Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Η άποψη μας για τις προαγωγές

Μεγάλος ντόρος γίνεται για τις προαγωγές σε ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ πραγματικά απορούμε , αφού και μόνο το γεγονός  ότι τίποτε δεν έχει αλλάξει προς το καλύτερο στην λειτουργία των ΔΕΚΟ συνολικά , δεν τον δικαιολογεί .
Τι και αν οι Κυβερνητικοί εταίροι υπόσχονται  ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις  τι και αν τα τελευταία χρόνια ακούμε συνεχώς  μεγάλα λόγια για το πολύπαθο Δημόσιο .
Από την δήθεν επανίδρυση μέχρι τις χιλιάδες μετατάξεις στον Όμιλο ΟΣΕ
και τις χιλιάδες απολύσεις στην ΕΡΤ , ακούμε συνεχώς τα ίδια λόγια  από αυτούς που τελικά κάθε φορά επαναλαμβάνουν τον εαυτό τους . 

Ο Κρατισμός ζεί και βασιλεύει  και μαζί με το συνδικαλιστικό κίνημα που νοσεί βαθιά θέτει σε σε κίνδυνο την εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρόμου αλλά και το μέλλον όλων των ΔΕΚΟ  .

Είμαστε βέβαιοι ότι όταν έρθει η κρίσιμη ώρα , οι εκπρόσωποι του πολιτικού συστήματος του χτες , που καταρρέει τις τελευταίες ώρες κ ημέρες έχοντας φτιάξει ένα Δημόσιο κατ εικόνα και ομοίωση , θα θυμηθούν κ πάλι αυτές τις διαδικασίες   για να χτυπήσουν τους σιδηροδρομικούς .

Και είναι απορίας άξιο πως θα γίνουν οι τοποθετήσεις στις παρακάτω θέσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αφού το προσοντολόγιο βοηθά μόνο όσους ήδη είχαν προαχθεί .

Τα χρόνια προϋπηρεσίας σε θέση ευθύνης που απαιτούνται σε πολλές θέσεις  κλείνουν ασφυκτικά τα περιθώρια για όσους  συναδέλφους  θα ήθελαν να καταθέσουν αιτήσεις κ να κριθούν . 

Ιδιαίτερα όταν οι τελευταίες προαγωγές γίνανε 6 κ 7 χρόνια χρόνια πριν .(κ μόνο  ΑΚΑΒ δίνονταν ) το πλεονέκτημα των ήδη προαχθέντων είναι κάτι παραπάνω από εμφανές .

Το θέμα των προαγωγών όπως άλλωστε και αυτό της λειτουργίας είναι πολιτικό  και οι ρίζες του βρίσκονται στην βαθιά φωλιασμένη νοοτροπία του χτές σε κάθε φάση και δραστηριότητα των ΔΕΚΟ .

Δεν έχει αλλάξει τίποτα  και βλέπουμε πως δεν υπάρχει και διάθεση να αλλάξει , αφού η απαξίωση είναι η καλύτερη πολιτική επιλογή για ένα καλό ξεπούλημα .

Τα ίδια και τα ίδια χρόνια τώρα , με μοναδικό αποτέλεσμα να δημιουργούνται πρόσκαιρες εντυπώσεις και διχασμός – καχυποψία  μεταξύ των συναδέλφων ενώ και η έλλειψη αντικειμενικών διαδικασιών αποτελεί και αντικίνητρο για όσους εργάζονται σκληρά ,αλλά βλέπουν ότι ίσως δεν θα έχουν ποτέ την ευκαιρία .

Το θέμα δεν είναι και δεν μπορεί ποτέ να είναι τα πρόσωπα . 

Το θέμα είναι το σύστημα που επιτρέπει να συμβαίνουν πολλά παράδοξα .

Αν θέλουμε να αλλάξουμε νοοτροπία και να γυρίσουμε σελίδα πρέπει να προστατεύσουμε πρώτα από όλα τον χώρο μας .

Και να ζητήσουμε διαφανείς , αξιοκρατικές και αντικειμενικές διαδικασίες σε ένα Δημόσιο Σιδηρόδρομο που θα λειτουργεί προς όφελος του πολίτη. 


Το στέκι της έλξης .


8 σχόλια:

  1. Προαγωγές στην τραινοσέ, γι αυτό κάτι κοντοί εκεί στο προσωπικό κίνησης ετοιμάζουν τα κοντάρια του επι κοντώ ξέρουν αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ ο κόσμος καίγεται και......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξαναβάλτε να δείτε την ταινία ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ. Μπορεί κάτι να καταλάβετε. Αμέριμνη έπαιζε η μπάντα και ο χορός καλά κρατούσε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το θέμα των προαγωγών και της ευρύτερης λειτουργίας του Δημοσίου συνδέεται άμεσα με την πολιτική που εφαρμόζεται και κάνει τον κόσμο να καίγεται .

    Δεν μπορούμε να καταλάβουμε λοιπόν την κριτική.

    Εκτός αν νομίζουμε ότι δεν είναι έτσι .
    Επί της ουσίας αν έχετε κάτι πέστε το .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πούνε; Κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν και τάχα μου ενοχλούνται και δυσφορούν, γιατί το θέμα - κατ' αυτούς -είναι άκαιρο, μη επείγον κλπ. Επί της ουσίας όμως δεν απαντάνε και η ουσία είναι μία και πολύ σωστά το θέτει το Στέκι της Έλξης: Με παλιά και "πειραγμένα" υλικά δεν χτίζεις το Καινούργιο και το πολύ χειρότερο είναι ότι τα παλιά, φθαρμένα πρόσωπα μοριοδοτούνται προκλητικά! Κοινώς έχουν βάλει Logo στις καρέκλες τους και αν είναι να φύγουν θα τις πάρουν μαζί τους. Μόνο να μην πάρουν το Σιδηρόδρομο στο λαιμό τους, γιατί δυστυχώς αυτό προβλέπω ότι θα γίνει στο τέλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εσείς οι νεώτεροι τα γένεια σας ευλογείτε...Κάποιοι δυστυχώς γιά εσάς ξέρουν πολλά...ηρεμήστε λοιπόν και πάρτε το χαμπάρι. Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.. Από το πάθημα ΕΡΤ τι καταλάβατε? Δεν είδα να εξαιρεθούν οι νεώτεροι.... Άσε που οι περισσότεροι είσαστε μόνο φρου-φρου κι αρώματα.Αχιλλέα κι εσύ που πήδηξες νωρίς από τον ΤΙΤΑΝΙΚΟ δεν είδα να κερδίσεις το παραμικρό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πως είναι δυνατόν ένα κείμενο που δεν έχει σχέση με νέους παλιούς ή νεώτερους να το ερμηνεύετε έτσι ορισμένοι .
    Είναι μεγάλα τα κόμπλεξ τελικά .
    Εκτός αν είναι δυνατόν να προαχθεί κάποιος απο τους νεότερους , και δεν το πήραμε χαμπάρι .
    19 χρόνια εμπειρίας δεν έχει κανείς .


    Απο το πάθημα ΕΡΤ να ρωτήσεις τον Αντώνη τι κατάλαβε.

    Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι έπεσε μια Κυβέρνηση κ ήρθε μια άλλη.
    Αξιοπρέπεια κερδίζεις , μια λέξη άγνωστη για πολλούς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Αντωνάκης φίλε αυτό που ήθελε το έκανε.. εκτέλεσε εν ψυχρώ 2.600 εργαζόμενους και μάλιστα σε δημοσιογραφικό χώρο!
    Και θα του είναι πολύ πιό εύκολο να εκτελέσει και μερικούς σιδηροδρομικούς (κούφια η ώρα που το ακούει)... Γι αυτό έβαλε εκεί τον Κυριάκο.
    Περιμένουμε λοιπόν το επόμενο αίμα...
    Και γιά να διευκρινήσω κάτι. Γιά τον φίλο των 7:42 μμ. Όλοι ξέρουμε ποιοί πήραν τον Σιδηρόδρομο στο λαιμό τους. Και δεν τον πήραν από μέσα φίλε. Μην τα ρίχνουμε ο ένας στον άλλο. Τουλάχιστον στην "εκτέλεση" να είμαστε συνάδελφοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή