο .
Θα κάνει κάποιος κάτι ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου