Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Ευχαριστήρια επιστολή Κ. Μπαλτούμα

Άλλος ένας άξιος συνάδελφος συνταξιοδοτείται . Δημοσιεύουμε την ευχαριστήρια επιστολή του και ευχόμαστε απο την πλευρά μας ότι καλύτερο στον συνάδελφο !
Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Στις 15/6/2013, συμπλήρωσα 35 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας (15-6-1978 έως 15-6-2013).

Ίσως είμαι από τους λίγους συναδέλφους που συνταξιοδοτούμαι με 35 χρόνια συνεχόμενα ΤΑΠΟΤΕ και σίγουρα είμαι από τους «άτυχους» με τα σημερινά δεδομένα (εφάπαξ – μισθός ) κ.λ.π.
Για όλα αυτά τα χρόνια αισθάνομαι την υποχρέωση να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς μαζί και στον καθένα χωριστά για την εξαίρετη συνεργασία και τη συνύπαρξη εντός και εκτός του χώρου εργασίας, όλα αυτά τα χρόνια.
Θέλω να ευχαριστήσω τον ΟΣΕ που μου έδωσε την ευκαιρία να εργαστώ απρόσκοπτα τόσα χρόνια, πολλές φορές υπό δύσκολες συνθήκες, ξεκινώντας από έκτακτος Τεχνίτης – Ηλεκτρολόγος και περνώντας όλες τις βαθμίδες ιεραρχίας του κλάδου μου ώστε να φθάσω να προΐσταμαι στο τμήμα του Ηλεκτρολογείου του Κεντρικού Εργοστασίου Πειραιά του ΟΣΕ για 4 περίπου χρόνια.
Αποτέλεσμα της εργασίας μου όλα αυτά τα χρόνια είναι να ζω την οικογένειά μου και να σπουδάσω τα δύο παιδιά μου και είμαι ευγνώμων γι΄αυτό.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους Ηλεκτρολόγους – Ηλεκτρονικούς ιδιαιτέρως εκείνους που από το 1997 έως και το 2013 με εκλέγουν ανελλιπώς στο Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Ηλεκτρολόγων – Ηλεκτρονικών, για 12 χρόνια στη θέση του Γενικού Γραμματέας και για 5 χρόνια στη θέση του Προέδρου.
Ευχαριστώ θερμά την παράταξη της ΔΑΚΕ ΟΣΕ για την τιμή μου έκανε, επιλέγοντάς με στο Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Σ. και κυρίως για το ότι με επέλεξε να εκπροσωπήσω όλους τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ.
Όλα αυτά τα χρόνια, μου δόθηκε η ευκαιρία υπηρεσιακά και συνδικαλιστικά να γνωρίσω, από την Καλαμάτα έως την Αλεξανδρούπολη πολλούς θαυμάσιους και σημαντικούς συναδέλφους ανεξαρτήτου κλάδου, με αποτέλεσμα να δημιουργήσω πολλές και καλές φιλίες.
Αποχωρώντας υγιής από την πρώτη γραμμή από την υπηρεσία μου, θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς και να ευχηθώ σε όλους κάθε επιτυχία προσωπική, οικογενειακή και υπηρεσιακή.
Εύχομαι επίσης όλοι να ευτυχήσετε, υγιείς να αποχωρήσετε από την υπηρεσία.
Εάν στην 35χρόνη υπηρεσιακή μου θητεία άθελά μου, πίκρανα κάποιους από τους συναδέλφους, θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγνώμη.
Τελειώνοντας, δηλώνω πρόθυμος να βοηθήσω σε οποιαδήποτε προσπάθεια και πρωτοβουλία υπηρεσιακή και συνδικαλιστική, όταν μου ζητηθεί.-

Με εκτίμηση.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΛΤΟΥΜΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου