Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον κ. Σταθόπουλο

Δεν υπάρχει Ελληνική Κυβέρνηση που θα πάρει την απόφαση να κλείσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ τον Σιδηρόδρομο τόνισε ο κ. Σταθόπουλος σε ερώτηση για το αν η πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που έκλεισε την ΕΡΤ  θα μπορούσε να εφαρμοστεί και εδώ .
Άκρως ενδιαφέρουσα η συνάντηση  με τον Γενικό Γραμματέα , με την συζήτηση να διαρκεί σχεδόν 2 ώρες .

Αναλυτικότερα >

Για την ΚΥΑ για το επικίνδυνο και ανθυγιεινό ο κ. Σταθόπουλος  είπε πως απο το Υπουργείο Υποδομών το σχετικό γράμμα έχει φύγει απο τις 18 Απριλίου . Το πρόβλημα είναι στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους , θα προσπαθήσει να βοηθήσει για να απεμπλακεί.


Τις επόμενες μέρες θα ψηφιστεί απο την Βουλή , τροπολογία για τις συγκοινωνίες ( κ τον ΟΣΕ ) που θα τις εξαιρεί απο τα πλαφόν στις ώρες υπερωρίας , εξαιρεσίμων νυχτερινών και εξαιρεσίμων υπερωριών . Η τροπολογία δεν θα δίνει το δικαίωμα για άρση του πλαφόν στο συνολικό κόστος , αλλά θα δίνει το δικαίωμα στις Διοικήσεις των ΔΕΚΟ που αφορά , να επανακαθορίζουν τα πλαφόν με βάση τις υπηρεσιακές ανάγκες  . Με λίγα λόγια να αναδιανέμουν τα χρήματα που έχουν προυπολογιστεί .(για παράδειγμα θα μπορεί να αυξάνεται το πλαφόν απο 20 σε ώρες υπερωρία στην εξωτερική υπηρεσία και να μειώνεται αντίστοιχα απο 20 σε 10 στην εσωτερική ). Η τροπολογία έχει ήδη κατατεθεί σε νομοσχέδιο για τα ΚΤΕΛ και ο Γ.Γ. εκτιμά πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα στην ψήφιση της.

Για το θέμα της διπλής μείωσης (25+25 ), ο κ. Σταθόπουλος είπε πως είναι δίκαιο το αίτημα των σιδηροδρομικών και αναμένει την απόφαση του Δικαστηρίου.

Για  το θέμα της υπογραφής ΣΣΕ , ζήτησε να υπάρξει επιστολή (άμεσα ) της ΠΕΠΕ προς το ΤΑΙΠΕΔ και τον κ. Χατζηδάκη για να δούμε αν μπορεί να ξεκολλήσει το ζήτημα.

Για το Οργανόγραμμα άκουσε τα αιτήματα του Σωματείου μας κ τόνισε πως πρέπει να προχωρήσουν οι τοποθετήσεις .

Μέσα στην εβδομάδα θα γίνει συνάντηση με τον κ. Θεοφανόπουλο κ τον κ. Σπηλιώπουλο για το θέμα της ηλεκτροκίνησης , ενώ ιδιαίτερα για το θέμα του Προαστιακού άκουσε απο τους εκπροσώπους μας την ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών με την μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ καθώς και τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν χτες . Η ΠΕΠΕ ξεκαθάρισε ότι μόνη λύση είναι η μετεπιβίβαση στα Λιόσια και όχι η προτεινόμενη τις τελευταίες μέρες στην Μεταμόρφωση . Ο κ. Σταθόπουλος είπε πως έχει διαπιστώσει πως υπάρχει ένα πρόβλημα συνεννόησης μεταξύ των Υπηρεσιών για το θέμα των βραδυποριών καθώς και για το θέμα της γραμμής .

Για το θέμα της επαναλειτουργίας μέρος του Δικτύου που έκλεισε τόνισε πως αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν παρουσιαστεί σχέδιο απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν θα επιβαρύνει τον προυπολογισμό της. Για να κλείσει το θέμα των Κρατικών ενισχύσεων στην Ε.Ε. , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να είναι βιώσιμη μέχρι το 2016 είπε .

Για το θέμα της ιδιωτικοποίησης είπε τον ήδη γνωστό Κυβερνητικό σχεδιασμό .
Τέλος Ιουνίου θα βγει η έκθεση ενδιαφέροντος και  τον Σεπτέμβρη η προκήρυξη για δεσμευτικές προσφορές . Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί (αν εκδηλωθεί ενδιαφέρον ) περί τα τέλη Ιανουαρίου .
Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν όλα τα στοιχεία στην διάθεση τους είπε ο κ . Σταθόπουλος απαντώντας σε ερώτημα για τον αν είναι γνωστή η κατάσταση της Υποδομής κτλπ . 
Το ενδιαφέρον είναι ότι αλλάζει ο Ν.3891/2010 σε σχέση με τα ακίνητα που θα δίνονταν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Έτσι αυτά δεν θα παραχωρηθούν στην εταιρεία ,αλλά θα δοθούν με μακροχρόνια συμβόλαια μίσθωσης στον υποψήφιο αγοραστή .Η κυριότητα θα είναι στην ΓΑΙΑΟΣΕ . (Αυτό φυσικά σημαίνει ότι αυτόματα πέφτει το τίμημα διευκολύνοντας  τον κάθε ενδιαφερόμενο ).

Τέλος και όσον αφορά την έλλειψη προσωπικού , θα κάνει ότι μπορεί για την επιστροφή όσων μεταταχθέντων επιθυμούν , αλλά και θα τονίσει τις επόμενες μέρες στους αρμοδίους (Υπουργό - ΤΑΙΠΕΔ) το πρόβλημα που υπάρχει στον κλάδο έλξης.

1 σχόλιο:

  1. και ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ οταν ηθελε να διωξει προπονητη ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΕΛΕΓΕ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή