Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

O Tερζόγλου έχει κέφια,ψάχνει διαφήμιση και μας θαυμάζει!!!!

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του μέλους του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας, Παναγιώτη Τερζόγλου με τίτλο " Θαυμάστε τους".
Μία μόλις ημέρα μετά τη γνωστοποίηση της χορήγησης άδειας λειτουργίας εσωτερικών και διεθνών εμπορευματικών μεταφορών στη GOLD AIR Cargo, ο «γνωστός» διαχειριστής του blog «Το Στέκι της Έλξης», Πρόεδρος της ΠΕΠΕ, μέλος του Δικτύου και του ΣΥΡΙΖΑ που υποστηρίζεται και από το ΜΕΤΑ, δημοσίευσε το ακόλουθο άρθρο:

“Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2016
Προχωρούν οι 74 προσλήψεις μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε στο στέκι της έλξης,προχωρά με γρήγορους ρυθμούς το θέμα των 74 προσλήψεων μηχανοδηγών.
Το Υπουργείο Μεταφορών με κατεπείγον αίτημα,ζήτησε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το προσοντολόγιο που θα απαιτηθεί για την προκήρυξη των θέσεων.Η διαδικασία ήδη τρέχει και η ΔΙΚΑΜ ετοιμάζει το προσοντολόγιο για τους μηχανοδηγούς.

Η συνέχεια είναι να δοθεί αυτό στην Διεύθυνση Προσωπικού και να περάσει στην συνέχεια στο Υπουργείο Μεταφορών για να μεταβιβαστεί στο Υπουργείο Εσωτερικών που θα πρέπει να προκηρύξει τι θέσεις.
Η διαδικασία δεν είναι εύκολη,αλλά είναι η πρώτη φορά που γίνεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εμείς παρακολουθούμε στενά την όλη κατάσταση και φυσικά είναι για εμάς χαρά που αποδίδει καρπούς η προσπάθεια του Σωματείου μας,μετά απο πολλά χρόνια.
Μέχρι την ολοκλήρωση  των διαδικασιών θα απαιτηθεί χρόνος,αλλά πλέον όλοι παραδέχονται την αναγκαιότητα των προσλήψεων μηχανοδηγών.
Όπως τονίστηκε στις συνελεύσεις του Σωματείου, οι προσλήψεις είναι αυτές που δυσκολεύουν την είσοδο ιδιωτών. Γιατί όσο το προσωπικό μειώνεται,τόσο δίνονται ευκαιρίες σε ιδιώτες να εισέλθουν στην εγχώρια εμπορευματική αγορά,αφού δεν υπάρχει δυνατότητα να καλυφθεί όλο το έργο απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η δυνατή ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει τίποτα να φοβηθεί, ενώ υπάρχουν και άλλα κομμάτια του παζλ που καθιστούν την θέση της, τουλάχιστο πλεονεκτική έναντι οποιουδήποτε ιδιώτη operator.

Και φυσικά κανείς δεν ξεχνά ότι μετά απο τις έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις,τα εξώδικα που στάλθηκαν είχαν 2 αιτήματα.
Προσλήψεις μηχανοδηγών και Υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.”
To θράσος του ανδρός και της ομάδας του δεν σταματά πουθενά! Από πού το αντλεί; Ποιοι τον καλύπτουν τώρα και στο παρελθόν;

Πριν τις γιορτές οδήγησε τους συναδέλφους του (μετά από συνεννόηση με τον κολλητό του Σπίρτζη!!!) σε απεργίες στα εμπορικά. Ενώ υπάρχει μνημονιακή απαγόρευση για προσλήψεις κοροϊδεύει τον κόσμο ότι μεσούσης της ιδιωτικοποίησης, ο κολλητός του Σπίρτζης θα υπερπηδήσει μνημόνια, ΤΑΙΠΕΔ και αγοραστές και θα προσλάβει μηχανοδηγούς στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυξάνοντας το κόστος της!!!

Η μέγιστη προσβολή απέναντι τόσο στους μηχανοδηγούς όσο και απέναντι συνολικά στο υπόλοιπο προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο συσχετισμός μόνο των  μηχανοδηγών με την «δυνατή» ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!! Οι υπόλοιποι εργαζόμενοι είναι απλώς για να υπάρχουν!!!

Έχω γράψει και στο παρελθόν. Εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία και τώρα, όπως και την περίοδο 2010 από άλλα μετερίζια τότε. Η εντολή του από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τον κολλητό του Σπίρτζη είναι, να διευκολύνει αυτός και η ομάδα του όσο γίνεται την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!! Γι αυτό προσπαθεί θα στρέψει αλλού το ενδιαφέρον του κόσμου.

Γι αυτό προβάλλει τόσο και αποκλειστικά τις προσλήψεις. Γι αυτό προβάλλει τόσο και αποκλειστικά το επίδομα ευθύνης. Αν του το δώσουν θα τα πουλήσει ΟΛΑ. Το μέλλον το δικό του και των κολλητών του είναι έτσι κι αλλιώς εξασφαλισμένο, όπως ήταν και το 2010!!!

2 σχόλια:

  1. Απο την ημέρα που ο Τερζόγλου,δεν έγινε Αντιπρόεδρος στην Ομοσπονδία (και έτσι αποχώρησε και απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών) του έχουμε γίνει έμμονη ιδέα.
    Με την περίπτωση του Τάκη,δεν αξίζει κανείς να ασχολείται σοβαρά.
    Άλλωστε επί 30 χρόνια,η παράταξη που κινείτο δεν είχε καταφέρει καν να συγκροτήσει ψηφοδέλτιο στον χώρο της έλξης.
    Θα απαντήσουμε μόνο στο εξής.
    1. Η απαγόρευση προσλήψεων ισχύει απο το 2006 και δεν είναι μνημονιακή υποχρέωση,παρόλα αυτά σε κλάδους που απαιτούνται γίνονται προσλήψεις. Το βλεπουμε,το διαβάζουμε.
    2. Η Gold Rail όπως και κάθε άλλη σιδηροδρομική επιχείρηση,μπορεί να δραστηριοποιηθεί στο δίκτυο απο 01.01.2016.Αυτό λένε οι Κοινοτικές Οδηγίες,εφόσον έχει λάβει την απαραίτητη άδεια λειτουργίας.Όλα αυτά τα χρόνια το συνδικαλιστικό κίνημα είχε σαν απάντηση στις επερχόμενες αλλαγές ότι "θα κάψει" το πρώτο ιδιωτικό τρένο (σύμφωνα με δήλωση του Τερζόγλου σε ΜΜΕ).
    Αν κάποιος βοήθησε σήμερα να σκέφτονται και να έχουν ευνοϊκό περιβάλλον οι ιδιώτες για να δραστηριοποιηθούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο,είναι οι συνδικαλιστές τύπου Τερζόγλου,που δεν φρόντισαν ποτέ για τα αυτονόητα.
    3.Οι στάσεις εργασίας στα εμπορικά αποφασίστηκαν απο Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις ΟΠΟΥ ψήφισαν 200 μηχανοδηγοί!Ο συνάδελφος Τερζόγλου,έχει να συμμετέχει σε Γενική Συνέλευση,εδώ και 15 χρόνια. Τάκη, οι στάσεις δεν σταμάτησαν. Θα συνεχιστούν.
    4. Αλήθεια γιατί ο Τάκης ενοχλείται απο την δυνατή ΤΡΑΙΝΟΣΕ;Τι θέλει να είμαστε ο αδύναμος κρίκος για να κάνουν παρέλαση οι ιδιώτες;Μεροκάμματο ψάχνει πάλι;Δυνατή ΤΡΑΙΝΟΣΕ = Δυνατοί μηχανοδηγοί.

    Πραγματικά σε τέτοια παραληρήματα σαν του Τερζόγλου,δεν έχεις να απαντήσεις με κάτι ουσιαστικό.
    Ο Τάκης είναι ένα συνδικαλιστής,που περιφέρετε εδώ και εκεί απο το 2010 και μετά.
    Όλοι γνωρίζουν ότι το 2013 μπήκε στην Ομοσπονδία μετά απο παρέμβαση πολιτικών προσώπων που το απαίτησαν,ο Τάκης πρέπει να έχει ρόλο γιατί είναι ...καλό παιδί.
    Μετά με την ψήφο των ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ έγινε ο πρώτος παρατηρητής Προεδρείου στην ιστορία του συνδικαλιστικού κινήματος!

    Σήμερα βρίζει εμάς,χτες μας έγλυφε,αύριο πιθανόν να ζητάει την στήριξη μας.
    Καλημέρα Τάκη και ηρέμησε. Πολλά τα άπλυτα.
    Δεν θα ασχοληθούμε μαζί σου.

    Το στέκι της έλξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kανείς δεν αναφέρει ότι ΝΟΜΙΜΕΣ προσλήψεις σε Δημόσιες Επιχειρήσεις και στενό Δημόσιο Τομέα μπορεί να γίνουν μόνο μέσω ΑΣΕΠ(Ν.2190/1994) και στην παρούσα φάση λόγω της Οικονομικής Κρίσης μόνον μετά από την έγκριση του Υπουργείου Οικονομικών (βλ. ΤΡΟΙΚΑ).Βέβαια εάν ιδιωτικοποιηθεί πλήρως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γίνεται απεμπλοκή της από τον Ν.2190/1994(Νόμος Πεπονή) και ο Ιδιώτης που θα κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αποφασίζει ελεύθερα για προσλήψεις( με μισθό της πλάκας βέβαια! Παράδειγμα σύγκριση μισθοδοσίας AEGEAN AIRWAYS και παλαιάς ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή