Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Μετά τον σταθμό Λαρίσης, τον ΟΑΣΘ ενόχλησε και το βαγόνι του Μετρό....

Πραγματικά προβληματιζόμαστε για το πως θα πρέπει να διαχειριστεί κανείς τα όσα διαβάζει στο διαδίκτυο! Με τον ίδιο τρόπο που όλα τα συστημικά μέσα χτυπούσαν την έναρξη λειτουργίας του νέου σταθμού Λαρίσης και την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ στο
πρόσωπο του -αμισθί- νέου Προέδρου του, με την ίδια ακριβώς λογική προσπαθούν να απαξιώσουν και την παρουσία του βαγονιού του Μετρό στην Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Αν βέβαια το βαγόνι έφερναν προηγούμενες Κυβερνήσεις, τα σχόλια του τύπου θα ήταν διθυραμβικά για το έργο που ολοκληρώνεται μετά απο ...40 χρόνια εξαγγελιών απο τις ίδιες Κυβερνήσεις!
Η εικόνα στην πραγματική κοινωνία όμως είναι εντελώς διαφορετική.
Στην Θεσσαλονίκη η κίνηση του νέου ΟΑΣΘ για την δωρεάν μετακίνηση των ανέργων και η διαγραφή των προστίμων έχει δώσει διέξοδο για την καθημερινή μετακίνηση χιλιάδων συμπολιτών μας που μαστίζονται απο τις επιπτώσεις μιας κρίσης που ποτέ δεν δημιουργήσαμε εμείς,αλλά ζούμε τις συνέπειες της.
Την ίδια ώρα οι Θεσσαλονικείς βλέπουν στην πράξη, ότι το έργο του Μετρό τελικά προχωρά και ότι σύντομα θα έχουν στην πόλη τους -επιτέλους- συγκοινωνία με μέσο σταθερής τροχιάς.
Αυτό προφανώς δεν αρέσει σε όσους έχουν επενδύσει στην καταστροφή των πάντων.
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει στον σιδηρόδρομο.
Το ίδιο ζήσαμε και  με τα εγκαίνια του σταθμού Λαρίσης, όπου η κίνηση αυτή λοιδορήθηκε ως επικοινωνιακή και μόνο ενώ το στέκι δέχτηκε σφόδρα κριτική επειδή στήριξε απο την πρώτη στιγμή το εγχείρημα,γνωρίζοντας τα πλεονεκτήματα του.
Ωστόσο με το πέρασμα των ημερών και μόλις φάνηκαν τα πλεονεκτήματα του νέου σταθμού,οι ασκώντες άκοπη κριτική ως δια μαγείας εξαφανίστηκαν,αφού οι συμπολίτες μας ζουν πλέον τα πλεονεκτήματα ενός έργου που θα έπρεπε να λειτουργεί απο το 2004.
Πλεονεκτήματα που ανάγκασαν σε σοβαρή αναδίπλωση, ακόμα και όσους με πικρόχολα σχόλια χτυπούσαν τον νέο σταθμό.
Τα ίδια πλεονεκτήματα που ζούν στον τρόπο εργασίας τους και οι μηχανοδηγοί με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα. Πλεονεκτήματα που οι απόγονοι του χτες, προσπάθησαν να ακυρώσουν με άναθρες κραυγές για τα κυκλώματα εργασίας,λησμονώντας ότι πλέον έχει αλλάξει ο ρούς της ιστορίας για το Κεντρικό Μηχανοστάσιο.
Λίγοι κατάλαβαν που οδηγούμαστε...και έτσι....
Δυστυχώς είτε το θέλουν ορισμένοι, είτε όχι, τα έργα προχωρούν και σύντομα όλοι θα ζήσουμε τα πλεονεκτήματα τους.
Το επόμενο που θα ακούσουμε σίγουρα, είναι ότι κακώς θα δοθεί η ηλεκτροκίνηση το προσεχές φθινόπωρο μέχρι Λειανοκλάδι,αφού δεν θα έχει ολοκληρωθεί το έργο μέχρι Θεσσαλονίκη ενώ όπως κατήγγειλε και η ΠΟΣ ίσως δεν επαρκούν κάποιες λεπτομέρειες και πρέπει τα εγκαίνια να αναβληθούν μέχρι να ...αλλάξει η Κυβέρνηση.
Και που να αλλάζουμε μηχανές τώρα στο Λειανοκλάδι,καλύτερα πριν στον Παλαιοφάρσαλο και πόσα ακόμα......
Ας είμαστε έτοιμοι για όλα, το σύστημα του χτές,παίζει τα ρέστα του!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

1 σχόλιο:

  1. Βρε παλιοινδιάνοι πάρτε το απόφαση: Δεν δικαιούται κανείς να είναι Κυβέρνηση σε αυτή τη χώρα, εκτός από τους νόμιμους ιδιοκτήτες της. Πότε επιτέλους θα το καταλάβετε. Παραιτηθήτε να επιστρέψουμε επιτέλους γιατί το στερητικό δεν αντέχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή